Pfoe.. Thera vs Clock Kid, 1 van de beste sets die ik ooit heb gehoord. Dit was echt niet normaal, iedere keer blijft Pieter me verrassen.

Unlocked eindelijk live gehoord, Outside The Box Edit, Done With My Stash, Road Warrior, Hardcore Suckas, SCARY NOISES!

En ga zo maar door, wat een geweld! Titan draaide ook tof, opende met Nightmare, een nieuwe track die erg vet klonk en Necropsy.

Adaro was ook wel leuk, maar niet heel bijzonder. Al is Pattern 2 altijd een pluspunt.
Was verder ook erg gezellig met iedereen en vooral weer een gekkenhuis bij Thera vs Clock Kid.

Was ook leuk om een feest een keer vanaf de andere kant te zien de eerste paar uur! En jezus wat gaat dat geluid hard bij zo'n geluidstest zeg.
En Steffnov, ik weet niet of ik wel wil weten hoe dat eruit ziet.
