Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wie gaan er nu allemaal dan? Uit deze thread zie ik alleen Jesse, Jeff, Julian (, Pieter :P ) en mezelf als zekerheidjes staan, wie nog meer?

Nando, Tessa, misschien David ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wie gaan er nu allemaal dan? Uit deze thread zie ik alleen Jesse, Jeff, Julian (, Pieter :P ) en mezelf als zekerheidjes staan, wie nog meer?



Tof dat je ook komt man! :D

mrazura schreef:
Die early is echt beest maar na 4:00 zou ik me gaan vervelen denk ik :$ Fftjes nachtje over slapen nog.


Gewoon komen! :D. Tis al zo bizar lang geleden dat ik jou gezien heb! :x. Geloof uhhh.. ProjectN50? Tis zo lang geleden dat ik het niet eens met zekerheid durf te zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Steffnov schreef:
Wie gaan er nu allemaal dan? Uit deze thread zie ik alleen Jesse, Jeff, Julian (, Pieter :P ) en mezelf als zekerheidjes staan, wie nog meer?



Tof dat je ook komt man! :D

Mag je Jesse voor bedanken ;) Maar inderdaad, we maken er wel weer een mooi feestje van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 01:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik stem voor dat we om 02:00 meeten in de kleine zaal, bij de ingang? (Hardstyle zaal dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 06:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik sta aan het begin van de avond bij de entree voor gasten, vip en artiesten, van mij mag je het wagen maar ik ga niet assisteren :P

Kun je mij gratis naar binnen loodsen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens nog lui die met de trein over Amersfoort gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trein? Ik kan het fietsen joh! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm bedankt aan XtD die mij weer wat geld bespaard! :yay: :loving:

Tot vanavond mensjes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt een gezellige boel denk ik zo. :D Ik help Jesse vanavond bij de ingang, denk dat wij tegen de tijd dat Thera & Clock Kid beginnen ook wel in de zaal aanwezig zijn. Vol op beuken! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Trein? Ik kan het fietsen joh! :P

Ja ik ook wel, maar dan kom ik maandag een keer aan in Zaandam, dat schiet ook niet op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje sportief doen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop vanavond ook Cursed te horen, de nieuwe collab van 50% CO² en Let The Bass Kick. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wie gaan er nu allemaal dan? Uit deze thread zie ik alleen Jesse, Jeff, Julian (, Pieter :P ) en mezelf als zekerheidjes staan, wie nog meer?

Gezellig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over uurtje vertrekken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Over uurtje vertrekken. :D

Veeel plezier man! En alle anderen ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Over uurtje vertrekken. :D



Huh?! Zo vroeg al? Kom je ook hierheen dan? :P


Pieter, wel Music Made Addict draaien he! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Nando schreef:
Over uurtje vertrekken. :D

Huh?! Zo vroeg al? Kom je ook hierheen dan? :P

Haha nee, ik moet helpen bij de ingang, dus eerder aanwezig zijn. Nog nooit gedaan zoiets, dus ben benieuwd. :D

En thanks David. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oohja das waar ook.. Hahah! Je ziet ons vanzelf man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig :clap: het niet waard om voor te lappen, maar zo goed te doen ^^ wel een dikke min veel voor Unexist, hooe kun je op zo'n feest nou met verschrikkelijk standaard mainstream aankomen man...bewezen voor mij is wel dat HS op een HC feest niet werkt, had een half uur nodig om te "acclimatiseren" bij Thera...en toen was het nog niet mijn ding. Laurant Ho blijkt wel een gigantische held te zijn.

Overigens props voor HT's eigen ADHD-dwerg Nando, jezus wat raggen die vent, wil niet weten hoe dat eruit komt te zien als hij snellere muziek gaat waarderen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe.. Thera vs Clock Kid, 1 van de beste sets die ik ooit heb gehoord. Dit was echt niet normaal, iedere keer blijft Pieter me verrassen. :D Unlocked eindelijk live gehoord, Outside The Box Edit, Done With My Stash, Road Warrior, Hardcore Suckas, SCARY NOISES! :loving: En ga zo maar door, wat een geweld! Titan draaide ook tof, opende met Nightmare, een nieuwe track die erg vet klonk en Necropsy. :D Adaro was ook wel leuk, maar niet heel bijzonder. Al is Pattern 2 altijd een pluspunt. :thumbsup:

Was verder ook erg gezellig met iedereen en vooral weer een gekkenhuis bij Thera vs Clock Kid. :D Was ook leuk om een feest een keer vanaf de andere kant te zien de eerste paar uur! En jezus wat gaat dat geluid hard bij zo'n geluidstest zeg.

En Steffnov, ik weet niet of ik wel wil weten hoe dat eruit ziet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 11:00 
 

Nando schreef:
Pfoe.. Thera vs Clock Kid, 1 van de beste sets die ik ooit heb gehoord. Dit was echt niet normaal, iedere keer blijft Pieter me verrassen. :D Unlocked eindelijk live gehoord, Outside The Box Edit, Done With My Stash, Road Warrior, Hardcore Suckas, SCARY NOISES! :loving: En ga zo maar door, wat een geweld! Titan draaide ook tof, opende met Nightmare, een nieuwe track die erg vet klonk en Necropsy. :D Adaro was ook wel leuk, maar niet heel bijzonder. Al is Pattern 2 altijd een pluspunt. :thumbsup:

Was verder ook erg gezellig met iedereen en vooral weer een gekkenhuis bij Thera vs Clock Kid. :D Was ook leuk om een feest een keer vanaf de andere kant te zien de eerste paar uur! En jezus wat gaat dat geluid hard bij zo'n geluidstest zeg.

En Steffnov, ik weet niet of ik wel wil weten hoe dat eruit ziet. :lol:


Hoe is die nieuwe titan track? Vergeleken met necropsy bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hoe is die nieuwe titan track? Vergeleken met necropsy bijvoorbeeld?

Dat niet, stuk zachter. Niet een heel bijzondere plaat, maar wel gewoon lekker. Werd gister ook weer gedraaid door Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hoe is die nieuwe titan track? Vergeleken met necropsy bijvoorbeeld?

Ik vond het wat weghebben van state of perfection...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pieter zn set was gewoon episch. Het allermooiste vond ik hoe Adaro daar hulpeloos in de zaal stond tijdens de set van Pieter en hem gewoon hoorde denken : Fuck, hoe kan ik hier in godsnaam overheen?! De hele zaal was ook gewoon leeg na Pieter en er is naar mijn idee een hele hoop volk naar de hardcore gegaan na de set van Pieter. Waaronder ik dus ook. Merk ook dat ik de hardcore steeds meer en meer begin te waarderen. Vond t ook wel grappig hoe in het laatste half uur Nando in de hardcore stond en zich eigenlijk geen houding kon geven. Je voelde je overduidelijk niet op je gemak. :D.


Al met al een prima feestje.gehad. Op naar Emporium, waar ik lekker de hele dag in de early en de hardcore ga knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Vond t ook wel grappig hoe in het laatste half uur Nando in de hardcore stond en zich eigenlijk geen houding kon geven. Je voelde je overduidelijk niet op je gemak. :D.

Kwam meer omdat ik verbaasd was over dat debiele volk. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten