Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel van jullie zullen de verschijning Multibitch niet kennen, maar dat is een fenomeen van de oude feesten die wordt teruggehaald :)


Diverse battles:
Clock Kid versus Thera
Leviathan versus Predator
Rheeza versus Miss Hysteria

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig! Dankzij de Theracords nieuwsbrief! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 09:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Main Stage - early rave & early hardcore
22:00 - 23:00 Rheeza vs Miss Hysteria
23:00 - 00:00 Frantic Freak
00:00 - 01:00 Jappo a.k.a. Unexist
01:00 - 02:00 Ruffneck
02:00 - 03:00 Lenny Dee
03:00 - 04:00 Leviathan vs Predator
04:00 - 05:00 Laurent Hô
05:00 - 06:00 Tieum
MC: Intellectual Killer
VJ: Digital Movement & Multi Bitch

Masters of the Chapel - raw hardstyle & early hardstyle
22:30 - 23:30 JP
23:30 - 00:30 Pavo
00:30 - 02:00 Daniele Mondello & Express Viviana
02:00 - 03:30 Thera vs Clock Kid
03:30 - 04:30 Adaro
04:30 - 05:30 Titan

The House of God - oldstyle & multistyle
23:30 - 00:30 BMC
00:30 - 01:30 Gino
01:30 - 02:30 Pavo
02:30 - 03:30 Baba
03:30 - 04:30 Buzz Fuzz
04:30 - 05:30 Dano
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pieter... Je gaat wel gewoon vol gas hoor! Adaro en Titan passen zich maar aan aan je! Hahah!
Vanaf hoe laat ben je dr ongeveer? 2-1? happy face? stash? trespassing? its a fine day? therafied? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook aanwezig dankzij een zeer lief persoon :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ook aanwezig dankzij een zeer lief persoon :innocent: :innocent:

Gezellig :)

Ik ben aan het werk maar ga wel even kijken of ik bij Pieter vs Clock Kid mag kijken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ook aanwezig dankzij een zeer lief persoon :innocent: :innocent:


Nothing more but liefde.. JeWeetut! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Pieter... Je gaat wel gewoon vol gas hoor! Adaro en Titan passen zich maar aan aan je! Hahah!
Vanaf hoe laat ben je dr ongeveer? 2-1? happy face? stash? trespassing? its a fine day? therafied? :loving:

Weet nog niet precies hoe laat ik er ben, maar altijd op tijd he ;)

En dr zullen zeker n paar van die tracks voorbij komen ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
En dr zullen zeker n paar van die tracks voorbij komen ja :D

Zou je ook Lose My Mind willen draaien?? Die plaat is zooooooooo awesome :drool: :drool: :drool:
Ben benieuwd, op Masters Of The Chapel kon ik er niet lekker inkomen tijdens je set, meer omdat ik zelf oververmoeid was, dus laat maar komen :cool:


Jeff3rd schreef:
Nothing more but liefde.. JeWeetut! (L)

:loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeeeeeeel misschien toch nog aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gezellig! :). Laat maar weten man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het deze locatie is! :lol:

23:00 - 00:00 Frantic Freak
00:00 - 01:00 Jappo a.k.a. Unexist
01:00 - 02:00 Ruffneck
02:00 - 03:00 Lenny Dee
03:00 - 04:00 Leviathan vs Predator
04:00 - 05:00 Laurent Hô
05:00 - 06:00 Tieum
:drool:
Alleen het risico van binnen komen is me hier iets te groot haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Alleen het risico van binnen komen is me hier iets te groot haha :P

Ga je voor de zekerheid toch gewoon met de auto?

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
hardcoresjors schreef:
Alleen het risico van binnen komen is me hier iets te groot haha :P

Ga je voor de zekerheid toch gewoon met de auto?

:P

nee ik ga niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
hardcoresjors schreef:
Alleen het risico van binnen komen is me hier iets te groot haha :P

Ga je voor de zekerheid toch gewoon met de auto?
:P

:corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig dankzij een heel lief persoon :loving: als werk het toelaat tenminste, maar kan me niet anders voorstellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat word effe meeten met zn allen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook heel misschien aanwezig, zo ja, is dat dezelfde reden als Stefan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben aan t twijfeluuuuuuuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik ben aan t twijfeluuuuuuuh


Ik ben contact met mn collega aan het leggen voor je. Echter kan zowel hij als ik je niet garanderen dat je binnen komt natuurlijk. Kan net zijn dat ie inene ergens anders ingezet word (Zoals het vaak gebeurd bij de Hemkade. Als die "stoere 410 boys" weer komen (Die de sfeer bij Bass Academy 4 flink verziekt hebben), is hij 1 van de uitsmijters die per direct op die groep gezet word. Ik kan je dus helaas niks garanderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik ben aan t twijfeluuuuuuuh


Ik ben contact met mn collega aan het leggen voor je. Echter kan zowel hij als ik je niet garanderen dat je binnen komt natuurlijk. Kan net zijn dat ie inene ergens anders ingezet word (Zoals het vaak gebeurd bij de Hemkade. Als die "stoere 410 boys" weer komen (Die de sfeer bij Bass Academy 4 flink verziekt hebben), is hij 1 van de uitsmijters die per direct op die groep gezet word. Ik kan je dus helaas niks garanderen.

laat maar weten als je er wat meer van weet hehe :P
het is als nog niet zeker of ik wel ga hoor! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta aan het begin van de avond bij de entree voor gasten, vip en artiesten, van mij mag je het wagen maar ik ga niet assisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaan er nu allemaal dan? Uit deze thread zie ik alleen Jesse, Jeff, Julian (, Pieter :P ) en mezelf als zekerheidjes staan, wie nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 23:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Iedereen gewoon komen dus haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die early is echt beest maar na 4:00 zou ik me gaan vervelen denk ik :$ Fftjes nachtje over slapen nog.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten