Is niks debiels aan hoor... Wat jij gezien hebt zijn gewoon de echte liefhebbers die gewoon echt van de muziek houden. Op een early hardcore feest gebeuren ook dingen zoals dat alleen op een early feest kan. Mensen die verstoppertje spelen... Mn maatje die op de 1 of andere manier een grote kaars uit de VIP room gehaald heeft, die in de main heeft neergezet en aangestoken heeft... Dat soort dingen... Alles kan en mag op zulke feesten. Er zijn regelmatig mensen naar me toe gekomen van : Jij ken aardig hakken, maar waarom loop je niet in een Aussie? Dan sta je gewoon rustig een praatje met ze te maken en accepteren je ook gewoon zoals je bent. Iedereen is gelijk, en het is niet van "kijk mij eens" zoals op de hardstyle feesten wél is. Vond de sfeer hier ook vele malen beter dan op menig hardstyle feestje. Iedereen doet gewoon lekker zn ding en gaat los op zijn of haar eigen manier. Héérlijk vind ik het.
wrote:Is niks debiels aan hoor... Wat jij gezien hebt zijn gewoon de echte liefhebbers die gewoon echt van de muziek houden. Op een early hardcore feest gebeuren ook dingen zoals dat alleen op een early feest kan. Mensen die verstoppertje spelen... Mn maatje die op de 1 of andere manier een grote kaars uit de VIP room gehaald heeft, die in de main heeft neergezet en aangestoken heeft... Dat soort dingen... Alles kan en mag op zulke feesten. Er zijn regelmatig mensen naar me toe gekomen van : Jij ken aardig hakken, maar waarom loop je niet in een Aussie? Dan sta je gewoon rustig een praatje met ze te maken en accepteren je ook gewoon zoals je bent. Iedereen is gelijk, en het is niet van "kijk mij eens" zoals op de hardstyle feesten wél is. Vond de sfeer hier ook vele malen beter dan op menig hardstyle feestje. Iedereen doet gewoon lekker zn ding en gaat los op zijn of haar eigen manier. Héérlijk vind ik het.