Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is niks debiels aan hoor... Wat jij gezien hebt zijn gewoon de echte liefhebbers die gewoon echt van de muziek houden. Op een early hardcore feest gebeuren ook dingen zoals dat alleen op een early feest kan. Mensen die verstoppertje spelen... Mn maatje die op de 1 of andere manier een grote kaars uit de VIP room gehaald heeft, die in de main heeft neergezet en aangestoken heeft... Dat soort dingen... Alles kan en mag op zulke feesten. Er zijn regelmatig mensen naar me toe gekomen van : Jij ken aardig hakken, maar waarom loop je niet in een Aussie? Dan sta je gewoon rustig een praatje met ze te maken en accepteren je ook gewoon zoals je bent. Iedereen is gelijk, en het is niet van "kijk mij eens" zoals op de hardstyle feesten wél is. Vond de sfeer hier ook vele malen beter dan op menig hardstyle feestje. Iedereen doet gewoon lekker zn ding en gaat los op zijn of haar eigen manier. Héérlijk vind ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Is niks debiels aan hoor... Wat jij gezien hebt zijn gewoon de echte liefhebbers die gewoon echt van de muziek houden. Op een early hardcore feest gebeuren ook dingen zoals dat alleen op een early feest kan. Mensen die verstoppertje spelen... Mn maatje die op de 1 of andere manier een grote kaars uit de VIP room gehaald heeft, die in de main heeft neergezet en aangestoken heeft... Dat soort dingen... Alles kan en mag op zulke feesten. Er zijn regelmatig mensen naar me toe gekomen van : Jij ken aardig hakken, maar waarom loop je niet in een Aussie? Dan sta je gewoon rustig een praatje met ze te maken en accepteren je ook gewoon zoals je bent. Iedereen is gelijk, en het is niet van "kijk mij eens" zoals op de hardstyle feesten wél is. Vond de sfeer hier ook vele malen beter dan op menig hardstyle feestje. Iedereen doet gewoon lekker zn ding en gaat los op zijn of haar eigen manier. Héérlijk vind ik het.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu je dit schrijft kan ik nauwelijks meer wachten op Hardcore Italia ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nu je dit schrijft kan ik nauwelijks meer wachten op Hardcore Italia ^^

Daar ga je veel dikke duitsers tegen komen dat wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nou, een feestje maak je ook grotendeels zelf :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ja nou, een feestje maak je ook grotendeels zelf :cool:

Het ging toch over goed volk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb echt nog nooit zo genoten zoals op dit feestje. En dan was ik zo goed als nuchter. En ik ga zeker meer van dit soort feesten pakken. Misschien zelfs wel in aus, heb er op de after een broek van aan gehad, en man man man wat zit dat goddelijk. Zo veel meer bewegingsvrijheid. Ik wist niet wat me overkwam. Ja, ik ben verliefd geworden op de early hardcore. En goed ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
El Mare schreef:
Ja nou, een feestje maak je ook grotendeels zelf :cool:

Het ging toch over goed volk? :P


:lol: :lol:
Ach, geen volk is slecht of goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Compleet normaal inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik heb echt nog nooit zo genoten zoals op dit feestje. En dan was ik zo goed als nuchter. En ik ga zeker meer van dit soort feesten pakken. Misschien zelfs wel in aus, heb er op de after een broek van aan gehad, en man man man wat zit dat goddelijk. Zo veel meer bewegingsvrijheid. Ik wist niet wat me overkwam. Ja, ik ben verliefd geworden op de early hardcore. En goed ook!

:loving:
Pandemonium word dus een zekerheidje voor jou, early en aussie's :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha als je op pf bij de foto's van een random hc feest kijkt lach je je ook de ballen uit de broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Nando
Wat is er mis met hun? :P Ken jij ze dan? :P

@ HJ
Ach, maar dat doe je ook bij een random hardstylefeest, vind dat idd zo'n onzin, ben het dus wat dat betreft helemaal met Jeff eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik ken ze niet hoor, maar mag ik toch wel vinden dat ze er debiel uit zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nee ik ken ze niet hoor, maar mag ik toch wel vinden dat ze er debiel uit zien ;)

hun vinden jou waarsschijnlijk ook een knuppel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ziet er debiel aan uit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:12 
 

hardcoresjors schreef:
Henk-Jan schreef:
Nee ik ken ze niet hoor, maar mag ik toch wel vinden dat ze er debiel uit zien ;)

hun vinden jou waarsschijnlijk ook een knuppel ;)



Grappig, jullie vinden hun er gek uitzien :P Gabbers klagen altijd dat hardstyle een modefestijn is haha :P.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, en? Dat zeg ik al eerder. Op de hardcore feestjes kan en mag alles en gaat het niet om gezien worden. Daarom doet iedereen gewoon zijn of haar eigen ding en laat zichzelf gewoon gaan. Ik ben op een gegeven moment even een rondje alleen wezen lopen. Vraagt dr een gozer : wil je op mn rug? Ben ik gewoon op zn rug gesprongen en hebben we een rondje zaal gemaakt. Prachtig toch. Ik sta liever op een early feest dan op de hardstyle. Dat is voor mij wel duidelijk geworden.

En HJ, fijn he, een boek beoordelen op zn kaft ;). Dat zijn gewoon mensen die leven voor de scène. Net zoals je hier een grote groep label aanhangers hebt en daarvoor door t vuur gaan. Zijn dat de echte liefhebbers van die muziek en die scène. Laat ze lekker in hun waarde. Hun vinden ons/jullie waarschijnlijk ook gewoon er als we debiel bij lopen.

Sjors : Nou en of, dat word zeker effe samen los gaan daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nee ik ken ze niet hoor, maar mag ik toch wel vinden dat ze er debiel uit zien ;)


Afbeelding

Ik bedoel.. als ik dit zie denk ik ook wat voor malloten dit zijn >.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:16 
 

Jeff3rd schreef:
Ja, en? Dat zeg ik al eerder. Op de hardcore feestjes kan en mag alles en gaat het niet om gezien worden. Daarom doet iedereen gewoon zijn of haar eigen ding en laat zichzelf gewoon gaan. Ik ben op een gegeven moment even een rondje alleen wezen lopen. Vraagt dr een gozer : wil je op mn rug? Ben ik gewoon op zn rug gesprongen en hebben we een rondje zaal gemaakt. Prachtig toch. Ik sta liever op een early feest dan op de hardstyle. Dat is voor mij wel duidelijk geworden.

En HJ, fijn he, een boek beoordelen op zn kaft ;).



Je hebt trouwens echt groot gelijk! die mensen zijn uberchill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik bedoel.. als ik dit zie denk ik ook wat voor malloten dit zijn >.< :lol:

Waarom klaag je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
El Mare schreef:
Ik bedoel.. als ik dit zie denk ik ook wat voor malloten dit zijn >.< :lol:

Waarom klaag je dan?

Dat is hardstyle volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef een voorbeeld, Nando, ik zou hier niet over geklaagd hebben, als hier geen discussie was gehouden over wat voor raar volk hardcore of hardstyle zou trekken. Ik geef met die foto aan, dat over deze mensen hetzelfde gedacht kan worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, dus? Of het nou een hardstyle, early of hardcore feest is, op dit feest heb ik verreweg het meest belachelijke volk ooit rond zien lopen. Mogen ze nog zo aardig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik maar wil aangeven, op elke plek waar je komt lopen vreemde figuren rond, of dit nou in de stad is, op een feest, op school, op je werk enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:20 
 

Nando schreef:
Oké, dus? Of het nou een hardstyle, early of hardcore feest is, op dit feest heb ik verreweg het meest belachelijke volk ooit rond zien lopen. Mogen ze nog zo aardig zijn.


Je ging echt naar dominator?

Bereid je maar vast voor dan :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten