Ja, en? Dat zeg ik al eerder. Op de hardcore feestjes kan en mag alles en gaat het niet om gezien worden. Daarom doet iedereen gewoon zijn of haar eigen ding en laat zichzelf gewoon gaan. Ik ben op een gegeven moment even een rondje alleen wezen lopen. Vraagt dr een gozer : wil je op mn rug? Ben ik gewoon op zn rug gesprongen en hebben we een rondje zaal gemaakt. Prachtig toch. Ik sta liever op een early feest dan op de hardstyle. Dat is voor mij wel duidelijk geworden.
En HJ, fijn he, een boek beoordelen op zn kaft

. Dat zijn gewoon mensen die leven voor de scène. Net zoals je hier een grote groep label aanhangers hebt en daarvoor door t vuur gaan. Zijn dat de echte liefhebbers van die muziek en die scène. Laat ze lekker in hun waarde. Hun vinden ons/jullie waarschijnlijk ook gewoon er als we debiel bij lopen.
Sjors : Nou en of, dat word zeker effe samen los gaan daar!