Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:16 
 

Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Nando schreef:
Ik heb Clock Kid en volgens mij Titan ook op de flyer zien staan. :P

En Clock Kid was vs. Thera toch? :P


Haha was dat niet van Masters of the chapel?:P
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op een 2e area zoals op dit feest. Maarja, Ultraform is gekapt met Harddance, Sinith ook en Stana gaat nu richting de house kant op. En veel vergelijkbare namen zijn d'r ook niet echt.. :(
https://partyflock.nl/party/171789:The_ ... under.html
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Hoop op een 2e area zoals op dit feest. Maarja, Ultraform is gekapt met Harddance, Sinith ook en Stana gaat nu richting de house kant op. En veel vergelijkbare namen zijn d'r ook niet echt.. :(
https://partyflock.nl/party/171789:The_ ... under.html

Plus dat was ook een feest wat we samen met Multigroove hadden georganiseerd ;)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik heb in ieder geval op mn verjaardag een felicitatie tweet van Multigroove voorbij zien komen dat ik hier ook mag komen draaien :cool:



Een feestje op 10 minuten fietsen van mn huis, en jij draaid er ook weer. 100% aanwezig. Heb je set op Inception moeten missen door onze zieke bob...
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:08 
 

Hoe voelt het eigenlijk om je eigen naam op een poster te zien?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Hoe voelt het eigenlijk om je eigen naam op een poster te zien?

Maakt niet uit hoe vaak dat gebeurt, het blijft ubervet
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie voor Skrillex afterparty :)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:52 
 

DjThera schreef:
Dysphoria schreef:
Hoe voelt het eigenlijk om je eigen naam op een poster te zien?

Maakt niet uit hoe vaak dat gebeurt, het blijft ubervet

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledige line-up bijgewerkt in de beginpost :)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog wat aanvullende info over de kaartverkoop:

EERSTE 50 TICKETS WORDEN VIP !
De voorverkoop voor The Delicate Sound of Thunder gaat op donderdag 23 februari om 12.00u van start via www.paylogic.nl en bij Primera vestigingen bij jou in de buurt. En omdat de eerste donderklap een daalder waard is, maakt Multigroove van de eerste 50 kaarten á 25 Euro meteen een VIP-ticket. Zorg dat je er snel bij bent en stel jouw plaatsje in de legendarische Multigroove VIP area zeker, want dat het hier weer een feestje op zich gaat worden mag duidelijk zijn.

75 EARLY BIRD TICKETS VOOR €17,50
Zodra er 50 mensen hun toegang als VIP verzekerd hebben, gaan de volgende 75 kaarten als Early Bird ticket de deur uit. Early Bird tickets kosten slechts €17,50, dus zorg dat je er snel bij bent. Daarna geldt het normale tarief van 25 Euro. Aan de deur kosten de kaarten 35 Euro.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zijn het er wel echt 50? Ze zijn namelijk nog steeds niet uitverkocht, en dat kan ik me echt niet voorstellen.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die main is wel heel erg lekker...best een behoorlijke optie.

Maar goed, 4 opties binnen een week tijd, en kan er waarschijnlijk maar 1 van pakken. Dilemmas, dilemmas...
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Zijn het er wel echt 50? Ze zijn namelijk nog steeds niet uitverkocht, en dat kan ik me echt niet voorstellen.


Het zijn er minimaal 50, ligt aan de interesse ervoor ;) Ik heb verder geen inzicht in de kaartverkoop dus dat ligt niet bij mij :P
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
hoebedoelje schreef:
Zijn het er wel echt 50? Ze zijn namelijk nog steeds niet uitverkocht, en dat kan ik me echt niet voorstellen.


Het zijn er minimaal 50, ligt aan de interesse ervoor ;) Ik heb verder geen inzicht in de kaartverkoop dus dat ligt niet bij mij :P


Minimaal? Dan heb ik daar overheen gelezen. ;)
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
XtD schreef:
hoebedoelje schreef:
Zijn het er wel echt 50? Ze zijn namelijk nog steeds niet uitverkocht, en dat kan ik me echt niet voorstellen.


Het zijn er minimaal 50, ligt aan de interesse ervoor ;) Ik heb verder geen inzicht in de kaartverkoop dus dat ligt niet bij mij :P


Minimaal? Dan heb ik daar overheen gelezen. ;)


Het staat er ook niet, maar je moet toch een beetje kijken hoe de kaartverkoop loopt :)
Bericht Geplaatst op 28 feb 2012 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
staat er ook niet, maar je moet toch een beetje kijken hoe de kaartverkoop loopt :)


50 man in de VIP leek me wel zo gezellig voor de mensen die VIP kaarten hebben gekocht, klein gezelschap.

Normaal bij VIP is het volgepakt met mensen die graag gezien willen worden, nu zou je juist de diehards kunnen voorzien van een speciale behandeling.

Maar dat is dus helaas niet zo.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Bird tickets kunnen ondertussen ook worden gekocht voor 17,50 ;)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Early Bird tickets kunnen ondertussen ook worden gekocht voor 17,50 ;)


50 VIP tickets was dus een loze belofte, valt me van deze organisatie tegen. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
XtD schreef:
Early Bird tickets kunnen ondertussen ook worden gekocht voor 17,50 ;)


50 VIP tickets was dus een loze belofte, valt me van deze organisatie tegen. :thumbdown:


Loze belofte waarom? Het is niet dat de VIP helemaal volgepropt zit hoor ;) Het zijn er om en nabij de 50, ik heb geen inzicht in de verkoopcijfers maar we gaan niet zoveel als we kunnen in de VIP proppen.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
hoebedoelje schreef:
XtD schreef:
Early Bird tickets kunnen ondertussen ook worden gekocht voor 17,50 ;)


50 VIP tickets was dus een loze belofte, valt me van deze organisatie tegen. :thumbdown:


Loze belofte waarom? Het is niet dat de VIP helemaal volgepropt zit hoor ;) Het zijn er om en nabij de 50, ik heb geen inzicht in de verkoopcijfers maar we gaan niet zoveel als we kunnen in de VIP proppen.


Je kan mij niet wijsmaken dat er nog steeds GEEN 50 zijn verkocht. :P
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

VIP is inmiddels uitverkocht zie ik, Early Bird tickets zijn nog wel beschikbaar.

Met zo'n line-up, wat men zegt, zou het toch storm moeten lopen.

Zeker voor € 17.50!
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Bird is ook uitverkocht ;)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warm-up mix van Titan!

Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten