Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het dan ook zo dat je op hardcore-feestjes geen schijt hebt aan anderen, maar als je op een hardstyle-feestje bent opeens wel let op wat anderen van je vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:53 
 

Klos schreef:
Is het dan ook zo dat je op hardcore-feestjes geen schijt hebt aan anderen, maar als je op een hardstyle-feestje bent opeens wel let op wat anderen van je vinden?



Ik vind dat wanneer ik op een hard hardstyle nummer los ga ik vaker raar aangekeken wordt dan wanneer ik los ga op industrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf me maar verbazen over Hardtraxx soms :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Jeff3rd schreef:
Moet zeggen dat ik de "gabbers" steeds meer en meer begin te begrijpen met hun oordeel over hardstyle volk. Sjors, hoe hou jij het hier in godsnaam uit? Want ik begin de mening steeds meer te snappen en eigenlijk ook te ergeren aan het "kijk mij eens " gedrag.

Ik heb hier een paar maatjes gekregen en het zou zonde zijn om ineens weg te gaan enz.
Maar ik ga jou ook nog wel vaker zien op feestjes denk ik haha! ;)


Ik weet het wel zeker! :D


En Nando, tis geen aanval. Tis je meer op je eigen gedrag wijzen. En ook voor jou geld : Nee, dit heeft niks met dinsdag te maken. Zijn jullie nou echt zo zwakzinnig om het daar elke keer maar op te gooien? Ik heb al een tijd geen serotoninevretende dingen meer gehad en hou dat ook fijn zo. Er kunnen namelijk meerdere dingen in het leven zijn dan dat. Maar dat leren jullie misschien ooit nog wel als jullie eens iets meer hebben meegemaakt in het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Maar goed, zal wel aan de dag liggen inderdaad.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:55 
 

hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
hardcoresjors schreef:
Het gebeurt niet vaak dat ik het met Chris Two eens ben, maar op dit moment ben ik dat wel! ;)

Over het algemeen is Hardcore meer verbroederd dan heel die hardstyle.

Dominator 2011 was mijn allereerste hardcore feestje. Als je ziet dat ik gewoon met wild vreemde hem staan buurten en/of dansje gedaan heb.. PRIMA!
Pizzatent gesprekken over dat er meer soorten pizza's moeten komen tot gesprekken in de HI met Italianen en Ieren.
En de sfeer is er ook vaak beter omdat iedereen elkaar accepteert zoals hij/zij is en daarbij de andere als een gelijke ziet (je komt immers voor 1 ding: party machen)

Op Hardstyle feestjes heb je vaak die verdeeldheid tussen personen: Modepopjes en anabolen / dagjesvolk / beukhazen / genieters en liefhebbers.. is bij hardcore eigenlijk alleen maar de laatste 2: Genieters en liefhebbers

Je wilt niet weten hoeveel mensen ik ontmoet op een gemiddeld feest! ;)


Ik sta op Dominator bijv. veel in de Industrial (net zoals op MoH), maar kan op andere hardcore net zo lekker losgaan.. Je had me bijv. moeten zien op Decibel bij AoF LIVE..
Muhaha, denk dat menig persoon wat spiertjes verrekt zou hebben.. en hoppa, nog maar keer de beentjes omhoog! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik blijf me maar verbazen over Hardtraxx soms :/


Ik ook Sjors, en ik begin het eigenlijk steeds meer en meer triester volk te vinden wat zich in hokjes blijft wurmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Klos schreef:
Is het dan ook zo dat je op hardcore-feestjes geen schijt hebt aan anderen, maar als je op een hardstyle-feestje bent opeens wel let op wat anderen van je vinden?



Ik vind dat wanneer ik op een hard hardstyle nummer los ga ik vaker raar aangekeken wordt dan wanneer ik los ga op industrie

Kan ik wel inkomen, alleen nu wordt gezegd dat op hardcore feesten je niet raar aangekeken wordt, omdat iedereen lekker voor zich bezig is. Nu word je ook wel raar aangekeken op hardstyle feesten, alleen als je daar nou eens schijt aan hebt, doe je toch precies hetzelfde als op een hardcore feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Klos schreef:
Is het dan ook zo dat je op hardcore-feestjes geen schijt hebt aan anderen, maar als je op een hardstyle-feestje bent opeens wel let op wat anderen van je vinden?



Ik vind dat wanneer ik op een hard hardstyle nummer los ga ik vaker raar aangekeken wordt dan wanneer ik los ga op industrie

Hahaha, elke keer als ik bij hardstylefeesies los ga kijken er wel een paar meisjes met een "WTF doe jij?!" blik :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik blijf me maar verbazen over Hardtraxx soms :/


Ik ook Sjors, en ik begin het eigenlijk steeds meer en meer triester volk te vinden wat zich in hokjes blijft wurmen.

:thumbup:
Snap niet dat ik jou op feesten als Thunderdome en MoH zo weinig heb gesproken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik blijf me maar verbazen over Hardtraxx soms :/


Ik ook Sjors, en ik begin het eigenlijk steeds meer en meer triester volk te vinden wat zich in hokjes blijft wurmen.

Lekker het boek beoordelen op de kaft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Jeff3rd schreef:
Moet zeggen dat ik de "gabbers" steeds meer en meer begin te begrijpen met hun oordeel over hardstyle volk. Sjors, hoe hou jij het hier in godsnaam uit? Want ik begin de mening steeds meer te snappen en eigenlijk ook te ergeren aan het "kijk mij eens " gedrag.

Ik heb hier een paar maatjes gekregen en het zou zonde zijn om ineens weg te gaan enz.
Maar ik ga jou ook nog wel vaker zien op feestjes denk ik haha! ;)


Ik weet het wel zeker! :D


En Nando, tis geen aanval. Tis je meer op je eigen gedrag wijzen. En ook voor jou geld : Nee, dit heeft niks met dinsdag te maken. Zijn jullie nou echt zo zwakzinnig om het daar elke keer maar op te gooien? Ik heb al een tijd geen serotoninevretende dingen meer gehad en hou dat ook fijn zo. Er kunnen namelijk meerdere dingen in het leven zijn dan dat. Maar dat leren jullie misschien ooit nog wel als jullie eens iets meer hebben meegemaakt in het leven.


Ja man wij zijn echt nog onervaren kneusjes, jij bent veel verstandiger omdat je zo ervaren bent :D En ik maar denken dat er.niks andets in het leven was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ja man, bij de hardcore zijn de ekte ekte! Die kijken niet raar enzo naar andere mensen, nee want wij zijn echt broerders weetje. Gabbers betekend ook eigenlijk vrienden, vandaar ook dat we zo lief en aardig zijn voor elkaar. en we behandelen elkaar altijd met respect enzo. Het maakt bij de hardcore niet uit hoe je eruit ziet wat je aan hebt of hoe je danst. Nee bij de hardcore zijn we ekte matties van elkaar en zijn we niet zo. :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar volgens mij gaan we nu weer lekker op de man spelen, waar het de laatste tijd wel vaker op uitdraait :(
Jeff, maar je gaat toch hoop ik nog wel hardstylefeesten bezoeken, heb je teveel gemist de afgelopen tijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vermakelijk dit :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:02 
 

El Mare schreef:
Maar volgens mij gaan we nu weer lekker op de man spelen, waar het de laatste tijd wel vaker op uitdraait :(
Jeff, maar je gaat toch hoop ik nog wel hardstylefeesten bezoeken, heb je teveel gemist de afgelopen tijd ;)


haarstijl? wat doe je daar dan :$

haha grapje <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je met 100 man allemaal je halve kapsel af scheert en in een aussie gaat lopen wurm je jezelf namelijk niet in een hokje. >.< In bijna reactie die je post spreek je jezelf tegen en er als een punt is waar je niks zinnigs op te zeggen hebt negeer je het maar gewoon. Maar ja, ik laat het hierbij. Heb wel wat beters te doen dan te discussiëren over een stel koeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:06 
 

Wie zegt dat elk persoon in een aussie rondloopt met kaalgeschoren kop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:07 
 

Godver, als ik het zo hoor moet ik ook maar een aussie aanschaffen en mijn haarstijl op standje chemo zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik blijf me maar verbazen over Hardtraxx soms :/


Ik ook Sjors, en ik begin het eigenlijk steeds meer en meer triester volk te vinden wat zich in hokjes blijft wurmen.

:thumbup:
Snap niet dat ik jou op feesten als Thunderdome en MoH zo weinig heb gesproken ;)


Ik ook niet, maar dat gaat vast en zeker goedkomen!

Pommer : Gooi jezelf nog even vol en gooi er een paar pillen bij wil je? En inderdaad, bij de hardcore is er véél meer acceptatie dan bij hardstyle.

Jurheijnen : ik beoordeel men hier op hun posts. En hoe meer ik die van sommige mensen zie. Des te triester ik mensen.begin te vinden.

Nando : Dat is de scène nou eenmaal. En als t je niet bevalt moet je gewoon lekker opbokken. Zelfs dat jij toen in de hardcore stond en je eigenlijk niet wist wat je met jezelf aan moest accepteerde de mensen dat gewoon.

Ik heb een recht voor zn raap mentaliteit, maar kennelijk als men daarmee geconfronteerd worden gooien ze t maar op een dinsdagdip. Zielig, héél zielig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je iedereen hier zo zielig vind, wat op zich al jezelf boven de rest plaatsen is, wat doe je hier dan nog :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:11 
 

EN WE GAAN WEER ONTOPIC! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:12 
 

Chris Two schreef:
EN WE GAAN WEER ONTOPIC! :thumbsup:



Afbeelding
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten