Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
En HJ, fijn he, een boek beoordelen op zn kaft ;). Dat zijn gewoon mensen die leven voor de scène. Net zoals je hier een grote groep label aanhangers hebt en daarvoor door t vuur gaan. Zijn dat de echte liefhebbers van die muziek en die scène. Laat ze lekker in hun waarde. Hun vinden ons/jullie waarschijnlijk ook gewoon er als we debiel bij lopen.

Ik beweer toch helemaal niet dat ze geen liefhebber zijn? Ik neem aan dat het JUIST grote liefhebbers zijn omdat ze zich naar hun muziekstijl kleden. :).
Heb ook helemaal geen problemen met die mensen, ondanks dat ik ze weinig tegenkom doordat ik vrijwel geen hardcore feesten bezoek.
Neemt niet weg dat ik het er debiel uit vind zien :cool: En als zij hardstyle volk debiel erbij vinden lopen dan heb ik daar vrede mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Nando schreef:
Oké, dus? Of het nou een hardstyle, early of hardcore feest is, op dit feest heb ik verreweg het meest belachelijke volk ooit rond zien lopen. Mogen ze nog zo aardig zijn.


Je ging echt naar dominator?

Bereid je maar vast voor dan :P

Het is niet dat ik daarom niet naar een feest wil of zo, vind het wel lachen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Oké, dus? Of het nou een hardstyle, early of hardcore feest is, op dit feest heb ik verreweg het meest belachelijke volk ooit rond zien lopen. Mogen ze nog zo aardig zijn.


Uhhh... Nando... Heb jij jezelf weleens gezien op een hardstyle feest? Als een hyperactieve kangaroo sta je daar te springen en te zwaaien en weet ik veel wat nog meer. Dit zijn gewoon mensen doe echt leven voor de scène en muziek. Had dan direct na Titan gewoon weg gegaan. En jij naar Dominator? Lol... Doe het jezelf niet aan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, Jeff slaat daar de spijker recht op de kop :lol: Ik vind het overigens wel een toffe manier van losgaan hoor, begrijp me niet verkeerd, Nando ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey.. Van waar die frustraties. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is toch dinsdag jwt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Jeffrey.. Van waar die frustraties. :lol:


Vanwege e vooroordelen?

Henk-Jan schreef:
Het is toch dinsdag jwt :cool:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef Jeff groot gelijk moet ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:37 
 

Het maakt toch niet uit of je Blauw, geel, paars, rood, blank of donker bent. Vrouw, man, of alles wat er tussenhangt?

Als jij het naar je zin hebt op dat feest op wat voor manier dan ook moet je zo door blijven gaan. Iedereen verdient zijn plezier op een feest.
Of je nou als morphsuiter komt, of als superman verkleed gaat boeit jou toch niet? Dat mensen in een aus of cavello los gaan en het overduidelijk naar hun zin hebben is toch alleen maar goed.

En soms zijn de hardcore mensen nog meer dedicated tot de muziek. Als je ziet dat sommige stad en land afreizen voor hun feestjes/muziek/favo artiest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:39 
 

Chris Two schreef:
Het maakt toch niet uit of je Blauw, geel, paars, rood, blank of donker bent. Vrouw, man, of alles wat er tussenhangt?

Als jij het naar je zin hebt op dat feest op wat voor manier dan ook moet je zo door blijven gaan. Iedereen verdient zijn plezier op een feest.
Of je nou als morphsuiter komt, of als superman verkleed gaat boeit jou toch niet? Dat mensen in een aus of cavello los gaan en het overduidelijk naar hun zin hebben is toch alleen maar goed.

En soms zijn de hardcore mensen nog meer dedicated tot de muziek. Als je ziet dat sommige stad en land afreizen voor hun feestjes/muziek/favo artiest!


Zeker wel. Ik hoeft echt geen blauw gekleurde mannetjes op mijn feesten.
Opgeziekt met die smurfen die altijd maar overal smurfen, en die klote smurfbessen uit hun klotesmurfbosjes halen.

Echt rotvolk dat altijd van de kaart door de smurfbessen.
Blergh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gebeurt niet vaak dat ik het met Chris Two eens ben, maar op dit moment ben ik dat wel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:40 
 

Nando schreef:
Afbeelding

Compleet normaal inderdaad.

:drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Jeffrey.. Van waar die frustraties. :lol:


Geen frustratie hoor. Ik hou niet van mensen die zomaar beoordelen op uiterlijk.
Nando stond daar zelf ook als een volslagen debiel... Mn maatje keek mij ook aan van : Wat is dat voor hyperactieve vis op het droge die aan t spartelen is. Maar verder beoordeelt ie ook niet. Later zei ie ook van : mag als dat zijn manier van losgaan is, leuk voor hem.

Henk-Jan schreef:
Het is toch dinsdag jwt :cool:


Dinsdag heeft hier niks mee te maken. Neem dat maar van mij aan.



Moet zeggen dat ik de "gabbers" steeds meer en meer begin te begrijpen met hun oordeel over hardstyle volk. Sjors, hoe hou jij het hier in godsnaam uit? Want ik begin de mening steeds meer te snappen en eigenlijk ook te ergeren aan het "kijk mij eens " gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff wordt ook een gabber :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jeff wordt ook een gabber :corn:

Daar lijkt het wel op haha :P

Moet zeggen dat de sfeer inderdaad uitermate goed was zaterdag, heel relaxed iedereen, niemand kijkt je raar aan maar laat je in je waarde. Ook al kan ik niet echt hakken, ik doe gewoon me ding en word niet raar aangestaard door jan en alleman :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Moet zeggen dat ik de "gabbers" steeds meer en meer begin te begrijpen met hun oordeel over hardstyle volk. Sjors, hoe hou jij het hier in godsnaam uit? Want ik begin de mening steeds meer te snappen en eigenlijk ook te ergeren aan het "kijk mij eens " gedrag.

Ik heb hier een paar maatjes gekregen en het zou zonde zijn om ineens weg te gaan enz.
Maar ik ga jou ook nog wel vaker zien op feestjes denk ik haha! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik beweer toch helemaal niet dat ze geen liefhebber zijn? Ik neem aan dat het JUIST grote liefhebbers zijn omdat ze zich naar hun muziekstijl kleden. :).

Ik heb geen verstand van hardcore, maar als mensen zich allemaal hetzelfde gaan kleden heb ik eerder het idee dat het allemaal meelopers zijn die bij een groep willen horen. Ik geloof niet zo in allemaal hetzelfde doen. Maakt je niet echt authentiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jeff wordt ook een gabber :corn:


Ik begin idd steeds meer van de scène en de muziek te houden ja. En daarmee ook steeds meer te zien in wat voor scène in eigenlijk de hele tijd heb rondgehangen. En om eerlijk te zijn begin ik me daar zelfs voor te schamen. Op een hardstylefeest word er naar elkaar gekeken en geoordeeld. Op een hardcorefeest is iedereen gewoon gelijk. Tis niet voor niets dat een wildvreemde gozer me aantikt en vraagt of ik een rondje op zn rug wil. Iets wat ik niet op een hardstylefeest zie gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom is jefferd bij elke discussie betrokken de laatste tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:48 
 

hardcoresjors schreef:
Het gebeurt niet vaak dat ik het met Chris Two eens ben, maar op dit moment ben ik dat wel! ;)

Over het algemeen is Hardcore meer verbroederd dan heel die hardstyle.

Dominator 2011 was mijn allereerste hardcore feestje. Als je ziet dat ik gewoon met wild vreemde hem staan buurten en/of dansje gedaan heb.. PRIMA!
Pizzatent gesprekken over dat er meer soorten pizza's moeten komen tot gesprekken in de HI met Italianen en Ieren.
En de sfeer is er ook vaak beter omdat iedereen elkaar accepteert zoals hij/zij is en daarbij de andere als een gelijke ziet (je komt immers voor 1 ding: party machen)

Op Hardstyle feestjes heb je vaak die verdeeldheid tussen personen: Modepopjes en anabolen / dagjesvolk / beukhazen / genieters en liefhebbers.. is bij hardcore eigenlijk alleen maar de laatste 2: Genieters en liefhebbers
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
El Mare schreef:
Jeff wordt ook een gabber :corn:

Daar lijkt het wel op haha :P

Moet zeggen dat de sfeer inderdaad uitermate goed was zaterdag, heel relaxed iedereen, niemand kijkt je raar aan maar laat je in je waarde. Ook al kan ik niet echt hakken, ik doe gewoon me ding en word niet raar aangestaard door jan en alleman :)


Heerlijk, heerlijk dat dit kan met hardcore, heb me zo geweldig vermaakt met MoH, ik deel de mening met Jeff absoluut, maar ga ook hardstyle niet aan de kant zetten, omdat de sfeer op een hardstyle feestje anders zou zijn ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:50 
 

El Mare schreef:
Heerlijk, heerlijk dat dit kan met hardcore, heb me zo geweldig vermaakt met MoH, ik deel de mening met Jeff absoluut, maar ga ook hardstyle niet aan de kant zetten, omdat de sfeer op een hardstyle feestje anders zou zijn ofzo :)



De sfeer in de industrial was anders ook niet zoals het moet ;) veel te veel dagjesvolk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, ga je nu mij lopen aanvallen omdat ik je party maatjes er achterlijk uit vind zien? Ik weet heus wel dat ik als een idioot los ga, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik hun daarom maar normaal moet vinden. Maar nee hoor, die mensen zijn zo geweldig en beoordelen niemand.. Je zegt het net zelf. Ik leef ook voor de scene, heeft er allemaal niets mee te maken. Had graag na Titan weg gegaan, maar wacht toch liever binnen dan buiten. En ik had nu nog wat te lachen ook. :D

Maar goed, zal wel aan de dag liggen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
hardcoresjors schreef:
Het gebeurt niet vaak dat ik het met Chris Two eens ben, maar op dit moment ben ik dat wel! ;)

Over het algemeen is Hardcore meer verbroederd dan heel die hardstyle.

Dominator 2011 was mijn allereerste hardcore feestje. Als je ziet dat ik gewoon met wild vreemde hem staan buurten en/of dansje gedaan heb.. PRIMA!
Pizzatent gesprekken over dat er meer soorten pizza's moeten komen tot gesprekken in de HI met Italianen en Ieren.
En de sfeer is er ook vaak beter omdat iedereen elkaar accepteert zoals hij/zij is en daarbij de andere als een gelijke ziet (je komt immers voor 1 ding: party machen)

Op Hardstyle feestjes heb je vaak die verdeeldheid tussen personen: Modepopjes en anabolen / dagjesvolk / beukhazen / genieters en liefhebbers.. is bij hardcore eigenlijk alleen maar de laatste 2: Genieters en liefhebbers

Je wilt niet weten hoeveel mensen ik ontmoet op een gemiddeld feest! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
El Mare schreef:
Heerlijk, heerlijk dat dit kan met hardcore, heb me zo geweldig vermaakt met MoH, ik deel de mening met Jeff absoluut, maar ga ook hardstyle niet aan de kant zetten, omdat de sfeer op een hardstyle feestje anders zou zijn ofzo :)



De sfeer in de industrial was anders ook niet zoals het moet ;) veel te veel dagjesvolk


Ik reken mij op dit moment idd tot het dagjesvolk als ik naar een hardcorefeest ga ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten