Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als je iedereen hier zo zielig vind, wat op zich al jezelf boven de rest plaatsen is, wat doe je hier dan nog :huh:

Hij heeft hier toch ook vrienden lopen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Maar volgens mij gaan we nu weer lekker op de man spelen, waar het de laatste tijd wel vaker op uitdraait :(
Jeff, maar je gaat toch hoop ik nog wel hardstylefeesten bezoeken, heb je teveel gemist de afgelopen tijd ;)


De enige hardstylefeestjes die ik nog pakken zal zullen met mn meissie zijn. Zolang die t nog leuk vind that is. Die begint gelukkig de early hardstyle, early hardcore en hedendaagse hardcore steeds meer te waarderen.


Ohja, en Nando. Ik zit hier op mn mobiel en kan niet overal op reageren.



Anyways, ik ga nog eens even wat quality time hebben met mn meisje. Dag dames... Jullie weten.het he, wat er ook gebeurd.... Lekker blijven huppelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Nando : Dat is de scène nou eenmaal. En als t je niet bevalt moet je gewoon lekker opbokken. Zelfs dat jij toen in de hardcore stond en je eigenlijk niet wist wat je met jezelf aan moest accepteerde de mensen dat gewoon.

Ik heb een recht voor zn raap mentaliteit, maar kennelijk als men daarmee geconfronteerd worden gooien ze t maar op een dinsdagdip. Zielig, héél zielig.

Whaha, wat een totale onzin. Alsof ik ook maar 1 moment heb geprobeerd geacepteerd te worden door die leipo's, of me serieus gedraagde. Heb daar alleen een beetje gek staan doen en staan lachen. Alsof die mensen helder genoeg waren om op iemand anders te letten zonder een extra paar benen erbij te zien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:18 
 

Je zult je verbazen dat er genoeg heldere personen tussen zitten die hun neus/kop niet vol duwen met allerhande rotzooi ;)
Ook al lijkt dat niet zo.... Dat je deze muziek luisterd betekent niet dat je automatisch alles maar tot je neemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Je zult je verbazen dat er genoeg heldere personen tussen zitten die hun neus/kop niet vol duwen met allerhande rotzooi ;)
Ook al lijkt dat niet zo.... Dat je deze muziek luisterd betekent niet dat je automatisch alles maar tot je neemt


Echt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooroordelen, bah ik heb daar de pestpleurishekel aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:

Pommer : Gooi jezelf nog even vol en gooi er een paar pillen bij wil je? En inderdaad, bij de hardcore is er véél meer acceptatie dan bij hardstyle.

Ga ik gelijk doen man, ik ben namelijk lang niet zo´n verstandige jongeman als jij, maar ik hoop dat dat ooit nog komt (zal wel niet :( ). Maar wel een verrassende reactie van je hoor, zag die echt totaal niet aankomen! Waar je dat acceptatieverhaaltje vandaan haalt weet ik niet. Ik geloof trouwens best dat het zo is hoor.

Chris Two schreef:
Ook al lijkt dat niet zo.... Dat je deze muziek luisterd betekent niet dat je automatisch alles maar tot je neemt


Ik dacht van wel man :oh: Ken jij serieus mensen die niks nemen en wel deze muziek luisteren!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vooruit, nog 1 reactie dan. Niet iedereen zit maar aan de pillen hoor Nando. Ook weer een vooroordeel. Er zijn daar meer mensen nuchter geweest dan je denkt. Men durft daar gewoon gek te doen zonder drugs op. Iets wat men op een hardstyle feest niet durft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:21 
 

Pommer schreef:
Chris Two schreef:
Ook al lijkt dat niet zo.... Dat je deze muziek luisterd betekent niet dat je automatisch alles maar tot je neemt


Ik dacht van wel man :oh: Ken jij serieus mensen die niks nemen en wel deze muziek luisteren!?


Hap Hap Hap (naar peijenburg)
Maarja, ik ken er GENOEG... jij waarschijnlijk niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Pommer schreef:
Chris Two schreef:
Ook al lijkt dat niet zo.... Dat je deze muziek luisterd betekent niet dat je automatisch alles maar tot je neemt


Ik dacht van wel man :oh: Ken jij serieus mensen die niks nemen en wel deze muziek luisteren!?


Hap Hap Hap (naar peijenburg)
Maarja, ik ken er GENOEG... jij waarschijnlijk niet?

De enige die hapt ben jij :lol:

Nee die ken ik niet man, ik ken alleen mensen die drugs gebruiken, damn had ik maar zulke kewle vrienden als jij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
De enige die hapt ben jij :lol:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Je zult je verbazen dat er genoeg heldere personen tussen zitten die hun neus/kop niet vol duwen met allerhande rotzooi ;)
Ook al lijkt dat niet zo.... Dat je deze muziek luisterd betekent niet dat je automatisch alles maar tot je neemt

Dat is alleen hier op het forum zo ^^!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk, ik ken namelijk helemaal geen mensen die nuchter naar hardstyle feesten gaan en helemaal gek worden op elk nummer dat ze vet vinden, zonder zich iets aan te trekken van andere mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:25 
 

Pommer schreef:
De enige die hapt ben jij :lol:

Nee die ken ik niet man, ik ken alleen mensen die drugs gebruiken, damn had ik maar zulke kewle vrienden als jij :(


Ik bedoelde ook mijzelf daarmee en niet jou, had er misschien bij moeten zetten dat ik ik zelf maar even ging happen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:26 
 

Nando schreef:
Je hebt gelijk, ik ken namelijk helemaal geen mensen die nuchter naar hardstyle feesten gaan en helemaal gek worden op elk nummer dat ze vet vinden, zonder zich iets aan te trekken van andere mensen.


Wat praat je? zijn er daar nuchtere mensen? iedereen gebruikt altijd drugs op die feesten hoor ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga weer bloemetjes plukken :D quality time :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:29 
 
Hardtraxx Addict

Alle hardcore liefhebbers zijn junkies met kaalgeschoren koppen in aussies en alle hardstyle liefhebbers zijn zonnebankbruine fitnessboys die diep van binnen nicht zijn. Zo is het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Alle hardcore liefhebbers zijn junkies met kaalgeschoren koppen in aussies en alle hardstyle liefhebbers zijn zonnebankbruine fitnessboys die diep van binnen nicht zijn. Zo is het.

Jup, jij weet het! Respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitmelking van een grap >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:30 
 

Henk-Jan schreef:
Ik ga weer bloemetjes plukken :D quality time :cool:

Wildboeket of eentje bij een tuinder? Zal mandy leuk vinden of is het voor haar moeder?
Jij bent ook zo'n geweldige schoonzoon lijkt mij... boeketjes meenemen

Ik zou dan toch voor wildboeket gaan, zitten klaprozen in... zijn mooie bloemen, jammer dat ze niet te gebruiken zijn voor andere dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:32 
 

Henk-Jan schreef:
:cool:

Doe je er ook narcissen, tulpen en lavendel bij?
Of groeit lavendel nou nog niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ontopic jongens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Man man wat een vermaak hier weer!! :thumbsup: Even om terug te komen op die gabbers die iedereen accepteren en waar zo'n goeie sfeer hangt. MoH 2010 in Hasselt was dus echt kut tot de 6e macht en daar hing echt een klote sfeer, en ja, hier waren ook veel mensen in aussies etc (die ik meer vind voor volwassenen die in hun kindertijd zijn blijven hangen maar dit moeilijk kunnen accepteren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het leuk :x
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten