Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Monday Bar Lucia Cruise 2012
Waar: Vertrek vanaf Stockholm (Zweden) naar Turku (Finland) en weer terug
Wanneer: 15 en 16 december 2012
Prijs: Vanaf €110,00


MONDAY BAR MAIN
Starlight Palace, deck 6-7
22.00-23.30 : Sergei Shkuroff
23.30-01.00 : Jochen Miller
01.00-01.05 : Cunigunda Lucia
01.05-03.00 : Markus Schulz
03.00-04.30 : John O'Callaghan
04.30-06.00 : O.B.I.

13.00-14.00 : Tempo Giusto & Jace
14.00-15.30 : Heatbeat
15.30-17.00 : Eric Sneo Live

MONDAY BAR BLACK
Moonlight Bar, deck 6
Hosted by Da Syndrome
21.30-23.30 : Stenis & Ezitsuj
23.30-01.00 : Da Tweekaz
01.00-02.30 : Tatanka
02.30-04.00 : Zany
04.00-05.15 : Panic
05.15-06.30 : Dyprax
06.30-08.00 : Miss K8

TECHNOSTATE
Moonlight Bar, deck 6
13.00-14.30 : Alter Nature Live
14.30-16.00 : Electro Sun Live


More info: http://www.mondaybar.com/event/monday-b ... uise-2012/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tot nu toe nog geen boeiende lineup, als de lineup een beetje meezit wil ik er altijd nog eens een keer heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:31 
 
Hardtraxxer

AANWEZIG!!! :love: zo zin in!! word 1 van de beste feestjes ooit!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 06:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
AANWEZIG!!! :love: zo zin in!! word 1 van de beste feestjes ooit!! :yay:

Het wordt in ieder geval één grote happening. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me erg vet om een keer mee te maken.
Misschien als de line up me aanspreekt om er over na te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:55 
 

tegelijk met Thunderdome :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

slimme truc om er alleen 110 neer te zetten

zet er ook bij dat je je reis naar stockholm ook nog moet betalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:23 
 

AniThing schreef:
slimme truc om er alleen 110 neer te zetten

zet er ook bij dat je je reis naar stockholm ook nog moet betalen :P


Gewoon zwart reizen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Line up spreekt me totaal niet aan CHUKKELS! Dus ik ga niet met je mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Line up spreekt me totaal niet aan CHUKKELS! Dus ik ga niet met je mee..


komen nog meer he :P

lijkt me opzich wel vet om een keer mee te maken zo'n party boot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag of morgen boeken, Sweland, here we come! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Vandaag of morgen boeken, Sweland, here we come! :D

met wie ga je dan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Vandaag of morgen boeken, Sweland, here we come! :D

met wie ga je dan xD

Vonk en Jeffrey :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:20 
 
Hardtraxxer

boeking is gedaan!!! word geweldig!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 11 dagen :D

Hebben jullie zitplek al vastgelegd Tom? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:17 
 
Hardtraxxer

pff nog niet ! doen we van de week wel efff ! :thumbup: Zo zin in!! :thumbsup: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
pff nog niet ! doen we van de week wel efff ! :thumbup: Zo zin in!! :thumbsup: :cool:

Kan nu al hé. Ga vóór ons zitten dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 19:43 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
thehardstyleholland schreef:
pff nog niet ! doen we van de week wel efff ! :thumbup: Zo zin in!! :thumbsup: :cool:

Kan nu al hé. Ga vóór ons zitten dan :P


net foto gezien van stockholm er ligt daar al een halve meter sneeuw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Chukkels schreef:
thehardstyleholland schreef:
pff nog niet ! doen we van de week wel efff ! :thumbup: Zo zin in!! :thumbsup: :cool:

Kan nu al hé. Ga vóór ons zitten dan :P


net foto gezien van stockholm er ligt daar al een halve meter sneeuw xd

Gaat nog wat worden haha, het gaat heel het weekend zwaar sneeuwen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:11 
 
Hardtraxxer

Was er vorig jaar, eerste keer Monday Bar (DJ contest gewonnen)
Sindsdien aan verslaafd, al zal ik deze editie moeten missen gezien ik net naar Zweden ben verhuisd :P
Maar beter komen jullie terug op de Spring Break :D 48 uur cruise naar Helsinki en terug en meestal een betere line-up ^^
Evengoed: VEEL PLEZIER! Wordt een van de vetste feesten die je gaat meemaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Was er vorig jaar, eerste keer Monday Bar (DJ contest gewonnen)
Sindsdien aan verslaafd, al zal ik deze editie moeten missen gezien ik net naar Zweden ben verhuisd :P
Maar beter komen jullie terug op de Spring Break :D 48 uur cruise naar Helsinki en terug en meestal een betere line-up ^^
Evengoed: VEEL PLEZIER! Wordt een van de vetste feesten die je gaat meemaken :)

Heb je dan slaapplekje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 03:21 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Diamanic schreef:
Was er vorig jaar, eerste keer Monday Bar (DJ contest gewonnen)
Sindsdien aan verslaafd, al zal ik deze editie moeten missen gezien ik net naar Zweden ben verhuisd :P
Maar beter komen jullie terug op de Spring Break :D 48 uur cruise naar Helsinki en terug en meestal een betere line-up ^^
Evengoed: VEEL PLEZIER! Wordt een van de vetste feesten die je gaat meemaken :)

Heb je dan slaapplekje? :P


Ja, maar woon zo'n 300-400 km van Stockholm af, dus niet heel praktisch :p
Daarnaast is een vliegticket meestal goedkoper dan die verdomde treinen hier, dus beter zoek je een hotelletje haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 07:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei, strakjes vliegeng! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Woei, strakjes vliegeng! :yay:


Veel plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest met vet rare mensen. Geluid top, Dyprax eindbaas. Zeker voor herhaling vatbaar. Nu lekker chillen in hotel en vanavond Stockholm onveilig maken. Woei! ­
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten