Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[center]Wat: Monday Bar: Black & White Cruise 2013
Waar: Cruiseschip M/S Romantika.
Vaarroute: Stockholm - Riga - Stockholm
Wanneer: 5 juni 2013 tot en met 7 juni 2013
Tijd: Van 17.00 tot 10.30 uur (41 uur en 30 minuten)
Leeftijd: 20+
Prijzen: €140,00
Bookingsite: HIER

Line-up:

ARMADA presents:

➤ ØRJAN NILSEN (no)
➤ ROGER SHAH (de)
➤ ANDREW RAYEL (md)
➤ OMNIA (ua)
➤ TOM FALL (fi)
➤ ALADDIN (se)

XXLERATOR presents:

➤ NOISECONTROLLERS (nl)
➤ BRENNAN HEART (nl)
➤ ANGERFIST (nl)
➤ OUTBLAST (nl)
➤ FREQUENCERZ (nl)
➤ WAVERIDER (nl)
➤ REBOURNE (nl)
➤ Host: DA SYNDROME (nl)

GOODGREEF XTRA HARD presents:

➤ SCOT PROJECT (de)
➤ ORGAN DONORS (uk)
➤ ACTIVATOR (it)
➤ CALLY & JUICE (uk)
➤ MARK EG (uk)
➤ ARGY (uk)

Two more floors will be presented soon, hosted by KOLLEKTIVET and MONDAY BAR FUTURE LOUNGE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:11 
 

hmmm maybe......
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waaat een weekend festival op de zee! Geniaal! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Waaat een weekend festival op de zee! Geniaal! :bomb:

Dit is doordeweeks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Grendiner schreef:
Waaat een weekend festival op de zee! Geniaal! :bomb:

Dit is doordeweeks ;)

Oh lol maarja dan nog steeds :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leeftijd 21+, kom op zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 01:02 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Leeftijd 21+, kom op zeg :')

Dat is toch meer dan logisch? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 09:38 
 
Hardtraxxer

Ziek concept, jammer dat ik 29 juni pas 21 word >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 09:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je vrienden 21+ zijn maakt dat niet uit volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:16 
 
Hardtraxxer

De hoofdboeker moet 21+ zijn, de rest minimaal 18 ;)

On topic; ga hier weer proberen bij te zijn! Vorig jaar was het de vetste cruise van allemaal, maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat ik er zelf draaide :P

Zou leuk zijn als dr es wat hardtraxxers deze kant opkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik wil er wel heen, als er een keer een wat fatsoenlijkere line-up is. Een paar jaar terug was er nog een Fools Forest stage, nu is t vaak alleen nog maar de grootste hardstyle namen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:53 
 

Diamanic schreef:
De hoofdboeker moet 21+ zijn, de rest minimaal 18 ;)

On topic; ga hier weer proberen bij te zijn! Vorig jaar was het de vetste cruise van allemaal, maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat ik er zelf draaide :P

Zou leuk zijn als dr es wat hardtraxxers deze kant opkomen!

ja is prima :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump voor line-up update.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

GOODGREEF XTRA HARD ziet er heel dik uit! :drool:
Altijd gezegd dat ik dit eens ging doen, kan me alleen geen 3 vrije dagen van school veroorloven voorlopig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
GOODGREEF XTRA HARD ziet er heel dik uit! :drool:

Prima line-up voor die area tot nu toe daar inderdaad. Scot Project en Mark EG :drool:
Zijn dit alle namen van Goodgreef Xtra Hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:23 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand nog meer info over dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
Heeft iemand nog meer info over dit feest?

Als je kan: GAAN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:34 
 
Hardtraxxer

heel vet maar dit keer sla keer over wie weet volgende jaar wel weer! :thumbup: veelplezier chris doe de rare mensen met rare dansjes de groetjes! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:42 
 
Hardtraxxer

Sensive schreef:
Ziek concept, jammer dat ik 29 juni pas 21 word >.<


er is een controle van niks, alleen maar op drug met zo leuk hondje! >.<

En je moet goed tegen een schommelde boot kunnen tijdens het stampen ga je van links naar rechts als er een beetje wind staat wel grapig opzich!
Top feest alleen het eten is niet te vreten gelukkig heb je een supermarkt op de boot met veel keus ! voornamelijk drank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Sensive schreef:
Ziek concept, jammer dat ik 29 juni pas 21 word >.<


er is een controle van niks, alleen maar op drug met zo leuk hondje! >.<

Dat drugshondje is lievvvvvvvvvvvv :loving:
Zo klein zie je ze niet in Nederland xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
veelplezier chris doe de rare mensen met rare dansjes de groetjes! xd

Ik dacht dat je niet ging :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten