Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Monday Bar Winter Cruise 2013
Waar: Cruiseschip Silja Galaxy.
Vaarroute: Stockholm - Turku - Stockholm
Wanneer: 13 & 14 december 2013
Tijd: Van 19.30 tot 18.30 uur (23 uur)
Leeftijd: 20+ (18- & 19-jarigen onder begeleiding van een 20-plusser)
Prijzen: Vanaf €114,00 (ticketsale start op 1 oktober)
Bookingsite: HIER

Line-up:

Monday Bar WHITE & Paul van Dyk Politics of Dancing 3:
➤ PAUL VAN DYK (de)
➤ UMMET OZCAN (nl)
➤ BRYAN KEARNEY (ie)
➤ INDECENT NOISE (pl)
➤ PHOTOGRAPHER (ua) /pending visa/
➤ JAY VAN KAY (se)

Monday Bar BLACK (Stockholm > Turku):
➤ THE PROPHET (nl)
➤ FRONTLINER (nl)
➤ B-FRONT (nl)
➤ WASTED PENGUINZ (se)
➤ ADRENALIZE (dk)
➤ MAD DOG -Rudeness album showcase- (it)
➤ MARK EG (uk)
➤ PROTEUS (fi)
➤ DV8 (nl)

Monday Bar BLACK (Turku > Stockholm):
➤ COONE (be)
➤ PSYKO PUNKZ (nl)
➤ KUTSKI (uk)
➤ CODE BLACK (au)
➤ MAX ENFORCER (nl)
➤ EVIL ACTIVITIES (nl)


Stockholm Underground/Tillsammans:
➤ MARCO BAILEY (it)
➤ UTO KAREM (it)
➤ CARI LEKEBUSCH (se)
➤ MIKAEL JONASSON (se)
➤ DRAKENBERG (se)
➤ KENUNA (se)
➤ MAMA GAIA (se)

More info here
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark EG ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is bijgewerkt en de kaarten zijn beschikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt mij wel een keer ontzettend tof om aanwezig te zijn, maar wat een prijs voor een kaartje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stockholm Underground/Tillsammans:
➤ MARCO BAILEY (it)
➤ UTO KAREM (it)
➤ CARI LEKEBUSCH (se)
➤ MIKAEL JONASSON (se)
➤ DRAKENBERG (se)
➤ KENUNA (se)
➤ MAMA GAIA (se)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De fuck? Gewoon een best toffe lineup! Ben ik waarschijnlijk wel bij ^^

Waar heb je die Turku > Stockholm lineup vandaan btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 19:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

3 namen is voor mij net iets te weinig. Ga overigens ook liever naar de 3-daagse cruises in de zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 20:18 
 
Hardtraxxer

Met 114 euro ben je op de cruise, nog niet in Stockholm. Prijzig hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil dit ooit nog een keer doen :thumbup: nu alleen even geen tijd en geld voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Met 114 euro ben je op de cruise, nog niet in Stockholm. Prijzig hoor


Ik ben al in Stockholm ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
De fuck? Gewoon een best toffe lineup! Ben ik waarschijnlijk wel bij ^^

Waar heb je die Turku > Stockholm lineup vandaan btw?

Geen idee, wel een officiële bron.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten