Diamanic schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Chukkels schreef:
Wat een feest met vet rare mensen. Geluid top, Dyprax eindbaas. Zeker voor herhaling vatbaar. Nu lekker chillen in hotel en vanavond Stockholm onveilig maken. Woei!
hoeveel ben je nou in totaal voor zo'n weekend kwijt?
wil er graag nog een keer heen maar moet ik het wel breed hebben
Hahaha hoezo rare mensen? :p Ze dragen leuke kleding he?
Frbidden Phobia: Ik gok zo'n 250-300 euro al snel?

In totaal 650 euro, alles erbij in genomen.
130 boot, 100 vliegticket, 60 hotel en de rest daar opgemaakt aan bier, eten en sigaretten

Maar het was het meer dan waard!

En raar volk als in mensen die echt extreem rare dansjes doen. Je schijnt pas normaal te dansen als je als een mongool danst haha. En verder gewoon niet weten wat ze met de muziek aan moeten. Toen Zany Psycho draaide... Je zag iedereen gewoon om zich heen kijken van WTF is dit?
