Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wat een feest met vet rare mensen. Geluid top, Dyprax eindbaas. Zeker voor herhaling vatbaar. Nu lekker chillen in hotel en vanavond Stockholm onveilig maken. Woei! ­

hoeveel ben je nou in totaal voor zo'n weekend kwijt? :P
wil er graag nog een keer heen maar moet ik het wel breed hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 11:42 
 

Forbidden Phobia schreef:
maar moet ik het wel breed hebben

Gewoon ff halfjaartje de gym in en goed eten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 13:54 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Forbidden Phobia schreef:
maar moet ik het wel breed hebben

Gewoon ff halfjaartje de gym in en goed eten :thumbup:

Mag jij ook wel eens doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:13 
 

Nah ben al breed van mezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:15 
 
Hardtraxxer

Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 07:10 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
Chukkels schreef:
Wat een feest met vet rare mensen. Geluid top, Dyprax eindbaas. Zeker voor herhaling vatbaar. Nu lekker chillen in hotel en vanavond Stockholm onveilig maken. Woei! ­

hoeveel ben je nou in totaal voor zo'n weekend kwijt? :P
wil er graag nog een keer heen maar moet ik het wel breed hebben


Hahaha hoezo rare mensen? :p Ze dragen leuke kleding he?

Frbidden Phobia: Ik gok zo'n 250-300 euro al snel? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Chukkels schreef:
Wat een feest met vet rare mensen. Geluid top, Dyprax eindbaas. Zeker voor herhaling vatbaar. Nu lekker chillen in hotel en vanavond Stockholm onveilig maken. Woei! ­

hoeveel ben je nou in totaal voor zo'n weekend kwijt? :P
wil er graag nog een keer heen maar moet ik het wel breed hebben


Hahaha hoezo rare mensen? :p Ze dragen leuke kleding he?

Frbidden Phobia: Ik gok zo'n 250-300 euro al snel? :)

In totaal 650 euro, alles erbij in genomen.

130 boot, 100 vliegticket, 60 hotel en de rest daar opgemaakt aan bier, eten en sigaretten :P Maar het was het meer dan waard! :D

En raar volk als in mensen die echt extreem rare dansjes doen. Je schijnt pas normaal te dansen als je als een mongool danst haha. En verder gewoon niet weten wat ze met de muziek aan moeten. Toen Zany Psycho draaide... Je zag iedereen gewoon om zich heen kijken van WTF is dit? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb toch liever een 10 daagse vakantie voor dat geld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik heb toch liever een 10 daagse vakantie voor dat geld :P


Of naar een aantal feesten gewoon in Nederland (met meestal nog een betere Line-Up ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk, maar bij zulk soort dingen zit ook een andere factor bij, zoals bijvoorbeeld een avontuur op een boot. Dat is ook niet wat je elke dag meemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:15 
 
Hardtraxxer

Top feestje gehad!!! raar volk dat wel xd wel veel lekker wijfen gezien zeg! :loving:
Wel grapig als je op eens tijdens het stampen de boot naar links ziet gaan hahaha
nog tip als dit doet ga niet naar stockholm met je niks airmax aan! :thumbdown:

Zany draaide een helden set hij draai 1 van favoriete platen Jack Overdose - Octavius Augustus
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten