Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mindset 2012 - Official Pre-Party

Datum: Zaterdag 6 Oktober
Tijd: 20:30 - 02:00
Locatie: Partyboederij 't Draaiboompje
Plaats: Moergestel
Prijs: Gratis Entree

Line-up:
Audacious
Authentic
Digesta
Kinesis
Reactiv
PRDX
Jack Of Sound
Hosted by: MC DL!

Op zaterdag 6 oktober wordt de Official Pre-party van Mindset 2012 georganiseerd in Partyboerderij ’t Draaiboompje te Moergestel. De organisatie wil door middel van een DJ-contest talentvolle DJ’s de kans geven zich te bewijzen en hun carrière als DJ te ontwikkelen.

De winnaar van de DJ-contest zal namelijk draaien op Mindset 2012! De bezoekers van de Pre-party bepalen mede wie deze DJ gaat worden. De Jury zal tijdens de Pre-party letten op de interactie met publiek, techniek en creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig om Authentic en Reactiv te supporten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zin om maximaal te spinnen, nu hopen dat ik niet te zenuwachtig wordt haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Zin om maximaal te spinnen, nu hopen dat ik niet te zenuwachtig wordt haha xd

Die gezonde spanning is heerlijk haha, als je eenmaal begint ben je alles vergeten.

Succes iedereen hier, heb zelf iets anders te doen dan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:57 
 
Hardtraxxer

Succes Vik, Koen en Stijn! Beter wint een van jullie! Kan niet aanwezig zijn, hebben zelf een boeking die avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond is het zover! wie is er uiteindelijk allemaal aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactiv (Timmer) heeft de DJ-contest gewonnen en mag dus op 20oktober Mindset Festival gaan openen.
Gefeliciteerd Stijn! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja nogmaals gefeliciteerd Stijn!
Authentic nog bedankt voor jullie bijdrage aan de geslaagde avond.
We gaan hier sowieso meer mee doen in de toekomst! :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten