Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:04 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Minimum leeftijd: 16+
Facebook Evenement: https://www.facebook.com/events/346683942148167/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 12:01 
 
Hardtraxxer

Aanwezig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 14:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vette lijn omhoog, benieuwd naar de contest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 16:48 
 

Aanwezig! Daarna gelijk door naar Awakkerings :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:14 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig! Was vorig jaar epic :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 21:36 
 

Vik schreef:
stefaneke schreef:
Aanwezig! Daarna gelijk door naar Awakkerings :cool:

Gek :P


Dag ervoor ook al naar de Black Box, wordt leukjes... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 09:28 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk aanwezig, leuke line-up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

En losss, zin aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 19:19 
 
Hardtraxxer

aanwezig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 20:31 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 21:49 
 
Hardtraxxer

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 07:33 
 

Ik ook. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:08 
 

Cruelty schreef:
Cruelty schreef:
Waarom niet?
Aanwezig, lekker met de fiets.


Toch niet, omdat te duur.


Mindset te duur? :P

Gelijk door naar Awakkerings hierna!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Mindset te duur? :P

Gelijk door naar Awakkerings hierna!


Seeeeuuwhhh, knettergek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 17:41 
 
Hardtraxx Elite

Jammer, had eigenlijk Scope dj & Reactiv na Authentic verwacht en B-front & Thera na Titan.
Proberen om rond 16:00 binnen te zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Jammer, had eigenlijk Scope dj & Reactiv na Authentic verwacht en B-front & Thera na Titan.
Proberen om rond 16:00 binnen te zijn. :)


Ja dat wouden wij ook graag! :)
Helaas door andere boekingen was dit niet mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:37 
 

tijntjuh120 schreef:
Jammer, had eigenlijk Scope dj & Reactiv na Authentic verwacht en B-front & Thera na Titan.
Proberen om rond 16:00 binnen te zijn. :)


oude kneiterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:53 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
oude kneiterz

Die ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen helemaal löss :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Jammer, had eigenlijk Scope dj & Reactiv na Authentic verwacht en B-front & Thera na Titan.
Proberen om rond 16:00 binnen te zijn. :)

Uhhmm.. Wat?

15u Spectre en Nazale jonge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 10:23 
 
Hardtraxxer

Helaas pas rond 6 aanwezig, blauw t-shirt aan en oranje met blauwe nike air max. Spreek me gerust aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 11:45 
 
Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
tijntjuh120 schreef:
Jammer, had eigenlijk Scope dj & Reactiv na Authentic verwacht en B-front & Thera na Titan.
Proberen om rond 16:00 binnen te zijn. :)

Uhhmm.. Wat?

15u Spectre en Nazale jonge!

Als je belooft een hoop oude knallers er op te gooien zeker om 15:00 al aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 12:52 
 

Zitten zeker een paar oudere plaatjes bij die je niet vaak live hoort :D


ZIN IN GVD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 13:06 
 
Hardtraxxer

Ik zie er niet zo uit als mijn profielfoto hier trouwens
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten