Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Zag dat hier nog geen topic voor was
Zelf voor het eerst aanwezig dit jaar, op de zondag. Hoeveel carnavals(hardstyle) werd hier vorig jaar gedraaid t.o.v. 'normale' hardstyle?
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Voor 3e keer aanwezig
Vind het alleen jammer dat het steeds tot later duurt. Snap dat van de organisatie wel. Maar wil ook nog 's avonds op stap
Volgens mij duurde het de eerste keer maar tot 21:00uur. Ideaal middag programma.
Zaterdag aanwezig. Beetje 50/50 eigenlijk, voor zover ik me kan herinneren. Leuk feestje dit! 
Sowieso weer de zaterdag aanwezig. Houd net als andere jaren mijn hart vast wat betreft het weer, maar de afgelopen twee jaar hebben we gewoon strontveel geluk gehad. Als het maar droog is
.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 21 days ago
Vorig jaar voor het eerst aanwezig geweest op de zondag, deze keer aanwezig op de zaterdag! 
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Zondag aanwezig
Van wat ik kon herinneren was het overdag wel meer carnaval, toen de raw acts eenmaal begonnen was het wel klaar alleen brak Snollebollekes het weer even met een half uurtje. Verder hoef je niet in de raw tent te komen aangezien daar 0 carnaval is te vinden.wrote:Zag dat hier nog geen topic voor wasZelf voor het eerst aanwezig dit jaar, op de zondag. Hoeveel carnavals(hardstyle) werd hier vorig jaar gedraaid t.o.v. 'normale' hardstyle?
Ik zou 't wel weten.wrote:Verder hoef je niet in de raw tent te komen aangezien daar 0 carnaval is te vinden.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Nij jason payne was het nog wel wat carnaval en partyraiser had ook nog wat gedaan. Rest had ik niet mee gekregenwrote:Van wat ik kon herinneren was het overdag wel meer carnaval, toen de raw acts eenmaal begonnen was het wel klaar alleen brak Snollebollekes het weer even met een half uurtje. Verder hoef je niet in de raw tent te komen aangezien daar 0 carnaval is te vinden.wrote:Zag dat hier nog geen topic voor wasZelf voor het eerst aanwezig dit jaar, op de zondag. Hoeveel carnavals(hardstyle) werd hier vorig jaar gedraaid t.o.v. 'normale' hardstyle?
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Mocht iemand een of meerdere kaartjes voor de Zondag verkopen, graag een PM.
-
DHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2018
- last seen Mar 2019
Afgelopen twee edities geweest en we hadden inderdaad flink veel geluk met het weer! Ben er dit jaar voor het eerst niet bij. Loopt toch flink in de kosten en XXlerator Carnaval is om de hoek. Jammer genoeg gaat die juist niet meer doorwrote:Sowieso weer de zaterdag aanwezig. Houd net als andere jaren mijn hart vast wat betreft het weer, maar de afgelopen twee jaar hebben we gewoon strontveel geluk gehad. Als het maar droog is.
wrote:Van wat ik kon herinneren was het overdag wel meer carnaval, toen de raw acts eenmaal begonnen was het wel klaar alleen brak Snollebollekes het weer even met een half uurtje. Verder hoef je niet in de raw tent te komen aangezien daar 0 carnaval is te vinden.wrote:Zag dat hier nog geen topic voor wasZelf voor het eerst aanwezig dit jaar, op de zondag. Hoeveel carnavals(hardstyle) werd hier vorig jaar gedraaid t.o.v. 'normale' hardstyle?
Mocht iemand een ticket overhebben voor de zaterdag. PM me alsjeblieft 
Edit: het is geregeld, hoeft niet meer
Timetable is uit. Voor zover het interesseert met carnaval is dit best een prima timetable. Jay Reeve en Primeshock sowieso wel zekerheidjes.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Ik ben nog op zoek naar een Zondag ticket voor een vriendin. Iemand nog eentje over?
EDIT: Fixed
EDIT: Fixed
Last edited by Casey on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2016
- last seen Feb 2019
Hier nog niet geregeld door t niet doorgaan van Xxleratorwrote:Mocht iemand een ticket overhebben voor de zaterdag. PM me alsjeblieft
Bij ons kun je nog tickets krijgen (alleen i.c.m. een busticket) 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Aah goed om te weten, kijk ik volgende week even op ticketswap voor de kaarten die jullie niet kwijt zijn geraaktwrote:Bij ons kun je nog tickets krijgen (alleen i.c.m. een busticket)
Mocht er een artiest meelezen die op zaterdag draait: graag Zanger Kafke - Onze dag (Hoscult remix) draaien.
Weersverwachtingen worden langzamerhand steeds kutter. Hopen dat het droog blijft.
Potverdorie zin in!
Vandaag lekker anoniem door het leven, de eerste die mij herkent krijgt een biertje!
Vandaag lekker anoniem door het leven, de eerste die mij herkent krijgt een biertje!
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Gezellig feest gehad zaterdag. Veel bekenden gezien en lekker lopen struinen tussen de stages. Indeling van het terrein zat goed in elkaar. Beetje jammer dat de muntprijs alweer naar €3,- is gestegen.