Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:03 

Hardtraxx Veteran

Feest: Karnaval Festival
Datum: 02 en 03/03/2019
Tijd: Zaterdag: 12:00 - 22:30
Zondag: 14:30 - 21:30
Leeftijd: Zaterdag 18+, zondag 17+
Ticketsale: Uitverkocht
Prijs: Nvt

Line-up:
Zaterdag
Zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:04 

Hardtraxx Veteran

Zag dat hier nog geen topic voor was :huh: Zelf voor het eerst aanwezig dit jaar, op de zondag. Hoeveel carnavals(hardstyle) werd hier vorig jaar gedraaid t.o.v. 'normale' hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:12 

Hardtraxxer

Voor 3e keer aanwezig :thumbup: Vind het alleen jammer dat het steeds tot later duurt. Snap dat van de organisatie wel. Maar wil ook nog 's avonds op stap :beer: Volgens mij duurde het de eerste keer maar tot 21:00uur. Ideaal middag programma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:19 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag aanwezig. Beetje 50/50 eigenlijk, voor zover ik me kan herinneren. Leuk feestje dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:52 

Hardtraxx Addict

Zondag aanwezig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 13:00 

Hardtraxx Elite

Sowieso weer de zaterdag aanwezig. Houd net als andere jaren mijn hart vast wat betreft het weer, maar de afgelopen twee jaar hebben we gewoon strontveel geluk gehad. Als het maar droog is :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 13:35 

Hardtraxxer

Vorig jaar voor het eerst aanwezig geweest op de zondag, deze keer aanwezig op de zaterdag! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 11:13 

Hardtraxxer

Zondag aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 11:45 

Hardtraxx Veteran

Moeilijk veel zin in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 16:13 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Zag dat hier nog geen topic voor was :huh: Zelf voor het eerst aanwezig dit jaar, op de zondag. Hoeveel carnavals(hardstyle) werd hier vorig jaar gedraaid t.o.v. 'normale' hardstyle?

Van wat ik kon herinneren was het overdag wel meer carnaval, toen de raw acts eenmaal begonnen was het wel klaar alleen brak Snollebollekes het weer even met een half uurtje. Verder hoef je niet in de raw tent te komen aangezien daar 0 carnaval is te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 17:29 

Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Verder hoef je niet in de raw tent te komen aangezien daar 0 carnaval is te vinden.

Ik zou 't wel weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 22:41 

Hardtraxx Elite

Royvn_ schreef:
Fuzzylogic schreef:

Van wat ik kon herinneren was het overdag wel meer carnaval, toen de raw acts eenmaal begonnen was het wel klaar alleen brak Snollebollekes het weer even met een half uurtje. Verder hoef je niet in de raw tent te komen aangezien daar 0 carnaval is te vinden.

Nij jason payne was het nog wel wat carnaval en partyraiser had ook nog wat gedaan. Rest had ik niet mee gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 00:20 

Hardtraxxer

Mocht iemand een of meerdere kaartjes voor de Zondag verkopen, graag een PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 12:29 

Hardtraxx Newbie

RomanAnthony schreef:
Sowieso weer de zaterdag aanwezig. Houd net als andere jaren mijn hart vast wat betreft het weer, maar de afgelopen twee jaar hebben we gewoon strontveel geluk gehad. Als het maar droog is :) .

Afgelopen twee edities geweest en we hadden inderdaad flink veel geluk met het weer! Ben er dit jaar voor het eerst niet bij. Loopt toch flink in de kosten en XXlerator Carnaval is om de hoek. Jammer genoeg gaat die juist niet meer door :cry: Dus waarschijnlijk volgend jaar weer ouderwets in Moergestel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 12:45 

Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Fuzzylogic schreef:

:thumbsup: Gaat denk ik het eerste feest worden waar ik de raw zoveel mogelijk ga ontlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 20:24 

Hardtraxxer

Mocht iemand een ticket overhebben voor de zaterdag. PM me alsjeblieft :whistle:

Edit: het is geregeld, hoeft niet meer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 10:50 

Hardtraxx Veteran

Timetable is uit. Voor zover het interesseert met carnaval is dit best een prima timetable. Jay Reeve en Primeshock sowieso wel zekerheidjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 18:41 

Hardtraxxer

Ik ben nog op zoek naar een Zondag ticket voor een vriendin. Iemand nog eentje over?

EDIT: Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 21:59 

Hardtraxx Newbie

JarneNL schreef:
Mocht iemand een ticket overhebben voor de zaterdag. PM me alsjeblieft :whistle:

Edit: het is geregeld, hoeft niet meer :thumbsup:

Hier nog niet geregeld door t niet doorgaan van Xxlerator :(. Bij deze opzoek naar 2 tickets! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 22:54 

Organisator

Bij ons kun je nog tickets krijgen (alleen i.c.m. een busticket) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 12:07 

Hardtraxx Elite

Party-vervoer schreef:
Bij ons kun je nog tickets krijgen (alleen i.c.m. een busticket) ;)

Aah goed om te weten, kijk ik volgende week even op ticketswap voor de kaarten die jullie niet kwijt zijn geraakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:29 

Hardtraxx Veteran

Mocht er een artiest meelezen die op zaterdag draait: graag Zanger Kafke - Onze dag (Hoscult remix) draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:34 

Hardtraxx Elite

Weersverwachtingen worden langzamerhand steeds kutter. Hopen dat het droog blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2019 12:26 

Hardtraxx Addict

Potverdorie zin in!

Vandaag lekker anoniem door het leven, de eerste die mij herkent krijgt een biertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2019 21:32 

Hardtraxxer

Gezellig feest gehad zaterdag. Veel bekenden gezien en lekker lopen struinen tussen de stages. Indeling van het terrein zat goed in elkaar. Beetje jammer dat de muntprijs alweer naar €3,- is gestegen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten