Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Tering, wat een vette dag! :D Enorm naar mn zin gehad en veel goede sets gehoord. Dit was onze tracklist:


Hier sluit ik me bij aan.

Tracklist Spectre & Nazale:


01. Knife Party - Destroy Them With Lasers.
02. S1ngular - Qulthelden
03. A*S*Y*S - Drums Of Fire
04. ACTI - Peralux
05. Subkilla - KRK
06. Bold Action - Boiling Point
07. Zappaman - Sexual Healing (Back In the Days Mix)
08. Technoboy & Isaac - Digital Playground.
09. Technoboy - Atomic (J. Hiroshi Remix)
10. Tatanka - WTDG
11. The Prophet - Recession
12. TNT & Brennan Heart - Punk Fanatic (TNT Brass Mix)
13. Toneshifterz - Get Loaded
14. Frontliner - Discorecord
15. The Prophet - One Moment (Bass Modulators Remix)
16. Frontliner - Keep It Up
17. Maxter - You're Not Alone
18. Geck-O - It's What We Are (Headhunterz Edit)
19. Bass Modulators - I Want Your Love

+ Tatanka - Ozzie Rave, Geck-O - Sticky Disco, Zatox & Max Enforcer - It Must Be, Frontliner - You Got Me Rocking, Ran-D & Alpha² - The New Shit, Proppy & Heady - The B-Side versus Ran-D - Feel My Fire (Tease Mashup), Psyko Punkz - Coca Cola, Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption, Psyko Punkz - Feel The Rythm (Alpha² Remix), Intractable One - Dikke Bleek (Alphaverb Remix), en ongetwijfeld nog meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou gek worden van al die teases. Denk je dat er een dikke plaat aankomt is het enkel een tease. :(

Maar wel leuk dat jullie dat doen, zie je DJ duo's zelden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een fijn setje om mee binnen te komen, zeker met die Qult plaatjes erbij!

Dit was echt een mooi feestje, veel oude platen tijdens de eerste 3uur en de latere sets waren ook meer dan prima! Alleen Rebourne vond ik niks, maar dat is meer een kwestie van smaak denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik zou gek worden van al die teases. Denk je dat er een dikke plaat aankomt is het enkel een tease. :(

Maar wel leuk dat jullie dat doen, zie je DJ duo's zelden doen.

Dus je wordt er gek van maar je vindt het wel leuk? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:50 
 
Hardtraxxer

Top feestje! Prima line up, alleen wat onlogisch dat titan afsloot imo. Iig een hele leuke sfeer en hartstikke gezellige mensen :clap: (rebourne draaide erg zwak als t aan mij ligt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 14:42 
 

Grim schreef:
Ik zou gek worden van al die teases. Denk je dat er een dikke plaat aankomt is het enkel een tease. :(

Maar wel leuk dat jullie dat doen, zie je DJ duo's zelden doen.


Dikke Bleek had van mij idd gewoon gedraaid mogen worden :P.

Dikke party gehad, vooral eerste paar uurtjes dikke gezelligheid. Top mixwerk gehoord bij de eerste paar acts. Weer staan te genieten van het mixwerk van Reactiv en later ook van Scope, altijd mooi om 3 platen tegelijkertijd door elkaar te horen.

Rebourne vond ik persoonlijk niet veel aan. Hard Driver was ook maar meh, veel van hetzelfde. Halverwege Jack of Sound weggegaan en naar Awakenings afgereist.

Vet feest gehad, lokaal feestje dus goede gezelligheid. Enigste kutte was dat je de zon volle bak in je gezicht kreeg als je naar buiten liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:52 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje gehad, helaas wel pas rond 6u binnen. Vond de setjes (zo ver ik het me nog kan herinneren) wel lekker allemaal, alleen erg onlogisch dat Titan afsloot ipv B-front en Thera. Ander leuk puntje is dat ik de laatste anderhalf uur met 2 van hier staan te buurten/dansen. Heb alleen echt geen idee meer wie.. wel leuk om jullie te ontmoeten haha. Het ging opzich de laatste 2u ook nog wel los vooraan maar in de rest van de zaal viel het tegen.

Leuk feestje gehad in ieder geval ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Grim schreef:
Ik zou gek worden van al die teases. Denk je dat er een dikke plaat aankomt is het enkel een tease. :(

Maar wel leuk dat jullie dat doen, zie je DJ duo's zelden doen.

Dus je wordt er gek van maar je vindt het wel leuk? :lol:


Het eerste deel is op de teases van platen die uiteindelijk niet gedraaid worden.

Het tweede deel gaat over het feit dat jullie ook effectief met 2 personen bezig zijn om een zo vet mogelijke en gevarieerde set neer te zetten. Bij de meeste DJ duo's is het afwisselend elk een paar plaatjes draaien en een tease hier en daar maar niet in de mate dat jullie het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Man wat heb ik genoten, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 20:58 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Casey schreef:
Ander leuk puntje is dat ik de laatste anderhalf uur met 2 van hier staan te buurten/dansen. Heb alleen echt geen idee meer wie.. wel leuk om jullie te ontmoeten haha. Het ging opzich de laatste 2u ook nog wel los vooraan maar in de rest van de zaal viel het tegen.


tijntjuh39120783891278912, en ik waren dat xd . Je hebt 2 keer jezelf voorgesteld binnen 5 minuten, en in die 5 minuten stond je nog naast me ook :lol: . Maar dat was zeker gezellig.


Hahaha, dan kon ik het me nog aardig goed herinneren was zeker gezellig.
Edit: Dacht me al te herinneren dat jullie dat waren, ging toen wel goed los met jullie ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Scope Dj vs. Reactiv

Tracklist:
1. Atlantic Wave - The Creation (2007 Mix)
2. Hardstyle Masterz - Junior
3. The KGB's - Supedisco (Technoboy Mix)
4. Headhunterz - Subsonic
5. D-Block & S-Te-Fan - War Coz I'm Hard (1st Q-Base Version Edit)
6. Scope Dj - Rock Hypnotic
7. Antifact - Path Of Righteousness
8. Builder - Hardbeat Market/Her Voice (Mash Up)
9. The Viper & G-Town Madness - Here It Comes (DBSTF Remix)
10. Frontliner - Who I Am (Scope Dj Remix)
11. Headhunterz - Rock Civilization
12. Scope Dj - Lockdown (Edit)
13. Project 1 - The Story Life Beyond Earth (Reactiv Mash Up)
14. Headhunterz - Megasound
15. Noisecontrollers - Aliens
16. Scope Dj - Househeads
17. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
18. Scope Dj - TBA
19. Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 15:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Scope Dj vs. Reactiv

Tracklist:
1. Atlantic Wave - The Creation (2007 Mix)
2. Hardstyle Masterz - Junior
3. The KGB's - Supedisco (Technoboy Mix)
4. Headhunterz - Subsonic
5. D-Block & S-Te-Fan - War Coz I'm Hard (1st Q-Base Version Edit)
6. Scope Dj - Rock Hypnotic
7. Antifact - Path Of Righteousness
8. Builder - Hardbeat Market/Her Voice (Mash Up)
9. The Viper & G-Town Madness - Here It Comes (DBSTF Remix)
10. Frontliner - Who I Am (Scope Dj Remix)
11. Headhunterz - Rock Civilization
12. Scope Dj - Lockdown (Edit)
13. Project 1 - The Story Life Beyond Earth (Reactiv Mash Up)
14. Headhunterz - Megasound
15. Noisecontrollers - Aliens
16. Scope Dj - Househeads
17. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
18. Scope Dj - TBA
19. Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Mixwerk was nog beter dan de tracklist.


Thanks, goed om te zien dat er nog mensen zijn die daar wel op letten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 18:37 
 
Hardtraxxer

Hulde aan jullie Stijn, zowel de tracklist als het mixer. Het was ook leuk om te zien dat je er echt van genoot.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten