Shirt met twee rokende franse vrouwen aan 
Wellicht, eventjes afwachtenwrote:Kun je toch wel eventjes omhoog wandelen??
Wellicht, eventjes afwachtenwrote:Kun je toch wel eventjes omhoog wandelen??
wrote: Wellicht, eventjes afwachtenligt ook aan hoe Fanny West draait, is toch maar het inkom uurtje dus ik kom gewoon even gezellig langs.
Achteraan is (vaker) meer ruimtewrote:Ja dan welen anders komen jullie maar met z'n allen vooraan staan, is echt een aanrader hoor
als je niet uitgleedwrote:Qountdown was het zelfs de gang geweldig
Zal vanavond ook wel weer zo'n feest zijn, hopelijk lukt het me om ook deze keer te blijven staanwrote:als je niet uitgleedwrote:Qountdown was het zelfs de gang geweldig
En veel beter geluid.wrote:Achteraan is (vaker) meer ruimtewrote:Ja dan welen anders komen jullie maar met z'n allen vooraan staan, is echt een aanrader hoor
Achteraan iddwrote:Achteraan is (vaker) meer ruimtewrote:Ja dan welen anders komen jullie maar met z'n allen vooraan staan, is echt een aanrader hoor
Nou ik stond op Qountdown achteraan en daar was precies die Basszone, veeeeels te veel overkill aan bass. Ging ik op dezelfde hoogte links staan, had ik dat probleem niet haha. Wat ben ik toch blij dat ik een oordoppendrager ben, dus het maakt me geen snars uit waar ik stawrote:Achteraan iddwrote:Achteraan is (vaker) meer ruimtewrote:Ja dan welen anders komen jullie maar met z'n allen vooraan staan, is echt een aanrader hoor
Hiep Hap Hop, gas deropwrote:Oordoppen is idd heldig Het begint lekker te kriebelen
OH YES IK OOK TIM :!!!!wrote:Het wordt maar weer eens een zwart V-halsie vanavond.