12 uur bij Noisecontrollers in de Blackbox. 
Is er nog iets van een geheugensteuntje of soort van chat waar je op laatste moment nog precieze locatie kan afspreken oid?
enuhhh wil je mij niet zien :O vond het wel gezellig, laatst na oude nieuw op het stationwrote:Geen zin
hurrr
wrote:Als jij weer je gedachtegang blootgeeft zijn wij erbij!
Dan stel ik voor in de beatbox linksvooraan om 23:30???wrote:Ik vind het toch weer niet met die dwaze kop van me. Maar ik kan t nog een poging geven
Inderdaad, goede plek. Links vooraan sta je al direct bij de trappen.wrote:Dan stel ik voor in de beatbox linksvooraan om 23:30???wrote:Ik vind het toch weer niet met die dwaze kop van me. Maar ik kan t nog een poging geven
Dan kan iedereen om 00:00 gewoon naar Beneden toe (al dan niet met ze allen) en hebben we toch een makkelijke plek om te meeten
is dat een idee??
Lief schattig hoofdje, net een teddybeerwrote:Ja lijkt me goed plan. Dan ben ik nog niet vdk dus lukt het wel. hoe herken ik jou eig Black Sunrise?
LOLwrote:Lief schattig hoofdje, net een teddybeerwrote:Ja lijkt me goed plan. Dan ben ik nog niet vdk dus lukt het wel. hoe herken ik jou eig Black Sunrise?

Je hebt altijd nog dat overloopje links vooraan, sta je ook net buiten de muziek voor een praatje.wrote:Ja komt wel goed. aangezien die beatbox niet te groot en druk is lukt links vooraan wel.Dan zien we weer wel wie we volgen om er een dikke party van te maken
haha tim beej is de baas dus heb niks te vertellen helaaswrote:enuhhh wil je mij niet zien :O vond het wel gezellig, laatst na oude nieuw op het stationwrote:Geen zin
hurrr
Ja die plek bedoel ik ook, dat overloopje. Daar staan de muntautomaten ook, daar is het altijd wel redelijk rustig en kun je elkaar makkelijk ontmoeten.wrote: Je hebt altijd nog dat overloopje links vooraan, sta je ook net buiten de muziek voor een praatje.
Kun je toch wel eventjes omhoog wandelen??wrote:Hm jammer, dan ben ik denk ik al gewoon beneden..