Timetable online, ik zat te denken aan 4 uur bij de bar links bij de blue.
Klinkt goed. Zany wil ik niet missenwrote:Timetable online, ik zat te denken aan 4 uur bij de bar links bij de blue.
Klinkt goed. Zany wil ik niet missenwrote:Timetable online, ik zat te denken aan 4 uur bij de bar links bij de blue.
doe dan een half uurtje eerder bij digital punk, dan ken je eerst nog even pratenwrote:Timetable online, ik zat te denken aan 4 uur bij de bar links bij de blue.
Haha, denk je dat je in die tent normaal kan praten?wrote:doe dan een half uurtje eerder bij digital punk, dan ken je eerst nog even pratenwrote:Timetable online, ik zat te denken aan 4 uur bij de bar links bij de blue.
en daarna lekker los met ze alle bij zany!
stond vorig jaar een tijdje aan bij dana, dat was snoeihard hakke bijlewrote:Haha, denk je dat je in die tent normaal kan praten?wrote:doe dan een half uurtje eerder bij digital punk, dan ken je eerst nog even pratenwrote:Timetable online, ik zat te denken aan 4 uur bij de bar links bij de blue.
en daarna lekker los met ze alle bij zany!
15:00 is prima ja want dan mis je niks bijzonderswrote:denk dat iedereen het er wel over eens is dat het de Blue wordt.
denk dat rond 3 uur wel een mooie tijd is...
Hmm zat jij trouwens vroeger op het Netgamez forum? Je nickname komt me bekend voor namelijkwrote:Haha daar was ik niet bang voor hoor, volgens mij zijn de meeste hardstyle liefhebbers wel aardige mensenIk maak me meer zorgen of ik het ga onthouden