Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar volgend jaar zeker wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt eraan wanneer maar anders aanwezig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We kunnen ook tijdens Frontliner LIVE doen? Denk dat iedereen daar wel bij wil zijn :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
We kunnen ook tijdens Frontliner LIVE doen? Denk dat iedereen daar wel bij wil zijn :) ?

ik stem voor!
POLL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
G1LL schreef:
We kunnen ook tijdens Frontliner LIVE doen? Denk dat iedereen daar wel bij wil zijn :) ?

ik stem voor!
POLL?


Doe maar woensdag na bekendmaking timetable poll maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist niet tijdens Frontliner, dan moet iedereen losgaan, niet praten :P Net voor Frontliner live, 15 min ofzo.

EDIT: Of anders 'vanaf' 15 min voordat Frontliner begint. Aangezien heel veel daar toch blijven, kunnen anderen natuurlijk ook zo weer aansluiten bij de groep
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Juist niet tijdens Frontliner, dan moet iedereen losgaan, niet praten :P Net voor Frontliner live, 15 min ofzo.

Meeting bij Brennan Heart :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

00.00 uur, afterparty op hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
00.00 uur, afterparty op hardtraxx :P


Dan ben ik nog lang niet thuis :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, dan ben ik wss nog steeds de bus aan het zoeken die ik niet kan vinden zoals altijd op outdoor-feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Idd, dan ben ik wss nog steeds de bus aan het zoeken die ik niet kan vinden zoals altijd op outdoor-feesten xd


Vorig jaar heel die straat uitgelopen waar die bussen stonden, en toen weer terug. Zijn we hem ergens in het midden gewoon voorbij gelopen.... pfftt hoelang die straat vol met bussen wel niet was zegg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
Juist niet tijdens Frontliner, dan moet iedereen losgaan, niet praten :P Net voor Frontliner live, 15 min ofzo.

Polonaise bij Brennan Heart :D

Hardbass-style :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
NaarDeQlote schreef:
00.00 uur, afterparty op hardtraxx :P


Dan ben ik nog lang niet thuis :huh:


ik vorig jaar net aan, mooi met ehm hoe noem je dat... " onbekende vrienden " meegerede in de auto
maar oke dan doen we dat wel een andere x die afterparty, alleen is ook zo saai :P

Ben benieuwd hoe mensen kijken als ze opeens de hardtraxx polonaise zien gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
dawasiknie schreef:
Idd, dan ben ik wss nog steeds de bus aan het zoeken die ik niet kan vinden zoals altijd op outdoor-feesten xd


Vorig jaar heel die straat uitgelopen waar die bussen stonden, en toen weer terug. Zijn we hem ergens in het midden gewoon voorbij gelopen.... pfftt hoelang die straat vol met bussen wel niet was zegg..

Dat was idd bizar. Op een gegeven moment kreeg ik ook echt een beetje paniek. Die rij was fucking 2 kilometer lang zowat en ik kon die bus maar nergens vinden. Uiteindelijk anderhalf uur na afloop van t feest die bus gevonden, gvd wat een drama.

Was met InQontrol bijv. makkelijker, stond onze bus gewoon pal voor de ingang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
freddyadu8 schreef:
dawasiknie schreef:
Idd, dan ben ik wss nog steeds de bus aan het zoeken die ik niet kan vinden zoals altijd op outdoor-feesten xd


Vorig jaar heel die straat uitgelopen waar die bussen stonden, en toen weer terug. Zijn we hem ergens in het midden gewoon voorbij gelopen.... pfftt hoelang die straat vol met bussen wel niet was zegg..

Dat was idd bizar. Op een gegeven moment kreeg ik ook echt een beetje paniek. Die rij was fucking 2 kilometer lang zowat en ik kon die bus maar nergens vinden. Uiteindelijk anderhalf uur na afloop van t feest die bus gevonden, gvd wat een drama.

Was met InQontrol bijv. makkelijker, stond onze bus gewoon pal voor de ingang :P


Hahah ja dat had ik ook, iedereen zat al in de bus behalve ik en en een maat van mij. 20 minuten nadat die bus volzat kwamen wij er pas aan, wij nog aan het rennen naar die bussen omdat we m niet konden vinden haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Qlimax was de bus op een andere plek gaan staan... >.<
het kwam voor ons goed uit we liepen het gelredome uit en we stonden in de bus, maar voor 2 vrienden van me niet die waren bij de andere uitgang aan het zoeken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom ga je niet gewoon met de trein naar defqon? er is toch een station naast het strand :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En terug ? ;)
Als er naar je woonplaats (of dichtstbijzijnde station) geen nachttreinen rijden?
En als je NIET gaat afteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:43 
 

iemand die nog plek heeft in de bus die vanuit richting eindhoven gaat??? of ik moet zelf mn auto en daar al ergens overnachten om zondags fris en fruitig achter de bar te staan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
iemand die nog plek heeft in de bus die vanuit richting eindhoven gaat??? of ik moet zelf mn auto en daar al ergens overnachten om zondags fris en fruitig achter de bar te staan? :/

Eventtravel ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom van Texel, en kan dus sowieso niet terug i.v.m. de boot die 'snachts niet vaart xd

Maar we gaan met ze 6e en hebben een StayOkay (jeugdherberg) geboekt in Utrecht-binnik (€27,- voor overnachting met ontbijt dus dikke prima :thumbsup: ), is een dik half uur vanaf het festival terrein met de trein, en als die 'snachts niet meer gaat dan met de taxi terug dat is met ze 6e ook wel te overzien. niet te moeilijk denken hoor mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Ik kom van Texel, en kan dus sowieso niet terug i.v.m. de boot die 'snachts niet vaart xd

Maar we gaan met ze 6e en hebben een StayOkay (jeugdherberg) geboekt in Utrecht-binnik (€27,- voor overnachting met ontbijt dus dikke prima :thumbsup: ), is een dik half uur vanaf het festival terrein met de trein, en als die 'snachts niet meer gaat dan met de taxi terug dat is met ze 6e ook wel te overzien. niet te moeilijk denken hoor mensen xd


Zal wel dat ding in Bunnik zijn bij Rhijnauwen, daar ben je nog niet zomaar als je met de trein eerst naar Utrecht gaat, maarja je zal het wel vinden :P Taxi van station is denk ik 30 euro tot daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben waarschijnlijk ook wel weer aanwezig op de meeting. Hangt ook voor mij van meerdere dingen af...

Woensdag wordt een tijd bepaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nog niet vastgelegd maar het word dan wel allemaal duidelijker :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten