Je ziet hem hun ook al de hele tijd aankijken en denken van: WTF? Dus het lijkt me wel logisch en je ziet het ook. Wat een stumpertje.wrote:Haha! Hij gooit echt iets die gast! Wat een mongol
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
En wie zijn het allemaal? 
Herken alleen Khadber, G1LL, Hoeksemad, Milan en oostzaner
Herken alleen Khadber, G1LL, Hoeksemad, Milan en oostzaner
2e van rechts is B-Front's broertje 
Bacardi Cola natuurlijk. Bier op feesten is niet te zuipenwrote:aan de cola Jor-D
Dus ja, feestjes zijn voor mij best wel duur. Voordeel is dat ik nooit een kater heb
klopt wel jawrote:Bacardi Cola natuurlijk. Bier op feesten is niet te zuipenwrote:aan de cola Jor-D
Dus ja, feestjes zijn voor mij best wel duur. Voordeel is dat ik nooit een kater heb
feestbier is niet echt lekker
meer water dan bier
-
E
wat sta ik leeker geil te kijkenwrote:Zo de foto's staan erop!
BTW: ik ben die met Achtung Wild! van jagermeister! :')

Ik kom niet verder dan:
Bovenste rij: Jor-D, euh, euh, euh, Gill, PNMRMX, euh en euh.
Voorste rij: Bischuit, Hoeksemad, Khadber, Milan, Oostzaner (toch?) en euh (wel bekende kop geen idee welke naam).
Bovenste rij: Jor-D, euh, euh, Chukkels, Gill, PNMRMX, Dakpan en Dawasiknie.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
En rechts-onder is Rickiewrote:Bovenste rij: Jor-D, euh, Oxbow(volgens mij), Chukkels, Gill, PNMRMX, Dakpan en Dawasiknie.
Bovenste rij: Jor-D, euh, euh, Chukkels, Gill, PNMRMX, Dakpan en Dawasiknie.
Was die er ook?
Haha! Ja. Had nog even met em staan praten.wrote:Bovenste rij: Jor-D, euh, euh, Chukkels, Gill, PNMRMX, Dakpan en Dawasiknie.
Was die er ook?
Lol is dat dakpan joh
Ik weet niet hoe ik 't uitleg, maar niet zo'n gezicht verwacht achter ''de dakpan
''
wrote:Lol is dat dakpan johIk weet niet hoe ik 't uitleg, maar niet zo'n gezicht verwacht achter ''de dakpan
''
Wat had je dan verwacht
wrote:wrote:Lol is dat dakpan johIk weet niet hoe ik 't uitleg, maar niet zo'n gezicht verwacht achter ''de dakpan
''
Wat had je dan verwacht

Echt gek, noem je elkaar op een feest dan ook met de usernamen van hardtraxx?
Euhm, tijdens voorstellen wel jawrote:, Jha
.
Echt gek, noem je elkaar op een feest dan ook met de usernamen van hardtraxx?
ik sta ook nog op die foto maar wel met me ogen dicht,
zeker teveel licht in me pupillen
zeker teveel licht in me pupillen
jaa ik weet niet, hahha, zoals ik zei, kan 't niet uitleggenwrote:wrote:Lol is dat dakpan johIk weet niet hoe ik 't uitleg, maar niet zo'n gezicht verwacht achter ''de dakpan
''
Wat had je dan verwacht