Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helaas de meeting gemist , heb nog wel een tijdje gepraat met khadber volgens mij tijdens coone;)was ook wel even leuk:-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


lol @ die keal naast achter jullie met die bril hij gooide op het laatst nog iets tegen gill aan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:


Ik was ook onbewust even aangeschoven op die meeting, kijk maar de eerste 8 seconden daar komen ik en Chris One voorbijgelopen met witte en paarse shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ging zo hard uit me dak dat ik de hele tijd vergat :S
Was wel een super top feest.
GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG! :D
Afbeelding
Ohja, ik ben die fucker met dat oldschool brilletje! :D

Ik zal binnenkort ook even filmpjes onzetten!
En nu ik er toch ben, wie weet hoe die keiharde beuker heet? Na Yellow Minute :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 11:31 
 
Hardtraxxer

NoiseHunterZ schreef:

lol @ die keal naast achter jullie met die bril hij gooide op het laatst nog iets tegen gill aan :huh:


Is toch ook vies vervelend als je de hele tijd 2 van die lui voor je langs krijgt, kan ik me ook best aan ergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 11:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Is toch ook vies vervelend als je de hele tijd 2 van die lui voor je langs krijgt, kan ik me ook best aan ergeren.


Dan draai je je om en loop je weg. Zat ruimte over ;)
Vond het wel lachen. Op een feest mag je wel een beetje gek doen. Al het gekut uit het dagelijkse leven eruit gooien. Top :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
TBA schreef:
Is toch ook vies vervelend als je de hele tijd 2 van die lui voor je langs krijgt, kan ik me ook best aan ergeren.


Dan draai je je om en loop je weg. Zat ruimte over ;)
Vond het wel lachen. Op een feest mag je wel een beetje gek doen. Al het gekut uit het dagelijkse leven eruit gooien. Top :worship:

pannekoek met dat brilletje op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:45 
 

zeg ns waar blijft de foto die gemaakt is?
ik wil ff weten hoe ik dr op sta :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:47 
 

Jor-D schreef:

sow, dat is nog eens lekker rauw geluid!
daar moeten ze es iets mee doen in nieuwe tracks :evil: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 16:10 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
TBA schreef:
Is toch ook vies vervelend als je de hele tijd 2 van die lui voor je langs krijgt, kan ik me ook best aan ergeren.


Dan draai je je om en loop je weg. Zat ruimte over ;)
Vond het wel lachen. Op een feest mag je wel een beetje gek doen. Al het gekut uit het dagelijkse leven eruit gooien. Top :worship:


Ga toch niet weglopen omdat een of andere mafkees voor me vindt dat hij 6 meter nodig heeft om los te gaan :'). En ja, tuurlijk mag je op een feest gek doen, je bent daar om te feesten uiteraard. Maar betekent niet dat je maar met niemand anders rekening moet houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 17:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Jor-D schreef:
TBA schreef:
Is toch ook vies vervelend als je de hele tijd 2 van die lui voor je langs krijgt, kan ik me ook best aan ergeren.


Dan draai je je om en loop je weg. Zat ruimte over ;)
Vond het wel lachen. Op een feest mag je wel een beetje gek doen. Al het gekut uit het dagelijkse leven eruit gooien. Top :worship:


Ga toch niet weglopen omdat een of andere mafkees voor me vindt dat hij 6 meter nodig heeft om los te gaan :'). En ja, tuurlijk mag je op een feest gek doen, je bent daar om te feesten uiteraard. Maar betekent niet dat je maar met niemand anders rekening moet houden..


Er was daar ruimte zat, dus snap je probleem niet helemaal. En het was maar eventjes, waar doe je moeilijk over, komop zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar waarom gooide diegene dan iets naar zn hoofd wat daarna gebeurde wil ik wel weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:12 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Er was daar ruimte zat, dus snap je probleem niet helemaal. En het was maar eventjes, waar doe je moeilijk over, komop zeg :')


Ik zat nu eigenlijk meer over het algemeen te praten, van die maffe duitsers die de hele tijd rondjes springen en door de mensen heen beuken en weet ik veel wat voor irritante dingen.

In dat filmpje is het idd niet zo erg, al kan ik me de reactie van die kerel alsnog wel een beetje voorstellen. Maar dat hij ook iets gaat gooien op hem is wel weer overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Jor-D schreef:
Er was daar ruimte zat, dus snap je probleem niet helemaal. En het was maar eventjes, waar doe je moeilijk over, komop zeg :')


Ik zat nu eigenlijk meer over het algemeen te praten, van die maffe duitsers die de hele tijd rondjes springen en door de mensen heen beuken en weet ik veel wat voor irritante dingen.

In dat filmpje is het idd niet zo erg, al kan ik me de reactie van die kerel alsnog wel een beetje voorstellen. Maar dat hij ook iets gaat gooien op hem is wel weer overdreven.

als het nu echt heel de tijd zo is, zou ik gewoon vrage dat hij nietmeer tege mij springt :') Maar zeker niets gooien
Mss was het zo'n dagjestoerist :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gooide niks naar mij, ik struikelde over m'n eigen benen geloof ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hij gooide niks naar mij, ik struikelde over m'n eigen benen geloof ik xd

kijk het filmpje nog maar is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
G1LL schreef:
Hij gooide niks naar mij, ik struikelde over m'n eigen benen geloof ik xd

kijk het filmpje nog maar is :D


of hij wilde me opvangen ofzo, hij wilde me niet weg drukken ofzo ;) Anders had ik wel anders gereageerd denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 20:19 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
NoiseHunterZ schreef:
G1LL schreef:
Hij gooide niks naar mij, ik struikelde over m'n eigen benen geloof ik xd

kijk het filmpje nog maar is :D


of hij wilde me opvangen ofzo, hij wilde me niet weg drukken ofzo ;) Anders had ik wel anders gereageerd denk ik :)


Of misschien merkte je het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Jordy al zei: er waren daar achterin die tent werkelijk zeeën van ruimte. Als dat niet zo was hadden we dat ook niet gedaan. ;) Beetje sociaal zijn we dan wel.

En Oostzaner: ik heb lange mensen gezien.. Maar goeiedag! Beste lengte! Kunnen we de volgende keer geen vlag ergens boven jou houden voor de meeting oid? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
En Oostzaner: ik heb lange mensen gezien.. Maar goeiedag! Beste lengte! Kunnen we de volgende keer geen vlag ergens boven jou houden voor de meeting oid? ;)

Hoe groot was hij ook alweer? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
NoiseHunterZ schreef:
G1LL schreef:
Hij gooide niks naar mij, ik struikelde over m'n eigen benen geloof ik xd

kijk het filmpje nog maar is :D


of hij wilde me opvangen ofzo, hij wilde me niet weg drukken ofzo ;) Anders had ik wel anders gereageerd denk ik :)


1:10 ???? gooit hij iets op je hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Groeps foto komt eraan!
Vanavond kan ik de foto's van mijn zusjes camera erop pleuren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha! Hij gooit echt iets die gast! Wat een mongol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Haha! Hij gooit echt iets die gast! Wat een mongol :P

zeg ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat Jordy al zei: er waren daar achterin die tent werkelijk zeeën van ruimte. Als dat niet zo was hadden we dat ook niet gedaan. ;) Beetje sociaal zijn we dan wel.

En Oostzaner: ik heb lange mensen gezien.. Maar goeiedag! Beste lengte! Kunnen we de volgende keer geen vlag ergens boven jou houden voor de meeting oid? ;)

Hahaha ja ik schrok me ook dood, dacht dat ik de eerste persoon zag die langer was dan mij, maar volgens Rickie was ik toch nog langer, geloof zelf nog steeds van niet :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten