Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 57 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Helaas de meeting gemist , heb nog wel een tijdje gepraat met khadber volgens mij tijdens coone;)was ook wel even leuk:-)
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
View on YouTube
lol @ die keal naast achter jullie met die bril hij gooide op het laatst nog iets tegen gill aan :huh:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
dawasiknie wrote:View on YouTube
Ik was ook onbewust even aangeschoven op die meeting, kijk maar de eerste 8 seconden daar komen ik en Chris One voorbijgelopen met witte en paarse shirt :P
Hardtraxxer
57 posts member since 2010
last seen Jul 2010
Ik ging zo hard uit me dak dat ik de hele tijd vergat :S
Was wel een super top feest.
GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG! :D
Meeting Defqon.1 Festival 2010
Ohja, ik ben die fucker met dat oldschool brilletje! :D

Ik zal binnenkort ook even filmpjes onzetten!
En nu ik er toch ben, wie weet hoe die keiharde beuker heet? Na Yellow Minute :D
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
NoiseHunterZ wrote:View on YouTube
lol @ die keal naast achter jullie met die bril hij gooide op het laatst nog iets tegen gill aan :huh:
Is toch ook vies vervelend als je de hele tijd 2 van die lui voor je langs krijgt, kan ik me ook best aan ergeren.
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
online now
TBA wrote: Is toch ook vies vervelend als je de hele tijd 2 van die lui voor je langs krijgt, kan ik me ook best aan ergeren.
Dan draai je je om en loop je weg. Zat ruimte over ;)
Vond het wel lachen. Op een feest mag je wel een beetje gek doen. Al het gekut uit het dagelijkse leven eruit gooien. Top :worship:
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Jor-D wrote:
TBA wrote: Is toch ook vies vervelend als je de hele tijd 2 van die lui voor je langs krijgt, kan ik me ook best aan ergeren.
Vond het wel lachen. Op een feest mag je wel een beetje gek doen. Al het gekut uit het dagelijkse leven eruit gooien. Top :worship:
pannekoek met dat brilletje op xd
E
zeg ns waar blijft de foto die gemaakt is?
ik wil ff weten hoe ik dr op sta :')
G
Jor-D wrote:View on YouTube
sow, dat is nog eens lekker rauw geluid!
daar moeten ze es iets mee doen in nieuwe tracks :evil: :bomb: :bomb: :bomb:
T
Hardtraxxer
Jor-D wrote:
Ga toch niet weglopen omdat een of andere mafkees voor me vindt dat hij 6 meter nodig heeft om los te gaan :'). En ja, tuurlijk mag je op een feest gek doen, je bent daar om te feesten uiteraard. Maar betekent niet dat je maar met niemand anders rekening moet houden..
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
online now
TBA wrote:
Jor-D wrote:
Ga toch niet weglopen omdat een of andere mafkees voor me vindt dat hij 6 meter nodig heeft om los te gaan :'). En ja, tuurlijk mag je op een feest gek doen, je bent daar om te feesten uiteraard. Maar betekent niet dat je maar met niemand anders rekening moet houden..
Er was daar ruimte zat, dus snap je probleem niet helemaal. En het was maar eventjes, waar doe je moeilijk over, komop zeg :')
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
maar waarom gooide diegene dan iets naar zn hoofd wat daarna gebeurde wil ik wel weten
T
Hardtraxxer
Jor-D wrote: Er was daar ruimte zat, dus snap je probleem niet helemaal. En het was maar eventjes, waar doe je moeilijk over, komop zeg :')
Ik zat nu eigenlijk meer over het algemeen te praten, van die maffe duitsers die de hele tijd rondjes springen en door de mensen heen beuken en weet ik veel wat voor irritante dingen.

In dat filmpje is het idd niet zo erg, al kan ik me de reactie van die kerel alsnog wel een beetje voorstellen. Maar dat hij ook iets gaat gooien op hem is wel weer overdreven.
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
TBA wrote:
Jor-D wrote: Er was daar ruimte zat, dus snap je probleem niet helemaal. En het was maar eventjes, waar doe je moeilijk over, komop zeg :')
Ik zat nu eigenlijk meer over het algemeen te praten, van die maffe duitsers die de hele tijd rondjes springen en door de mensen heen beuken en weet ik veel wat voor irritante dingen.

In dat filmpje is het idd niet zo erg, al kan ik me de reactie van die kerel alsnog wel een beetje voorstellen. Maar dat hij ook iets gaat gooien op hem is wel weer overdreven.
als het nu echt heel de tijd zo is, zou ik gewoon vrage dat hij nietmeer tege mij springt :') Maar zeker niets gooien
Mss was het zo'n dagjestoerist :innocent:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Hij gooide niks naar mij, ik struikelde over m'n eigen benen geloof ik xd
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
G1LL wrote:Hij gooide niks naar mij, ik struikelde over m'n eigen benen geloof ik xd
kijk het filmpje nog maar is :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
NoiseHunterZ wrote:
G1LL wrote:Hij gooide niks naar mij, ik struikelde over m'n eigen benen geloof ik xd
of hij wilde me opvangen ofzo, hij wilde me niet weg drukken ofzo ;) Anders had ik wel anders gereageerd denk ik :)
T
Hardtraxxer
G1LL wrote:
NoiseHunterZ wrote:
of hij wilde me opvangen ofzo, hij wilde me niet weg drukken ofzo ;) Anders had ik wel anders gereageerd denk ik :)
Of misschien merkte je het niet!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wat Jordy al zei: er waren daar achterin die tent werkelijk zeeën van ruimte. Als dat niet zo was hadden we dat ook niet gedaan. ;) Beetje sociaal zijn we dan wel.

En Oostzaner: ik heb lange mensen gezien.. Maar goeiedag! Beste lengte! Kunnen we de volgende keer geen vlag ergens boven jou houden voor de meeting oid? ;)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Khadber wrote: En Oostzaner: ik heb lange mensen gezien.. Maar goeiedag! Beste lengte! Kunnen we de volgende keer geen vlag ergens boven jou houden voor de meeting oid? ;)
Hoe groot was hij ook alweer? :p
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
G1LL wrote:
NoiseHunterZ wrote:
View on YouTube
1:10 ???? gooit hij iets op je hoofd
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Groeps foto komt eraan!
Vanavond kan ik de foto's van mijn zusjes camera erop pleuren. :)
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Haha! Hij gooit echt iets die gast! Wat een mongol :P
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
styl0w wrote:Haha! Hij gooit echt iets die gast! Wat een mongol :P
zeg ik :D
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Khadber wrote:Wat Jordy al zei: er waren daar achterin die tent werkelijk zeeën van ruimte. Als dat niet zo was hadden we dat ook niet gedaan. ;) Beetje sociaal zijn we dan wel.

En Oostzaner: ik heb lange mensen gezien.. Maar goeiedag! Beste lengte! Kunnen we de volgende keer geen vlag ergens boven jou houden voor de meeting oid? ;)
Hahaha ja ik schrok me ook dood, dacht dat ik de eerste persoon zag die langer was dan mij, maar volgens Rickie was ik toch nog langer, geloof zelf nog steeds van niet :P