Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom je uit Rotterdam Dawasiknie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spijkenisse ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is dan ook de 1e die een beetje in de buurt woont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

leuk als iedereen met accenten gaat praten maar mij zul je geen goois horen praten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oxbow schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Tegen mij mag je Brabants praten :loving: !


Zijn er ook nog mensen die een beetje Utrechts praten? :surrender:

Rotterdams ook goed?


mwuah we kunnen dan wel prima over anti 020 praten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:11 
 
Hardtraxxer

Oxbow schreef:
dj-rico01 schreef:
NaarDeQlote schreef:
en million ofzo
en mij
en hardtraxx

wordt een drukke dag haha :P

Macy = million ;)


Ken je die chick nou serieus alleen maar van hardtraxx? :lol:

Die chick .. tss. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja sorry wij noemen hier alle meiden chicks incl de meiden zelf :P dus voel je niet beledigd ik had ook meid kunnen neerzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat krijg je he met een forum vol gasten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:22 
 
Hardtraxxer

Hahaha, nah, maakt me verder vrij weinig uit heur! :lol:
Zeuw, heb echt zin in zaterdag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net even overlegt met de groep, Ga een serieuze poging doen om naar de meeting te komen. Zal mijn eerste hardtraxx meeting worden dus is toch weleens leuk om te zien wie nou wie is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:41 
 

Million kennen we al en maarten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga proberen om er te zijn, maar pin me er niet op vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
hey, ik zie net op eventtravel dat alle kaarten voor de bus zijn uitverkocht

Dat is niet helemaal waar.
Ze hebben gewoon alles op uitverkocht gezet, maar als je nog met een bus wil moet je zo snel mogelijk bellen en gaan ze kijken wat er nog vrij is.
Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 00:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik zit te twijfelen of ik met de trein of met de fiets ga :P.
een groep collega's van me gaan elk jaar met de fiets dus misschien rij ik wel met hun mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik kom dan komt Rickie ook en echte_oostzaner sleep ik wel mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 08:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wordt dus druk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Wordt dus druk :thumbsup:


Word gezellig morgen, toch hoop ik toch echt nog op een lekker weertje! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het blijft sowieso droog. Af en toe zonnetje erbij en ik ben een tevreden mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus voor de zekerheid: Tijd + Locatie in de eerste post?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het gaat eerst regenen maar zodra ik het terein opkom is het zonnig. ;)
maar ik ga weer ff verder met werken en met me collega's pesten dat ik wel ga. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 12:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dus voor de zekerheid: Tijd + Locatie in de eerste post?


Die info is correct :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

KAK KAK SHIT KAK SHIT KAK POEP

IVM Familieomstandigheden ben ik er morgen niet bij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
KAK KAK SHIT KAK SHIT KAK POEP

IVM Familieomstandigheden ben ik er morgen niet bij :cry:


zuur :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
KAK KAK SHIT KAK SHIT KAK POEP

IVM Familieomstandigheden ben ik er morgen niet bij :cry:

Dus ik ben de enige pillennoob morgen? :( :P

Nee serieus, sucks balls voor je, big time... Niet alleen dq1 missen maar ook iets met familie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot morgen iedereen! Hardtraxx shirtje, makkelijk te onthouden dus ;).
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten