Houden we je aan Rico. Wel in bekertjes graag, niet mee gooien hewrote:iedereen is aanwezig, rico gaat bier uitdelen![]()
![]()
![]()
![]()
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik vind 't nog wel steeds kut dat zany tegelijk is met frontliner... 
Tegen mij mag je Brabants pratenwrote: Ja ik zal is beter mijn best gaan doen op dat ABN, dat brabantse taaltje is toch zo heerlijk in de eigen mond
Zijn er ook nog mensen die een beetje Utrechts praten?wrote:Tegen mij mag je Brabants pratenwrote: Ja ik zal is beter mijn best gaan doen op dat ABN, dat brabantse taaltje is toch zo heerlijk in de eigen mond!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
bah je hebt mij doorwrote:Houden we je aan Rico. Wel in bekertjes graag, niet mee gooien hewrote:iedereen is aanwezig, rico gaat bier uitdelen![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:zoals het er nu uit ziet wordt het eerder een pillen meeting dan een hardtrax meeting :p.
begin toch niet voor 15:00 met de pillen dus met de meeting ben ik nog redelijk rustig :p
(en ik altijd maar denken dat die Hardtraxxer allemaal zo braaf zijn (nja.. op great zany show kwam ik iemand tegen die ook wel is wat pakte
Ik ben 15.00 al van de kaart volgens mij
Mijn zoveelste meeting waar ik wel weer bij ben 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
hey, ik zie net op eventtravel dat alle kaarten voor de bus zijn uitverkocht, zou er iemand langs zeewolde kunnen rijden heen en terug
+- 25 minuten rijden van Almere af en voor velen licht het op de route! Alvast bedankt 
sorry, ik ga met een bus heen, dus wordt moeilijk ophalen..
GVD, veel te veel zin
GVD, veel te veel zin
Pak gewoon de trein man, je hoeft dan maar een enkeltje te kopen want terug zit dat ding zo vol dat ze niet meer controleren 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
moet ik alsnog eerst naar harderwijk toe + ik kom dan niet meer terug in zeewolde :pwrote:Pak gewoon de trein man, je hoeft dan maar een enkeltje te kopen want terug zit dat ding zo vol dat ze niet meer controleren
maar jij gaat ook echt helemaal alleen naar defqon?:Pwrote:moet ik alsnog eerst naar harderwijk toe + ik kom dan niet meer terug in zeewolde :pwrote:Pak gewoon de trein man, je hoeft dan maar een enkeltje te kopen want terug zit dat ding zo vol dat ze niet meer controleren
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
ik reis alleen ja, ik ontmoet daar macywrote:maar jij gaat ook echt helemaal alleen naar defqon?:Pwrote:moet ik alsnog eerst naar harderwijk toe + ik kom dan niet meer terug in zeewolde :pwrote:Pak gewoon de trein man, je hoeft dan maar een enkeltje te kopen want terug zit dat ding zo vol dat ze niet meer controleren
en million ofzo
en mij
en hardtraxx
wordt een drukke dag haha
en mij
en hardtraxx
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Macy = millionwrote:en million ofzo
en mij
en hardtraxx
-
E
Limburgs???wrote:Zijn er ook nog mensen die een beetje Utrechts praten?wrote:Tegen mij mag je Brabants pratenwrote: Ja ik zal is beter mijn best gaan doen op dat ABN, dat brabantse taaltje is toch zo heerlijk in de eigen mond!
Zijn er ook nog meer mensen die met de bus vanaf station boxmeer gaan?
ik weet alleen niet of ie nog ergens stopt 
-
E
pak de uitgaansbus die ook naar Time Out rijdt enzo.wrote:Zijn er ook nog meer mensen die met de bus vanaf station boxmeer gaan?ik weet alleen niet of ie nog ergens stopt
ik stap bij die bus om 9 uur op en dan rijdt ie langs alle dorpen
Die heb ik niet volgens mijwrote:pak de uitgaansbus die ook naar Time Out rijdt enzo.wrote:Zijn er ook nog meer mensen die met de bus vanaf station boxmeer gaan?ik weet alleen niet of ie nog ergens stopt
ik stap bij die bus om 9 uur op en dan rijdt ie langs alle dorpen
Ken je die chick nou serieus alleen maar van hardtraxx?wrote:Macy = millionwrote:en million ofzo
en mij
en hardtraxx
-
E
kennelijk wel jawrote:Ken je die chick nou serieus alleen maar van hardtraxx?wrote:Macy = millionwrote:en million ofzo
en mij
en hardtraxx
Kom misschien ook wel ff een kijkje nemen ligt er maar net aan waar ik op dat moment ben. Van de kaart ga ik helaas niet zaterdag, Maandag erna examens en dat gaat meestal niet zo goed samen heb ik alleens gemerkt 
-
E
wrote:Kom misschien ook wel ff een kijkje nemen ligt er maar net aan waar ik op dat moment ben. Van de kaart ga ik helaas niet zaterdag, Maandag erna examens en dat gaat meestal niet zo goed samen heb ik alleens gemerkt
haha ben ik blij dat ik al 2 weken zomer vakantie heb
.
hoef ik me ook nergens zorgen over te maken
hoef ik me ook nergens zorgen over te maken