Arjan91 schreef:
nice eindelijk een keer hardstyle bij de zomergfeesten, dat word eerst hier knallen en dan daarna door naar theatercafe om daar weer vrolijk verder te gaan
Dat was vorig jaar ook grappig, ja

Henk-Jan schreef:
Wat is XXAPT dan?
Xxlerator At Park The?
Matrixx At The Park
Wout1997 schreef:
Almighty schreef:
Wout1997 schreef:
Ben er zeker bij

Haha, zie hier het XXAPT imago

Voor vele hier uit de buurt hun eerste "feest"ervaring. Al is het meer ruzie maken en beetje staan enzo
haahahaha... nee ik kom er al 2 jaar en nog nooit ruzie gehad sorry

Doelde meer op de leeftijdsklasse

Kun jij niks aan doen, en jij zal je vast wel keurig gedragen, maar helaas de rest niet.