Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:51 
 

14 Juli: Dirty House

15 Juli:
DBSTF
Coone
Deepack
Frontliner
Steve Sweet
A-Lusion
Isaac
Devon K


16 Juli: House

17 Juli: 90's Now

18 Juli:
Jochen Miller
Marc Simz
Gareth Emery

19 Juli: House

20 Juli: House

Entree: Gratis
Tijden: 19.00 - 00.00


Liever vermijd ik XXAPT wegens het kutvolk. Ik hoop dat er een beetje goede sfeer is op Zondag en Woensdag. Al was vorig jaar de trance avond meer House/Trouse
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ben er zeker bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben hier ook aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zomerfeesten sowieso altijd al aanwezig in Nijmegen, nemen we dus mee :P
Ohja en voor de grappige onder ons, ik ga zelfs lopend hier naartoe :P
Oh misschien kan er bij mij thuis wel een after gehouden worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Zomerfeesten sowieso altijd al aanwezig in Nijmegen, nemen we dus mee :P
Ohja en voor de grappige onder ons, ik ga zelfs lopend hier naartoe :P

hahaha ik met de fiets :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:59 
 

Wout1997 schreef:
Ben er zeker bij :cool:

Haha, zie hier het XXATP imago xd

Voor vele hier uit de buurt hun eerste "feest"ervaring. Al is het meer ruzie maken en beetje staan enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Housesletjes enzo JWZ :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Housesletjes enzo JWZ :cool:

Jij woont om de hoek toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ik hoef geen hoek om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nee, ik hoef geen hoek om :P

Kapitein hoek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hier wel bij zijn eens zien of ik een slaapplaatsje kan regelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom een slaapplaats? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wout1997 schreef:
Ben er zeker bij :cool:

Haha, zie hier het XXAPT imago xd

Voor vele hier uit de buurt hun eerste "feest"ervaring. Al is het meer ruzie maken en beetje staan enzo

Wat is XXAPT dan?
Xxlerator At Park The?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Matrixx at the park
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Happen naar Peijnenburg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wout1997 schreef:
Ben er zeker bij :cool:

Haha, zie hier het XXAPT imago xd

Voor vele hier uit de buurt hun eerste "feest"ervaring. Al is het meer ruzie maken en beetje staan enzo

haahahaha... nee ik kom er al 2 jaar en nog nooit ruzie gehad sorry ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:18 
 
Hardtraxxer

Eindelijk weer, hopen op een beetje goede sfeer idd. Zal wel al dat nijmeeeegse aso volk op af komen en dan is het volgend jaar weer uit met de pret!

15 min op de fiets, dus goede zaak!
El Mare schreef:
er kan bij mij thuis wel een after gehouden worden

Oke doen we :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:19 
 
Hardtraxx Newbie

nice eindelijk een keer hardstyle bij de zomergfeesten, dat word eerst hier knallen en dan daarna door naar theatercafe om daar weer vrolijk verder te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:31 
 

Arjan91 schreef:
nice eindelijk een keer hardstyle bij de zomergfeesten, dat word eerst hier knallen en dan daarna door naar theatercafe om daar weer vrolijk verder te gaan

Dat was vorig jaar ook grappig, ja :P

Henk-Jan schreef:
Wat is XXAPT dan?
Xxlerator At Park The?

Matrixx At The Park

Wout1997 schreef:
Almighty schreef:
Wout1997 schreef:
Ben er zeker bij :cool:

Haha, zie hier het XXAPT imago xd

Voor vele hier uit de buurt hun eerste "feest"ervaring. Al is het meer ruzie maken en beetje staan enzo

haahahaha... nee ik kom er al 2 jaar en nog nooit ruzie gehad sorry ^^

Doelde meer op de leeftijdsklasse ;) Kun jij niks aan doen, en jij zal je vast wel keurig gedragen, maar helaas de rest niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

@ almighty vind het soms ook te ver gaan en stoor me er welis aan vooral opskeerboyzzz ik zeg niet dat ik nooit iets fout doe
Alleen zij zoeken gewoon ruzie of gaan kruipend naar huis van ellende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indien mogelijk aanwezig, zit 2 juli namelijk met een kaakoperatie waarna ik een maand volledig rust moet houden...

Hier komt btw inderdaad veel ruzievolk op af. Ben de afgelopen drie jaar elke dag geweest en elke keer minstens twee vechtpartijen gezien en zelf ook twee meegemaakt omdat een paar buitenlanders vonden dat de groep waarmee ik was 'te dicht bij hen in de buurt aan het dansen waren.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:54 
 

Dus die dan helemaal vooraan staan met alle "fanatics" uit de regio. (Kaasboer weet wel wat namen ;))Is dat probleem ook al wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

Eindelijk eens hardstyle tijdens de zomerfeesten!!! Ik hoef nog geen kwartier te fietsen voordat ik in de stad ben dus het is sowieso chill....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:59 
 
Hardtraxxer

FUZZYLOGiC schreef:
Indien mogelijk aanwezig, zit 2 juli namelijk met een kaakoperatie waarna ik een maand volledig rust moet houden...

Hier komt btw inderdaad veel ruzievolk op af. Ben de afgelopen drie jaar elke dag geweest en elke keer minstens twee vechtpartijen gezien en zelf ook twee meegemaakt omdat een paar buitenlanders vonden dat de groep waarmee ik was 'te dicht bij hen in de buurt aan het dansen waren.'


Ik ben zelf ook de afgelopen 3 jaar elke dag gehad en heb ook iedere dag wel minstens een vechtpartij gezien en volgend jaar zat ik zelfs middenin, bij mij dezelfde reden als jou. Van die buitenlanders die stoer lopen doen omdat je te dicht bij hun in de buurt staat.... :list: Dat soort mensen verneuken gewoon het imago van de zomerfeesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil ook wel gaan. MrAzura, zullen we samen gaan, reis fixen enzo?
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten