Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 22:51 
 
Hardtraxx Newbie

ben ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 10:46 
 
Hardtraxxer

Jongens zie jullie vanavond wel he!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vanaf 2 uur aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict

alleen vanavond aanwezig denk ik :P
Geen zin om nu al daarheen te gaan voor die blije zooi -.-
van 9 tot eind is prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:48 
 

Vanaf uur of 6 vooraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

:cry: :cry: :cry: :cry:
Kan niet, ben over 1 uurtje weg naar een oom (waar ik bijna nooit kom).
Vanavond moet ik vroeg slapen omdat ik weer om 6 uur op moet staan :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg druk maar wel geslaagd! Droog gehouden :) Voor een gratis feesie prima te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 23:51 
 

Wout1997 schreef:
:cry: :cry: :cry: :cry:
Kan niet, ben over 1 uurtje weg naar een oom (waar ik bijna nooit kom).
Vanavond moet ik vroeg slapen omdat ik weer om 6 uur op moet staan :yawn:


vroeg slapen, tsjaa, komt waarschijnlijk omdat je uit 1997 komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 23:54 
 

Chris Two schreef:
Wout1997 schreef:
:cry: :cry: :cry: :cry:
Kan niet, ben over 1 uurtje weg naar een oom (waar ik bijna nooit kom).
Vanavond moet ik vroeg slapen omdat ik weer om 6 uur op moet staan :yawn:


vroeg slapen, tsjaa, komt waarschijnlijk omdat je uit 1997 komt

OEEEooEEeeeeoeeeHHHH DEZE BOY BRENGT DIE DISS HARD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:08 
 

Mensen kut, setjes kut en geluid he le maal kut. Op 2vd3 was ik wel voorbereid, op het allerslechtste geluid evahr niet. Ook nog steekpartijtje geweest, gezallig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Mensen kut, setjes kut en geluid he le maal kut. Op 2vd3 was ik wel voorbereid, op het allerslechtste geluid evahr niet. Ook nog steekpartijtje geweest, gezallig


Gezellig middagje/avondje Matrixx at the Park :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:14 
 

Ja, echt nooit meer, haha. Tis dat ik in 10min thuis was. Je zou half NL maar doorgecrosst zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat mensen die dat gedaan hebben :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Mensen kut, setjes kut en geluid he le maal kut. Op 2vd3 was ik wel voorbereid, op het allerslechtste geluid evahr niet. Ook nog steekpartijtje geweest, gezallig

Naar mate de uurtjes voorbij gingen was de sfeer vooraan iig goed te doen :) Setjes, tja ik weet niet wat voor platen je precies wel wil horen? geluid was iid niet gweldig, majah wat wil je midden in de stad. Zo negatief zoals jij t stelt, zo vind ik dat dus niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 07:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou even wachten tot de M volledig uit je systeem is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M? Wat is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:53 
 
Hardtraxxer

Geluid was idd Kut maar dat was te verwachten, ik vond de sfeer in tegenstelling tot vorig jaar wel goed. Setjes waren idd kut maar wat had je anders verwacht? Ze zouden echt geen tracks van Thera ofzo gaan draaien, de meeste hier waren puur mensen die voor het eerst hardstyle horen/naar een hardstyle feestje gaan, dus dan draai je ook anders. Ik vond het een geslaagde avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:54 
 
Hardtraxxer

Ik heb me prima vermaakt! Maar blijkbaar was dat dus alleen de M en niet de sfeer... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Ze zouden echt geen tracks van Thera ofzo gaan draaien, de meeste hier waren puur mensen die voor het eerst hardstyle horen/naar een hardstyle feestje gaan, dus dan draai je ook anders. Ik vond het een geslaagde avond!

Net of dat de graadmeter voor een kutset is.. Of andersom; als er Thera tracks in een set zitten is het bij voorbaat zeker een goede set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd maar Thera erbij halen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:52 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Altijd maar Thera erbij halen. >.<


Precies dit ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:03 
 

Ik zeg toch dat ik voorbereid was op de setjes en het publiek?
Geluid is nergens top, maar in het midden 10m van het podium alleen maar mid en high, marcel van deepack draaide opeens nog de monitoren richting het publiek, dus was vast niet de enige
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:09 
 
Hardtraxx Addict

Blij dati k niet gegaan ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mensen er is wel een Brennan & Heart track gedraait door deepack ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar besloten om te gaan gister maar dit was ook meteen de laatste keer matrixx at te park!
toen ik er half 6 aankwam was het allemaal nog prima te doen, drukte sfeer etc
Maar toen begon Darkraver te draaien :sick: wat draaide hij slecht zeg!
Daarna ook geen zin meer gehad om nog enigzins te bewegen en werd ook echt te druk! :P
En ik heb nog nooit zoveel jonge jongens en meisjes vdk gezien! ik schatte ze echt niet ouder dan 15 a 16 :lol:
Drukte en veel kutvolk had ik van tevoren al verwacht maar het geluid was idd ook echt slecht!
Maargoed het was gratis dus! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten