Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlakbij de kruising Wolfkuilseweg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och jeeeej, Parkneger... Arroganste kwal die er rondloopt in de dance-scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een sit-down van een uurtje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Och jeeeej, Parkneger... Arroganste kwal die er rondloopt in de dance-scene.


Das toch gewoon darkraver? xd Wat een baas is dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
Och jeeeej, Parkneger... Arroganste kwal die er rondloopt in de dance-scene.


Das toch gewoon darkraver? xd Wat een baas is dat :worship:

Blijft een arrogante kutkwal
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even weer ontopic, was het vorig jaar echt van dat kut volk dan? Ik was dit jaar op beat the bridge; vond daar de sfeer best goed. Maar goed als je boven de waal woont heb je er eigenlijk dus niks te zoeken merk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja MATP komt kutvolk op af, 100 % zeker, gratis feest, dus die 14/15/16 jarige pubertjes met hun Nickelson jassen en van die hiphop petjes komen daar op af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Boeie, beetje dom zuipen daar.. Vermaak ik me wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Boeie, beetje dom zuipen daar.. Vermaak ik me wel :woot:


Ik vind dat zeer boeiend, komt de sfeer niet ten goede hoor, geloof mij maar.. Ik kom daar elk jaar de hele week. Snap eigenlijk nog steeds niet dat ik dit jaar ook weer naar MATP ga :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
Even weer ontopic, was het vorig jaar echt van dat kut volk dan? Ik was dit jaar op beat the bridge; vond daar de sfeer best goed. Maar goed als je boven de waal woont heb je er eigenlijk dus niks te zoeken merk ik?


De sfeer bij Beat The Bridge is echt zo zwaar op en top vergeleken met MATP.
De kans op klappen wanneer je een allochtoon aankijkt is 50% bij MATP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:20 
 
Hardtraxx Addict

Matrixx @ The Park altijd wel een lachertje :P
Het is dat ik er zo dichtbij woon en de hele zomerfeesten is gewoon non-stop zuipen haha,
Ben er bij op de hardstyleavond maar de line-up maakt duidelijk wat voor sfeer het moet krijgen!
Zal geen raw nummertje gedraaid worden denk ik :P Desondanks ga ik toch even kijken haha maar het publiek zal drama zijn maargoed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

om 2 uur aanwezig wil toch ef back in the days met Devon.k ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:01 
 

had er wel bij willen zijn op zondag, maar dan kom ik net terug van vakantie, dus gaat niet lukken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:40 
 
Hardtraxx Newbie

ff een vraagje ? wat is de leeftijdslimiet en word hier streng op gecontroleerd ? want heel lullil maar de 18e word i 16 en tog zou ik hier graag heen gaan met een groep vrienden die wel 16 zijn ! en dan maar hopen op een mooi gezellig dagje met de beste muziek van de wereld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is gewoon vrije in en uit wel tasse controle maar ver niet echt controle :) aldus vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:41 
 
Hardtraxx Addict

ramonnab schreef:
ff een vraagje ? wat is de leeftijdslimiet en word hier streng op gecontroleerd ? want heel lullil maar de 18e word i 16 en tog zou ik hier graag heen gaan met een groep vrienden die wel 16 zijn ! en dan maar hopen op een mooi gezellig dagje met de beste muziek van de wereld :D



Denk niet dat er een ID controle is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:55 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk wel een kijkje nemen, dag voordat ik op vakantie dus nog 1 keer een beetje fatsoenlijke muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
ramonnab schreef:
ff een vraagje ? wat is de leeftijdslimiet en word hier streng op gecontroleerd ? want heel lullil maar de 18e word i 16 en tog zou ik hier graag heen gaan met een groep vrienden die wel 16 zijn ! en dan maar hopen op een mooi gezellig dagje met de beste muziek van de wereld :D



Denk niet dat er een ID controle is ;)


Hier is geen controle. Heb het nog nooit meegemaakt of zien gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

ramonnab schreef:
ff een vraagje ? wat is de leeftijdslimiet en word hier streng op gecontroleerd ? want heel lullil maar de 18e word i 16 en tog zou ik hier graag heen gaan met een groep vrienden die wel 16 zijn ! en dan maar hopen op een mooi gezellig dagje met de beste muziek van de wereld :D


Haha het is gratis en ik ga al 3 jaar lang elke dag na de zomerfeesten toe en ik ben nog nooit gecontroleerd op iets, er staan alleen een paar beveiligers aan de zijkant voor het geval dat het uit de hand loopt(wat helaas redelijk vaak gebeurt), misschien zullen ze het nu er hardstyle is iets anders doen vanwege het hogere risico op drugsgebruik maar ik denk geen id controle....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onzin dat hier strenger gecontroleerd zou worden op drugs, omdat het hardstyle is, dan controleren ze dus op vooroordelen, enorme flauwekul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Onzin dat hier strenger gecontroleerd zou worden op drugs, omdat het hardstyle is, dan controleren ze dus op vooroordelen, enorme flauwekul.


Ja want bij hardcore wordt veel meer gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:12 
 

GreenX schreef:
Even weer ontopic, was het vorig jaar echt van dat kut volk dan? Ik was dit jaar op beat the bridge; vond daar de sfeer best goed. Maar goed als je boven de waal woont heb je er eigenlijk dus niks te zoeken merk ik?

Ik snap je connectie tussen BTB en MATP niet echt. En dat tweede is onzin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:09 
 
Hardtraxx Newbie

bedankt mensen ! dan weet ik vrijwel zeker dat ook ik naar binnen kom ! laten we er een mooi feestje van maken en tot zondag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 19:07 
 
Hardtraxxer

Ben erbij zondag! :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten