Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Ik heb me prima vermaakt voor een gratis feest op zondag. Had totaal er totaal niks van verwacht, maar het viel me niks tegen. Prima weertje, prima locatie (wel heel druk) en de sets vielen me ook nog alles mee. Geluid was idd heel wisselvallig. Tijdens Deepack stond het geluid zo zacht dat je geen bass hoorde/voelde. Daarna werd het wel wat beter. Vond het mixwerk van Frontliner en Deepack dramatisch slecht. Van Frontliner was dit wel bekend, maar dat van Deepack was nog slechter. Opende met leuke tracks zoals Masterblade/One Blade, Arise en Tuatara (dacht ik), maar gingen vervolgens een half uur later verder met Lose My Mind en Tonight Remix. Vond ik een beetje jammer. Verder was Coone wel leuk en sloten D-Block & S-Te-Fan prima af, totdat Deepack er 10 minuten bij kwam en weer Lose My Mind er op gooide. Steve Sweet was wel leuk voor een keer, maar vooral de hardstyle tracks die die koos waren niet mijn ding. Vooral de jump/tek nummers vond ik super vet. Denk dat ik op The Qontinent wat vaker naar die tent ga! Het VDK-gehalte was erg hoog, en ook bij veel 15/16 jarige. Erger me er overigens niet zo aan.

Prima feestje, als je er niet te veel verwachtingen van hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:37 

Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Ook maar besloten om te gaan gister maar dit was ook meteen de laatste keer matrixx at te park!
toen ik er half 6 aankwam was het allemaal nog prima te doen, drukte sfeer etc
Maar toen begon Darkraver te draaien :sick: wat draaide hij slecht zeg!
Daarna ook geen zin meer gehad om nog enigzins te bewegen en werd ook echt te druk! :P
En ik heb nog nooit zoveel jonge jongens en meisjes vdk gezien! ik schatte ze echt niet ouder dan 15 a 16 :lol:
Drukte en veel kutvolk had ik van tevoren al verwacht maar het geluid was idd ook echt slecht!
Maargoed het was gratis dus! :thumbup:

Nouja slecht...Het was wel net alsof 'ie Pussy Lounge CD 1 aan het draaien was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:00 

Hardtraxxer

stelletje partypoepers hier zeg, geluid was echt niet slecht, en sfeer ja, je moet gewoon bij de juiste mensen gaan staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Precies en wij waren met groep van 15/20, vond geluid ook prima. Ging tijdens frontliner wel in een x zachter, maar toen deepack draaide ging t weer harder. Voor de rest vond ik steve sweet(darkraver dus) wel geinig draaien. Maar hij haalde totaal het tempo uit de lineup. De eindshow vond ik echt bruut met al die verschillende sounds! Vooral toen xxlerator weer kwam nog ff FLINK uit mn plaat gegaan. Heerlijk feestje dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:03 

Hardtraxxer

Ik vond het ook een lekker feestje, geluid heb ik geen verstand van vond het wel prima alleen soms wat te zacht. Maar gewoon met een grote groep feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 11:21 

Hardtraxx Addict

Was gister na werk even met wat collega's gegaan tijdens de Trance dag omdat een collega van me moest draaien, heb me eigenlijk prima vermaakt zeg. Echt niet verwacht van een gratis feest dat er zo'n goede sfeer rondhing en toch best wel veel mensen gewoon danste. Vond de locatie in de avond ook erg goed en hing een prima sfeertje! Jammer dat ik de zondag er niet was want sfeer of geen sfeer, Trance blijft niet echt mijn ding op feesten, met die vage anticlimaxen en shit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Was gister na werk even met wat collega's gegaan tijdens de Trance dag omdat een collega van me moest draaien, heb me eigenlijk prima vermaakt zeg. Echt niet verwacht van een gratis feest dat er zo'n goede sfeer rondhing en toch best wel veel mensen gewoon danste. Vond de locatie in de avond ook erg goed en hing een prima sfeertje! Jammer dat ik de zondag er niet was want sfeer of geen sfeer, Trance blijft niet echt mijn ding op feesten, met die vage anticlimaxen en shit :P

Er werd amper trance gedraaid. Gewoon de standaard house-hitjes en wat electro/ dub kwam er langs.

Die Dub/ D&B stage was trouwens wel echt gaaf. Geluid was een beetje schraal, maar werden nog best dikke nummers gedraaid.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten