Ook maar besloten om te gaan gister maar dit was ook meteen de laatste keer matrixx at te park!
toen ik er half 6 aankwam was het allemaal nog prima te doen, drukte sfeer etc
Maar toen begon Darkraver te draaien

wat draaide hij slecht zeg!
Daarna ook geen zin meer gehad om nog enigzins te bewegen en werd ook echt te druk!
En ik heb nog nooit zoveel jonge jongens en meisjes vdk gezien! ik schatte ze echt niet ouder dan 15 a 16
Drukte en veel kutvolk had ik van tevoren al verwacht maar het geluid was idd ook echt slecht!
Maargoed het was gratis dus!
