Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Loudness klokgebouw
Past

Loudness klokgebouw

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Heb de laatste 3 uur met Main-Concern en Hardstyle mafia in zaal 2 gestaan vorig jaar en heb me helemaal niet aan het geluid gestoord. Het is niet zo goed als in zaal 1 maar zeker niet slecht. In 2014 was het geluid in zaal 2 wel een stuk minder dan in zaal 1.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vind het geluid in zaal 2 ook niet noemenswaardig. Zware wall of bass, maar misschien dat ze er deze editie wat aan gedaan hebben
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
hou er rekening mee dat de plaats in de zaal waar je staat een hoop invloed heeft op hoe je het geluid ervaart. stoor je je aan het geluid door bijvoorbeeld teveel bass, verplaats je naar een andere plek en luister dan daar of het beter is. in de meeste gevallen is het geluid in het midden van de zaal (vanaf dj booth recht naar achterkant zaal) het beste :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
vorig jaar meerdere plekken gehad in de zaal, en allemaal even kut.
Uiteindelijk li-voor blijven hangen, maar met zoon line-up ga ik niet graag klokgebouw, en met zoon zaal indeling al helemaal niet.
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Kijk wel echt uit naar de set van Rebelion, vind de tracks en remixes die hij maakt echt dik!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
FIFO wrote:Kijk wel echt uit naar de set van Rebelion, vind de tracks en remixes die hij maakt echt dik!
Zij maken*
G
Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
FreddyFish wrote:Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn
Wel. Maar aangezien Requiem, Jason Payne en Regain het ook mochten doen, zou het me niet eens verbazen.
G
kunnen ze wel hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
B
Nee dankje, herrie.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
en kronos dan? :(
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 21 hours ago
oortyfus
K
FreddyFish wrote:Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn
:lol:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Geef mij dan maar Malice & Rooler
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Hahah nu al nominatie post van het jaar. Man man man, als dat volgend jaar Hardbass afsluit :lol: Dan is de raw scene echt tot op een dieptepunt gekomen. Want de kwaliteit die zij produceren is echt bedroevend. Hoor die screeches van West Coast en soortgelijke tracks van Unresolved. Rebelion doet ook elke track hetzelfde trucje. Zie dan liever Hardstyle Bitches als afsluiter.
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Pipa wrote:
Hahah nu al nominatie post van het jaar. Man man man, als dat volgend jaar Hardbass afsluit :lol: Dan is de raw scene echt tot op een dieptepunt gekomen. Want de kwaliteit die zij produceren is echt bedroevend. Hoor die screeches van West Coast en soortgelijke tracks van Unresolved. Rebelion doet ook elke track hetzelfde trucje. Zie dan liever Hardstyle Bitches als afsluiter.
Beide artiesten gebruiken inderdaad hun eigen trucje een beetje overmatig, en de tracks zijn dus weinig verrassend, maar live klinkt het imo wel heel vet. Hard Bass afsluiten lijkt me inderdaad een beetje hoog gegrepen :')
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
FIFO wrote:
Pipa wrote:
Beide artiesten gebruiken inderdaad hun eigen trucje een beetje overmatig, en de tracks zijn dus weinig verrassend, maar live klinkt het imo wel heel vet. Hard Bass afsluiten lijkt me inderdaad een beetje hoog gegrepen :')
Unresolved gezien op Supression Gearbox, 1 uur lang de zelfde screetch en kick en vind ik het dus zeker niet waard om af te laten sluiten.

OT: Helaas niet aanwezig.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Helaas op XQ Bombs Away moeten missen...

Zou toch wel baas zijn mocht High Voltage m ook tijdens Loudness erin knallen (hoopmodus aan)
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Nog mensen dat dit hebben gewonnen? Ik ben bij de gelukkige :D

Loudness klokgebouw (05-03-2016, Klokgebouw, Eindhoven)
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
DL22 wrote:Nog mensen dat dit hebben gewonnen? Ik ben bij de gelukkige :D

Loudness klokgebouw (05-03-2016, Klokgebouw, Eindhoven)
Nee, ik wilde antwoorden op dat mailtje maar die werd automatisch geretourneerd >.<
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Je moest op Facebook reageren. Op de Facebook van Adaro loopt nu nog een actie. Winnaars worden morgen om 11u bekend gemaakt.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
DL22 wrote:Je moest op Facebook reageren. Op de Facebook van Adaro loopt nu nog een actie. Winnaars worden morgen om 11u bekend gemaakt.
Ik kreeg een mail van b2s waar ik op moest reageren.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Met werk enzo niet te doen op een donderdag :( anders had ik er graag bij geweest, net als paar jaar geleden die thrillogy preparty
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Dat jullie nog serieus ingaan op gasten als Freddyfish...
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Scotty018 wrote:Helaas op XQ Bombs Away moeten missen...

Zou toch wel baas zijn mocht High Voltage m ook tijdens Loudness erin knallen (hoopmodus aan)
ASSSIEEEHHHH :clap: