Heb de laatste 3 uur met Main-Concern en Hardstyle mafia in zaal 2 gestaan vorig jaar en heb me helemaal niet aan het geluid gestoord. Het is niet zo goed als in zaal 1 maar zeker niet slecht. In 2014 was het geluid in zaal 2 wel een stuk minder dan in zaal 1.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vind het geluid in zaal 2 ook niet noemenswaardig. Zware wall of bass, maar misschien dat ze er deze editie wat aan gedaan hebben
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
hou er rekening mee dat de plaats in de zaal waar je staat een hoop invloed heeft op hoe je het geluid ervaart. stoor je je aan het geluid door bijvoorbeeld teveel bass, verplaats je naar een andere plek en luister dan daar of het beter is. in de meeste gevallen is het geluid in het midden van de zaal (vanaf dj booth recht naar achterkant zaal) het beste 
vorig jaar meerdere plekken gehad in de zaal, en allemaal even kut.
Uiteindelijk li-voor blijven hangen, maar met zoon line-up ga ik niet graag klokgebouw, en met zoon zaal indeling al helemaal niet.
Uiteindelijk li-voor blijven hangen, maar met zoon line-up ga ik niet graag klokgebouw, en met zoon zaal indeling al helemaal niet.
Kijk wel echt uit naar de set van Rebelion, vind de tracks en remixes die hij maakt echt dik!
Zij maken*wrote:Kijk wel echt uit naar de set van Rebelion, vind de tracks en remixes die hij maakt echt dik!
-
G
Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn
Wel. Maar aangezien Requiem, Jason Payne en Regain het ook mochten doen, zou het me niet eens verbazen.wrote:Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn
-
G
kunnen ze wel hoor

-
B
Nee dankje, herrie.
-
K
wrote:Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Hahah nu al nominatie post van het jaar. Man man man, als dat volgend jaar Hardbass afsluitwrote:Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn
Beide artiesten gebruiken inderdaad hun eigen trucje een beetje overmatig, en de tracks zijn dus weinig verrassend, maar live klinkt het imo wel heel vet. Hard Bass afsluiten lijkt me inderdaad een beetje hoog gegrepen :')wrote:Hahah nu al nominatie post van het jaar. Man man man, als dat volgend jaar Hardbass afsluitwrote:Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijnDan is de raw scene echt tot op een dieptepunt gekomen. Want de kwaliteit die zij produceren is echt bedroevend. Hoor die screeches van West Coast en soortgelijke tracks van Unresolved. Rebelion doet ook elke track hetzelfde trucje. Zie dan liever Hardstyle Bitches als afsluiter.
Unresolved gezien op Supression Gearbox, 1 uur lang de zelfde screetch en kick en vind ik het dus zeker niet waard om af te laten sluiten.wrote:Beide artiesten gebruiken inderdaad hun eigen trucje een beetje overmatig, en de tracks zijn dus weinig verrassend, maar live klinkt het imo wel heel vet. Hard Bass afsluiten lijkt me inderdaad een beetje hoog gegrepen :')wrote:Hahah nu al nominatie post van het jaar. Man man man, als dat volgend jaar Hardbass afsluitwrote:Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijnDan is de raw scene echt tot op een dieptepunt gekomen. Want de kwaliteit die zij produceren is echt bedroevend. Hoor die screeches van West Coast en soortgelijke tracks van Unresolved. Rebelion doet ook elke track hetzelfde trucje. Zie dan liever Hardstyle Bitches als afsluiter.
OT: Helaas niet aanwezig.
Helaas op XQ Bombs Away moeten missen...
Zou toch wel baas zijn mocht High Voltage m ook tijdens Loudness erin knallen (hoopmodus aan)
Zou toch wel baas zijn mocht High Voltage m ook tijdens Loudness erin knallen (hoopmodus aan)
Nog mensen dat dit hebben gewonnen? Ik ben bij de gelukkige

Nee, ik wilde antwoorden op dat mailtje maar die werd automatisch geretourneerdwrote:Nog mensen dat dit hebben gewonnen? Ik ben bij de gelukkige![]()
Je moest op Facebook reageren. Op de Facebook van Adaro loopt nu nog een actie. Winnaars worden morgen om 11u bekend gemaakt.
Ik kreeg een mail van b2s waar ik op moest reageren.wrote:Je moest op Facebook reageren. Op de Facebook van Adaro loopt nu nog een actie. Winnaars worden morgen om 11u bekend gemaakt.
Met werk enzo niet te doen op een donderdag
anders had ik er graag bij geweest, net als paar jaar geleden die thrillogy preparty
Dat jullie nog serieus ingaan op gasten als Freddyfish...