Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Haha leuk om te zien Grim :thumbsup: 6000 + calorieën verbranden, heel netjes!


6000 is echt wel veel.
Als ik 12km ga hardlopen verbrand ik er net iets meer dan 1000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2e keer Loudness Klokgebouw, maar zeker de hoge verwachtingen van vorig jaar gehaald denk zelfs overtroffen.
Veel vette sets gehoord! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een hele geslaagde editie van Loudness achter de rug! Verslagje van mijn kant:

Eenmaal aangekomen bij het Klokgebouw besloot de groep om direct door te gaan naar de tweede zaal om nog net het eind van Psyched mee te pikken. We waren helaas genoodzaakt een latere trein te pakken, en hebben daardoor wel het grootste gedeelte van deze set moeten missen. Nu ik de tracklist achteraf zie baal ik hier toch wel behoorlijk van, vooral van Nacho (Delete Remix) en The Shadows (dit moet zo gruwelijk vet zijn geweest). :( Gelukkig waren Never Fall Asleep en Do You Want Heavy ook een prima begin van de avond!

Phuture Noize 00:00-01:00
Ik zit al een tijdje te wachten om platen als Existence Through Sound en Shallow Waters live te horen, en deze set van Phuture Noize was daarvoor uiteraard de uitgelezen kans. Ook was ik heel benieuwd naar Level (Phuture Noize Remix), die ik zo op het eerste gehoor aardig vet vond klinken. Phuture Noize draaide voornamelijk eigen platen tijdens deze set, maar dat stoorde me totaal niet, integendeel zelfs. Deze man verdient zoveel meer support! Phuture Noize draaide verder nog o.a: Oblivion Remix, The One Lie, Never Come Close Remix, Enclosure, Quickshot, Paranoid, Who en Robots to the System (Delete Remix).
Ook Rooler en 50% Malice waren in het publiek te vinden tijdens deze set. Deze gasten vinden het echt zichtbaar tof als je een praatje met ze maakt en het met ze over (hun) muziek hebt, wat ik zeker kan waarderen. :)

Crypsis / Artifact 01:00-02:00
Na Phuture Noize wilde de groep toch even naar Crypsis in de eerste zaal, al dan niet om het zaal 1 geluid van het Klokgebouw weer eens te ervaren. Ik wilde eigenlijk erg graag Artifact zien, maar ik was ook wel aardig benieuwd naar de set van Crypsis en besloot toch mee te gaan. Dit bleek helaas een bijzonder slechte keuze te zijn, want wat was dit een gigantische aanfluiting. Na ongeveer 10-15 minuten was ik helemaal klaar met de anti's en de pingpongkicks, en ik had meteen spijt dat ik niet bij Artifact was blijven staan. Toen Invasion (SZP Remix) werd ingemixt heb ik me dan ook zonder enige aarzeling omgedraaid en ben weer richting zaal 2 gelopen, waarbij ik halverwege gelukkig nog een maat tegenkwam die meeging naar Artifact. :P
Artifact zette daarentegen een heerlijk setje weg. We kwamen binnengelopen bij Failure, wat opgevolgd werd met tracks als Everything Changes en The Zero Hour, en ik was meteen weer in de stemming. Verder draaide hij nog o.a: Tuatara Remix, The Preacher, Sanctum, Shiverz, Big Boys, Catalyst en Fatal.

Prefix & Density 02:00-03:00
Het bleek deze Loudness editie wel een zaal 2-feestje te worden, want ook voor de volgende artiest bleven we in de tweede zaal staan. Hier stonden in ieder geval de eerste paar uur zonder meer de interessantere artiesten voor mij, wat eigenlijk ontzettend jammer was gezien het geluid van de tweede zaal met geen mogelijkheid kan tippen aan dat van de eerste zaal. Prefix & Density draaiden een vette gevarieerde set, zoals je inmiddels van ze gewend bent. Hoogtepunten van hun set waren toch wel Artillery en met name Masters. :worship: Prefix & Density draaiden verder nog o.a: Contrast, Just A Memory, WUFU, NCC Remix, Illusion, Headbanger, Dark Moon, Search And Destroy, Lower Level en Inhuman.

Rebellion / B-Front / Adaro 03:00-04:30
Tegen het eind van de set van Prefix & Density begon de zaal al wat voller te lopen, en was compleet afgeladen aan het begin van de set van Rebellion. Waar er de hele avond genoeg ruimte was geweest stond het nu ineens stampvol en was er nauwelijks nog bewegingsruimte. Persoonlijk zat ik totaal niet te wachten op Rebellion, maar omdat een gedeelte van de groep deze gasten wel kan waarderen ben ik er nog even blijven staan. Ik kende nog een paar platen zoals de Rawfare remix en How It Goes, maar ik kan persoonlijk echt helemaal niks met de platen van Rebellion. Het duurde dan ook niet lang voordat ik besloten had om naar zaal 1 te gaan. Ik hoorde dat een maat tijdens deze set nog bij B-Front stond, dus heb ik hem nog even snel opgezocht en genoten van het laatste kwartier B-Front, voor zover het dat nog waard was. :P Wel erg prettig dat er hier dan wel een zee aan ruimte was.
Na B-Front hebben we weer even de groep bij elkaar gezocht en even wezen eten, wat ongeveer duurde tot het begin van Adaro. Toen we hoorden dat Rock Now werd gedraaid in de eerste zaal zijn we weer de zaal binnengelopen, want die mochten we toch niet missen! We besloten om de rest van deze set even aan te kijken in afwachting van Thera's set. De platenkeuze van Adaro deed me verder niet zoveel, totdat hij ineens Delete - The World Is Yours draaide! Een erg leuke verrassing, ware het niet dat hij deze plaat weer uitmixte voordat de tweede kick erin kwam, wat dan weer een enorme teleurstelling was. Eeuwig zonde om het geluid van het Klokgebouw zo'n kick te ontzeggen!

DJ Thera 04:30-05:30
De set van Thera was natuurlijk een absolute zekerheid waar ik ontzettend naar uit had gekeken. Ik verwachtte in ieder geval een hoop albumtracks, en wilde deze dan ook erg graag live horen. Thera opende zijn set met Starfleet en draaide vervolgens Get Down, een track die ik altijd al een keer live had willen horen. Deze set barstte van de drive, en ook het mixwerk was erg fijn! De hoogtepunten waren zonder twijfel Stash en Absolute Terror, dat was toch wel een partij genieten. Ook Thera's 'toneelstukje' tijdens Stash vond ik wel komisch. :P Daarnaast waren Judgement en Post Apocalypse, twee tracks waar ik heel benieuwd naar was, zeer vet! Verder draaide Thera nog o.a: Under My Wing, Alone, Lightsaber, Together, Inhuman, Never Say Goodbye en Prepare For Glory. De laatstgenoemde vond ik alleen wel een beetje misplaatst in deze set.

Malice 05:30-06:30
Na de topset van Thera was het zonder twijfel door naar de afsluiter van de tweede zaal: Malice. Ook dit was een set waar ik enorm naar had uitgekeken. Deze set was echt complete maar heerlijke chaos, waarbij de kicks je om de oren vlogen. Gedurende de hele set was iedereen volop aan het stampen en meetrommelen, en er heerste een geweldige sfeer. Eén van de hoogtepunten van deze set was toch wel de Loudness Tool van Malice, waar behoorlijk wat verschillende dikke kicks in zaten (met name die laatste). De reactie van de zaal iedere keer als er een nieuwe kick in kwam was ook echt geweldig om te zien! Tijdens Tormento en Aggressive Acts voegde Rooler zich ook nog even bij Malice achter de DJ booth.
Naast hun eigen platen draaiden ze ook (opvallend) veel platen van Delete, wat natuurlijk goed bij hun stijltje past en ik ook absoluut kon waarderen. Malice draaide o.a: Destructive Acts, Aggressive Acts, The Arrival, Confronting Evil, Concentr8, Anger, Loudness Tool, Tormento, The Baddest, Fatal, Gravity (Mind Dimension Remix), Who I Really Am, Dismissed, Dismissed Again, Judge Me (aparte keuze), en ze sloten hun set af met Absolute Terror en The End. Een waardige afsluiter van deze set!

Na deze fenomenale afsluiter hadden we het eigenlijk wel gezien. Niemand van onze groep had veel zin in Jason Payne, dus hebben we nog even onze munten opgemaakt in de eerste zaal onder het genot van de Chainsaw Remix, maar toen toch besloten om de drukte voor te zijn en te gaan.
Ondanks dat ik het van tevoren vrij teleurstellend vond dat de meeste interessante namen (voor mij) in de tweede zaal stonden, met beduidend minder goed geluid, heb ik me zonder twijfel top vermaakt. Wat mij betreft weer een erg geslaagde editie van Loudness!

De plus- en minpunten:
+++ DJ Thera en Malice
++ Prefix & Density, Artifact, Phuture Noize
++ Absolute Terror x2
++ Overal een ontzettend goede sfeer, en genoeg ruimte (zaal 2)
+ Service bij de bar
- Psyched missen, en helaas weer interessante artiesten die overlappen (B-Front/P&D, Thera/The Geminizers)
-- Verblindende lichten in de tweede zaal. Sloeg echt helemaal nergens op, en had er ook behoorlijk veel last van aan het begin van de avond.
---De set van Crypsis, en Adaro die The World Is Yours voor de tweede kick uitmixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize zijn tracklist. Volgens mij is die nog niet geplaatst.

1. PHUTURE NOIZE - INTRO
2. DIGITAL PUNK - OBLIVION (PHUTURE NOIZE REKICKMIX)
3. PHUTURE NOIZE - SHALLOW WATERS
4. PHUTURE NOIZE X ENDYMION - WHO (CORE MIX)
5. PHUTURE NOIZE - THE ONE LIE (w/ DOWN DOWN ACAPELLA)
6. PHUTURE NOIZE X RAN-D - PARANOID
7. PHUTURE NOIZE - ENCLOSURE (w/ RED LIPS SKRILLEX REMIX)
8. P&D AND THE V - NEVER COME CLOSE (PHUTURE NOIZE REMIX)
9. PHUTURE NOIZE - QUICKSHOT (w/ BURNIN' and REVOLUTION ACAPELLA)
10.PHUTURE NOIZE X HARD DRIVER - EVERYWHERE (PHUTURE NOIZE LOUDNESS KICK EDIT)
11.PHUTURE NOIZE - BREATHING
12.PHUTURE NOIZE X REGAIN - ID
13.PHUTURE NOIZE - EXISTENCE THROUGH SOUND (w/ EASY KILLER ACAPELLA)
14.PHUTURE NOIZE - I WAS LIKE
15.DELETE - LEVEL (PHUTURE NOIZE REMIX)
16.PHUTURE NOIZE - THE BASS GOD
17.PHUTURE NOIZE - TERRORDOME (BRING THE TERROR EDIT)
18.PHUTURE NOIZE - SAVE ME
19.PHUTURE NOIZE - ROBOTS TO THE SYSTEM (DELETE REMIX)

Wat een lijst poeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 00:24 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
b-ram schreef:
Haha leuk om te zien Grim :thumbsup: 6000 + calorieën verbranden, heel netjes!


6000 is echt wel veel.
Als ik 12km ga hardlopen verbrand ik er net iets meer dan 1000.


True maar het is gebasseerd op leeftijd, geslacht, gewicht en hartslag. Je kan daarmee best precies je calorie verbruik berekenen. Als grim 20 jaar is 80 kilo weegt een hartslag heeft van 160 (er staat 144 gemiddeld maar hij begint later in het traject en het eindigt om 9 uur terwijl het feest 7 uur is afgelopen. dus daarom heb ik 160 genomen. Dan verbrand hij 5660 Kcal. Verklaart wel veel van mijn persoonlijke ervaring met gewichtsafname naar een feest. Ik had zoveel Kcal echt niet verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
b-ram schreef:
Haha leuk om te zien Grim :thumbsup: 6000 + calorieën verbranden, heel netjes!


6000 is echt wel veel.
Als ik 12km ga hardlopen verbrand ik er net iets meer dan 1000.


En hoe lang doe je over die 12km? Iets meer als een uur?

johnnie schreef:
True maar het is gebasseerd op leeftijd, geslacht, gewicht en hartslag. Je kan daarmee best precies je calorie verbruik berekenen. Als grim 20 jaar is 80 kilo weegt een hartslag heeft van 160 (er staat 144 gemiddeld maar hij begint later in het traject en het eindigt om 9 uur terwijl het feest 7 uur is afgelopen. dus daarom heb ik 160 genomen. Dan verbrand hij 5660 Kcal. Verklaart wel veel van mijn persoonlijke ervaring met gewichtsafname naar een feest. Ik had zoveel Kcal echt niet verwacht


Ik ben beginnen meten om 22.24u (staat ook op eerste screenshot) en de hartslagmeter heeft 8u53m aangestaan. Dat betekent dat ik de hartslagmeter om 7.17u heb afgezet. Aangezien ik tot het einde ben gebleven zit er slechts een kwartier te veel aan tijd met een lagere hartslag. Dat kwartiertje gaat dus amper een impact hebben op mijn gemiddelde hartslag en totaal calorieën verbruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
The Skribbler schreef:
Serieus, 210 bpm zonder drugs? :x xd


Je hebt me nog nooit los zien gaan vermoed ik? xd Zeker wanneer er een plaat als Nutty T - Nacho (Delete remix) voorbij komt. :D

Ik vermoed dat het ook wel door de alcohol komt, want tijdens Malice heb ik een uur lang staan tuinieren dat het niet meer normaal is en mijn hartslag is niet meer zo hoog geweest. Dat stuk op het einde tussen die 2 dalen waar mijn hartslag regelmatig in het rood ging was het uurtje Malice. :D

Een gemiddelde hartslag van 144bpm gedurende bijna 9 uur zegt ook voldoende over het losgaan gehalte. Naar loudness ga je niet om stil te staan. :yay:

Zoals ik het nu lees, lijkt het net alsof ik je niet geloof... Ik geloof je wel, ik was gewoon erg verbaasd :P een hartslag van 210 haal ik alleen met een goeie dosis 4f/pep op denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Ohja, een maat van mij gaf mij een muntje en vervolgens komen 3 bewakers met geweld naar mij toe en nemen me op een lompe manier een paar meter verder mee en houden mijn hand stevig dicht. Omstanders dachten ook van wtf gebeurd hier. Doet die bewaker mijn hand open zitten er muntjes in :lol: :lol:. Wat een pipo's, stonden ze wel ff voorschut. Maar excuses aanbieden ho maar.

Maakte precies hetzelfde mee in het Klokgebouw op Project Hardcore. Werd ik bij m'n nek gegrepen en vond ie ook alleen muntjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk genoten van mijn eerste Loudness :loving:
Man man wat was ik verliefd op het geluid, veel goede verhalen over gehoord en dat is zeker niet overdreven! Dit gaat een vervolg krijgen, ondanks de verschrikkelijk lange reis

Verbaasde mij wel over het geluid toen ik van zaal 1 naar 2 liep in het begin, maar later totaal geen last meer van.

De lampen waren inderdaad vervelend, ook in zaal 1 waren er een paar donders vel die vol in mijn ogen kwamen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Grim schreef:
The Skribbler schreef:
Serieus, 210 bpm zonder drugs? :x xd


Je hebt me nog nooit los zien gaan vermoed ik? xd Zeker wanneer er een plaat als Nutty T - Nacho (Delete remix) voorbij komt. :D

Ik vermoed dat het ook wel door de alcohol komt, want tijdens Malice heb ik een uur lang staan tuinieren dat het niet meer normaal is en mijn hartslag is niet meer zo hoog geweest. Dat stuk op het einde tussen die 2 dalen waar mijn hartslag regelmatig in het rood ging was het uurtje Malice. :D

Een gemiddelde hartslag van 144bpm gedurende bijna 9 uur zegt ook voldoende over het losgaan gehalte. Naar loudness ga je niet om stil te staan. :yay:

Zoals ik het nu lees, lijkt het net alsof ik je niet geloof... Ik geloof je wel, ik was gewoon erg verbaasd :P een hartslag van 210 haal ik alleen met een goeie dosis 4f/pep op denk ik xd

1x mee gemaakt toen ik er vol in zat (4f) dat mijn hartslag 78 was :whistle: normaal ligt die rond de 120 tijden een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
ik was gewoon erg verbaasd :P


Dat was ik ook. :p Mijn max hartslag zou 197 (220-23(leeftijd)) mogen zijn. Als je dan een piek haalt van 210+ dan schrik je toch even. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 14:10 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een vette aftermovie zeg :woot: :woot: , vind beide tracks wel erg vet hierin
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vin hem ook vet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha tering wat is Ultimate Victory een mega dikke track, gruwelijke aftermovie!

Welke track was die eerste dan? Loudness tooltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 15:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha tering wat is Ultimate Victory een mega dikke track, gruwelijke aftermovie!

Welke track was die eerste dan? Loudness tooltje?


Is idd een Loudness tool van mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf zeg! Wel eens wat anders dan een simpele partij lompe kicks, lijkt aardig wat werk in te zitten voor een tooltje. Hopelijk ooit een free releaseje? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe aftermovie! Loudness tool van Artifact is erg gaaf. ^^ Ultimate Victory doet me een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf gedaan, hoe Phuture Noize op 1:18 in Adaro verandert
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Gaaf gedaan, hoe Phuture Noize op 1:18 in Adaro verandert


2:38, nog mooier. B-Front die verandert in Regain
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette aftermovie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg vette aftermovie. En Ultimate Victory :drool:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten