Oh, zie ik je dan dus zeker Aron.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ticket al even in the pocket, Loudness is een van de (bekendere) feestjes die ik nog niet bezocht heb
Zie je daar sjoey!wrote:Oh, zie ik je dan dus zeker Aron.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
toch overwogen om te gaan, puur omdat Malice in de lineup staat 
Zaal 1:
Adaro
B-Front
Crypsis
Regain (Live)
High Voltage & Bass Chaserz
Nightfall
Jason Payne
Sub Sonik
Thera
Mc Nolz
Zaal 2:
Phuture Noize
Psyched
Artifact
D-Mon
Malice
Prefix & density
Rebelion
The Geminizers
Mc Livid
Adaro
B-Front
Crypsis
Regain (Live)
Nightfall
Jason Payne
Sub Sonik
Thera
Mc Nolz
Zaal 2:
Phuture Noize
Psyched
Artifact
D-Mon
Malice
Prefix & density
Rebelion
The Geminizers
Mc Livid
Aparte indeling weer, Prefix & Denisty weer in zaal 2wrote:Zaal 1:
Adaro
B-Front
Crypsis
Regain (Live)
Nightfall
Jason Payne
Sub Sonik
Thera
Mc Nolz
Zaal 2:
Phuture Noize
Psyched
Artifact
D-Mon
Malice
Prefix & density
Rebelion
The Geminizers
Mc Livid
Dat wordt bij een gunstige tt veel wisselen tussen zaal 1 en 2.
Nog steeds een kleine optie deze. Jason Payne zal wel afsluiten in zaal 1 en Malice in 2.
Hmmmm, zaal 2 veeeel interessanter. Nog geen zekerheidje dit. Nightfall, Bass Chaserz, Sub Sonik & Regain main, heb ik allemaal niks mee.
nu de zaalindeling bekend is, begin ik nog harder te twijfelen dan ik al deed,
nightfall, sub sonik, jason payne, bass chaserz hoef ik niet op de main te zien.
nightfall, sub sonik, jason payne, bass chaserz hoef ik niet op de main te zien.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 51 minutes ago
Teleurstellende lineup. Een nog teleurstellende zaalindeling. P&D & Phuture Noize in zaal 2 is echt belachelijk!
Omdraaien graag.wrote:Zaal 1:
Regain (Live)
Nightfall
Jason Payne
Sub Sonik
Mc Nolz
Zaal 2:
Phuture Noize
Psyched
Prefix & density
The Geminizers
Mc Livid
Was nog een optie maar met zo'n zaalindeling laat ik 'm schieten. Jammer, vorig jaar erg goed vermaakt.
Bijna alle interessante namen in zaal 2, nee dankje.
Als B-Front niet tegelijk valt met P&D, Geminizers, PN of Artifact ben ik al tevreden.
Probeer het eens als een positief iets te zien. Nu weet ik natuurlijk niet wat je hoopt te horen op een feest, maar ik gok gezien je reactie niet puur hitjes. Ik zou in zaal 1 een andere set neerzetten als in zaal 2 omdat er meer/minder kenners staan. Ik zal dan ook zeker geen standaard set neerzetten. Zo staan er, denk ik, meer artiesten die zo denkenwrote:Bijna alle interessante namen in zaal 2, nee dankje.
Installeer even het geluid van de main in de tweede zaal.
Dat zou ik inderdaad zeker waarderen, het probleem ligt alleen specifiek bij de locatie, ik hoor namelijk altijd van anderen dat er in zaal 1 fenomenaal geluid is en in zaal 2 matig tot slecht. Aangezien ik 6 namen in zaal 2 zou willen zien en 2 in zaal 1 sta ik dus zo goed als de hele avond in zaal 2.wrote:Probeer het eens als een positief iets te zien. Nu weet ik natuurlijk niet wat je hoopt te horen op een feest, maar ik gok gezien je reactie niet puur hitjes. Ik zou in zaal 1 een andere set neerzetten als in zaal 2 omdat er meer/minder kenners staan. Ik zal dan ook zeker geen standaard set neerzetten. Zo staan er, denk ik, meer artiesten die zo denkenwrote:Bijna alle interessante namen in zaal 2, nee dankje.
Als je vanaf zaal 1 richting zaal 2 loopt dan hoor je inderdaad wel een heel groot verschil in geluidskwaliteit, maar dat zegt meer over het geluid in zaal 1 dan het geluid in zaal 2. Het geluid in de tweede zaal was naar mijn idee afgelopen jaar helemaal niet zo slecht.wrote:Dat zou ik inderdaad zeker waarderen, het probleem ligt alleen specifiek bij de locatie, ik hoor namelijk altijd van anderen dat er in zaal 1 fenomenaal geluid is en in zaal 2 matig tot slecht. Aangezien ik 6 namen in zaal 2 zou willen zien en 2 in zaal 1 sta ik dus zo goed als de hele avond in zaal 2.wrote:Probeer het eens als een positief iets te zien. Nu weet ik natuurlijk niet wat je hoopt te horen op een feest, maar ik gok gezien je reactie niet puur hitjes. Ik zou in zaal 1 een andere set neerzetten als in zaal 2 omdat er meer/minder kenners staan. Ik zal dan ook zeker geen standaard set neerzetten. Zo staan er, denk ik, meer artiesten die zo denkenwrote:Bijna alle interessante namen in zaal 2, nee dankje.
Ik vond het vorig jaar anders dramatisch in zaal 2, gigantische bass overkill vooral rechts aan die palen 
Ben alleen in 2013 bij de Klokgebouw editie geweest maar het geluid in zaal 2 was echt een drama toen. Geluid in zaal 1 is wel fenomenaal waardoor het nog meer opvalt, maar als het geluid in zaal 1 gewoon normaal tot goed was geweest dan was het in zaal 2 nog steeds om te janken geweest.