Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 64  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Net kaartje voor ground zero verkocht, en me moeder hielp wat mee. Door wat geld te storten om GIRO Robert xd

:huh: :huh: :huh:

Ben ik nou para of lijkt het nou zo?¿¿?


Hij heb z'n GZ kaartje verkocht voor 10 euro denk :lol:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nee 25 euro aan dawasiknie
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
nee 25 euro aan dawasiknie

En nu verkoop ik mijn kaartje die ik over heb aan jou voor 40 euro ^^
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 02:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
nee 25 euro aan dawasiknie

En nu verkoop ik mijn kaartje die ik over heb aan jou voor 40 euro ^^

Hij heeft zelf nog een kaartje snuggere :P
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 03:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes besteld, kaartjes besteld! WOOP WOOP!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat de vrouw ook weer mee? :P
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :D
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er al iets meer bekend over het shirt? :)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezigen tot nu toe, ik heb gekeken naar mensen die al een kaartje hebben gekocht// of nog gaan kopen :D
en het is al een beste groep!! :yay: :bomb: 46 stuks :thumbsup:

-Kevin-raw
-Lars55
-Roberttt
-Chukkels
-Vik
-Olijfboompje
-Mike-O
-Kepro
-Squirrie
-Pete
-93Wesley93
-XtD
-Nando
-Dawasiknie
-Maarten1410
-Tel
-patrickjeb
-Patjee410
-Jopsem
-Djenz
-Wootum
-KSwoosh
-Hoeksemad
-Piaa
-Henk-Jan
-Milan
-Camilo
-Rik
-Fr4ns
-Dakpan
-Lief_Feestbeesie
-modernization
-Joykill
-tommetjeuh
-p-stylez
-decoupeerzaag
-Nando
-Daveytl
-Janus
-Robster
-Sainen
-Delcone
-Prefix
-PierrePruuk`
-Hsrobin
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Haha Joykill is een maat van mij. :P Wist helemaal niet dat hij nog actief was. :lol:
Heb ook nog 2 man aanhang. :yay:

Godsgruwelijk veel zin in. :bomb:



Joykill schreef:
Kaartjes in de pocket, omdat de vorige editie zo gruwelijk vet was!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Aanwezigen tot nu toe, ik heb gekeken naar mensen die al een kaartje hebben gekocht// of nog gaan kopen :D
en het is al een beste groep!! :yay: :bomb: 46 stuks :thumbsup:

......
-Squirrie
..


Helaas nog steeds niet zeker :( Wacht nog even op bevestiging van de vaste feest-maatjes hier! Als die is gekomen worden er kaarten besteld :woot: zo niet.... :cry:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

/sarcasme aan
Dit gaat echt een kut feest worden!
/sarcasme uit
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hsrobin schreef:
/sarcasme aan
Dit gaat echt een kut feest worden!
/sarcasme uit


Wil je nooit, maar dan ook nooit meer met sarcasme over dit feest praten?! :list:

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
nee 25 euro aan dawasiknie

En nu verkoop ik mijn kaartje die ik over heb aan jou voor 40 euro ^^

Hij heeft zelf nog een kaartje snuggere :P

En wie heeft dat kaartje geregeld? :whistle:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik voor deze ook maar gewoon een kaartje koop, en dan zie ik tegen die tijd wel hoe het met mijn knie gaat. Ik wil hier echt gewoon graag bij zijn -.-
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Gaat de vrouw ook weer mee? :P

Jazeker :D En mijn eigen vriendjes deze keer ook. Die waren vorige editie te laat met aankopen van een kaartje...
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En wie heeft dat kaartje geregeld? :whistle:

Aight, nu ben je toch wel een klein beetje mijn held :loving:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ook nog op de lijst + Mandi en wss + Joost die ook mee was naar Hard Bass :)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Aanwezigen tot nu toe, ik heb gekeken naar mensen die al een kaartje hebben gekocht// of nog gaan kopen :D
en het is al een beste groep!! :yay: :bomb: :thumbsup:

-Kevin-raw
-Lars55
-Roberttt
-Chukkels
-Vik
-Olijfboompje
-Mike-O
-Kepro (?)
-Squirrie (nog niet zeker)
-Pete
-93Wesley93
-XtD
-Nando
-Dawasiknie
-Maarten1410
-Tel
-patrickjeb
-Patjee410
-Jopsem
-Djenz
-Wootum
-KSwoosh
-Hoeksemad
-Piaa
-Henk-Jan
-Milan
-Camilo
-Rik
-Fr4ns
-Dakpan
-Lief_Feestbeesie
-modernization
-Joykill
-tommetjeuh
-p-stylez
-decoupeerzaag
-Nando
-Daveytl
-Janus
-Robster
-Sainen
-Delcone
-Prefix
-Hsrobin
-PNXRMX
-Mandii
-Joost
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben hier niet bij hoor hoe graag ik ook zou willen.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:26 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Kevin-Raw schreef:
Aanwezigen tot nu toe, ik heb gekeken naar mensen die al een kaartje hebben gekocht// of nog gaan kopen :D
en het is al een beste groep!! :yay: :bomb: :thumbsup:


ja grote groep :D
als ik je dan nog zie moet ik niet zo van de kaart zijn als op de vorige editie van Loudness xD
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fr4ns schreef:
Kevin-Raw schreef:
Kevin-Raw schreef:
Aanwezigen tot nu toe, ik heb gekeken naar mensen die al een kaartje hebben gekocht// of nog gaan kopen :D
en het is al een beste groep!! :yay: :bomb: :thumbsup:


ja grote groep :D
als ik je dan nog zie moet ik niet zo van de kaart zijn als op de vorige editie van Loudness xD


Ik heb jou nog ontmoet hoor :D wist toen niet je naam te plaatsen maar de dag erna op Hardtraxx wel, jaa ik heet FRANS met een 4 ipv een A :lol:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige lijst inderdaad, wordt gewoon een dikke Hardtraxx happening :D

Wordt ook eens tijd dat ik eens wat HT'ers ga ontmoeten :P
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Tel schreef:
Gaat de vrouw ook weer mee? :P

Jazeker :D En mijn eigen vriendjes deze keer ook. Die waren vorige editie te laat met aankopen van een kaartje...

En jij was wel optijd xd
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten