Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 01:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach ja maar reistijd is hetzelfde, maar maar weet bijna zeker dat het loudness wordt. Maar bij black heb je ook leuke hardcore, vind ik ook altijd wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:45 
 

Jopsem schreef:
KSwoosh schreef:

vind je thrillogy slecht geluid dan? ik vind het daar altijd heerlijk!
enigste nadeel was in 2009 dat je in de main het geluid van de early zaal kon horen :P


Bij de early van afgelopen editie had je achterin de zal een hele erge echo .. dat was echt niet om aan te horen je hoorde de bas echt dubbel...

jah ok, maar je moet ook niet achteraan gaan staan gekkie ;)
2009 & 2010 heb ik gewoon altijd midden-vooraan gestaan, en super geluid gehad ^^

@robert: zeker weten dat dit leuker wordt als Black, omdat hier 50% van de kaarten naar HT'ers gaat :P xd
nee dat niet, maar wordt wel een gezellig feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En mn oude stampmaat gaat al niet, ik heb het gehad met deze muziek :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
En mn oude stampmaat gaat al niet, ik heb het gehad met deze muziek :')

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Kepro schreef:
En mn oude stampmaat gaat al niet, ik heb het gehad met deze muziek :')

:cry:


Om te huilen inderdaad, ik wist al dat het minder bij hem werd maar zo erg :cry: en mn andere maten kunnen niet zover ze weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spijtig, zeer spijtig..
Ga gewoon alleen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Spijtig, zeer spijtig..
Ga gewoon alleen!


Moet maar wat zien te regelen, want ik wil hier dolgraag heen... Misschien dat Maarten of Djenz me laten bobben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Hoeksemad schreef:
Spijtig, zeer spijtig..
Ga gewoon alleen!


Moet maar wat zien te regelen, want ik wil hier dolgraag heen... Misschien dat Maarten of Djenz me laten bobben ^^

Ga gewoon een keer mee, jij bent ook 1 van de weinigen die ik nog een keer wil meeten!
Ga maar met Maarten mee dan zie ik je sowieso wel haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Hoeksemad schreef:
Spijtig, zeer spijtig..
Ga gewoon alleen!


Moet maar wat zien te regelen, want ik wil hier dolgraag heen... Misschien dat Maarten of Djenz me laten bobben ^^


ja is prima hoor, ik heb nog geen bob ;D ik ben wel met 2 vrienden nu, komt er misschien nog 1 bij maar ik ga er vanuit dat je geen Smart rijdt :$ komt mooi uit anders moesten we 2 uur wachten op die trein.


hopen dat ik dan geen tentamens heb.. mja ik ga SOWIESO :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag best met mij mee Kepro maar ik kom waarschijnlijk met 5 mensen in 1 wagen vanuit België :) dus haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes ook binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wachtende op zijn stufi :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Kepro schreef:
Hoeksemad schreef:
Spijtig, zeer spijtig..
Ga gewoon alleen!


Moet maar wat zien te regelen, want ik wil hier dolgraag heen... Misschien dat Maarten of Djenz me laten bobben ^^


ja is prima hoor, ik heb nog geen bob ;D ik ben wel met 2 vrienden nu, komt er misschien nog 1 bij maar ik ga er vanuit dat je geen Smart rijdt :$ komt mooi uit anders moesten we 2 uur wachten op die trein.


hopen dat ik dan geen tentamens heb.. mja ik ga SOWIESO :D

Dat is ook nog zo iets :'), maarja, ik ga ook sowieso :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou ook liever loudness hebben XD
kraters op aarde doen me echt niks, geef mij de maan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje van m'n meisje gehad! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Kaartje van m'n meisje gehad! :love:


doe mij ook zo'n meisje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Kaartje van m'n meisje gehad! :love:

Haha, wat heeft ze dat toch leuk verzonnen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Je mag best met mij mee Kepro maar ik kom waarschijnlijk met 5 mensen in 1 wagen vanuit België :) dus haha


Haha, forenzer.

[/quote]
Ga gewoon een keer mee, jij bent ook 1 van de weinigen die ik nog een keer wil meeten!
Ga maar met Maarten mee dan zie ik je sowieso wel haha :thumbup:[/quote]

Dat komt nog wel goed :thumbup:



[/quote]

ja is prima hoor, ik heb nog geen bob ;D ik ben wel met 2 vrienden nu, komt er misschien nog 1 bij maar ik ga er vanuit dat je geen Smart rijdt :$ komt mooi uit anders moesten we 2 uur wachten op die trein.

hopen dat ik dan geen tentamens heb.. mja ik ga SOWIESO :D[/quote]

Ik ben wel vergeten te zeggen dat ik geen auto heb :whistle: :$ als jij iets regelt vind ik het prima :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kzie deze wel zitte :D , iemand een idee hoe ik best in rotterdam geraak vanuit België (Oost-Vlaanderen) via trein? Want een auto zit er wrs niet in :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardAddicted schreef:
kzie deze wel zitte :D , iemand een idee hoe ik best in rotterdam geraak vanuit België (Oost-Vlaanderen) via trein? Want een auto zit er wrs niet in :/


Volgens mij kan je op ns.nl ook wel stations invullen van België! En je hebt ook nog de mooie nederlandse site 9292ov.nl

Misschien heb je er wat aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb zo'n zin in dit feestje :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zin in :yay:

Jij had geen geld toch ? Of is de geldboom zo snel gegroeid. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net kaartje voor ground zero verkocht, en me moeder hielp wat mee. Door wat geld te storten om GIRO Robert xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Net kaartje voor ground zero verkocht, en me moeder hielp wat mee. Door wat geld te storten om GIRO Robert xd

:huh: :huh: :huh:

Ben ik nou para of lijkt het nou zo?¿¿?
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten