maarten1410 schreef:
Je mag best met mij mee Kepro maar ik kom waarschijnlijk met 5 mensen in 1 wagen vanuit België

dus haha
Haha, forenzer.
[/quote]
Ga gewoon een keer mee, jij bent ook 1 van de weinigen die ik nog een keer wil meeten!
Ga maar met Maarten mee dan zie ik je sowieso wel haha

[/quote]
Dat komt nog wel goed
[/quote]
ja is prima hoor, ik heb nog geen bob ;D ik ben wel met 2 vrienden nu, komt er misschien nog 1 bij maar ik ga er vanuit dat je geen Smart rijdt

komt mooi uit anders moesten we 2 uur wachten op die trein.
hopen dat ik dan geen tentamens heb.. mja ik ga SOWIESO

[/quote]
Ik ben wel vergeten te zeggen dat ik geen auto heb

als jij iets regelt vind ik het prima
