Word het weer zo lange lijst als Hard Bass?wrote:wrote:Aanwezigen tot nu toe, ik heb gekeken naar mensen die al een kaartje hebben gekocht// of nog gaan kopen![]()
en het is al een beste groep!!![]()
![]()
![]()
Deze keer wel een wat makkelijkere meet plek?
Word het weer zo lange lijst als Hard Bass?wrote:wrote:Aanwezigen tot nu toe, ik heb gekeken naar mensen die al een kaartje hebben gekocht// of nog gaan kopen![]()
![]()
![]()
Joh, deze zaal is zo enorm klein, als je vooraan staat, staat er om de 2 meter een Hardtraxxer om je heen, kan niet missenwrote:Ben niet van plan deze keer naar de meeting te gaan, aangezien ik nu met ander groepje ben. Maar kom vast wel genoeg tegen
Ja hahaha, ik riep al een week dat ze een kaartje moesten kopen toen. Ik had er toen al een. Maar deze keer is het goed gegaanwrote:En jij was wel optijdwrote:Jazekerwrote:Gaat de vrouw ook weer mee?En mijn eigen vriendjes deze keer ook. Die waren vorige editie te laat met aankopen van een kaartje...
Ja ik weet het, je halve Q'tje sloeg pas op de weg terug echt inwrote:Ik heb jou nog ontmoet hoorwist toen niet je naam te plaatsen maar de dag erna op Hardtraxx wel, jaa ik heet FRANS met een 4 ipv een A
+1wrote:Jij mag alleen komen als je dat Ierse mokkeltje meeneemt
Nope, vanaf centraal kan je gewoon de metro pakken en bij halte maashaven uitstappen. Geen pendelbussen nodig dus.wrote:Hoe zit het met vervoer eigenlijk hier? Rijden er pendelbussen vanaf centraal ofzo? Sorry ben vorige editie niet geweest maar het zou zo maar een 1e keer kunnen zijn..
Nee er is een speciaal concert van Mozart in de kelder.wrote:Heb hier echt geen zin in, is er boven op het dak weer Bach ?
klopt!wrote:wrote:Aanwezigen tot nu toe, ik heb gekeken naar mensen die al een kaartje hebben gekocht// of nog gaan kopen![]()
![]()
![]()
I'm tryingwrote:Jij mag alleen komen als je dat Ierse mokkeltje meeneemt
Niet naar Belgiewrote:I'm tryingwrote:Jij mag alleen komen als je dat Ierse mokkeltje meeneemtMaar ze moet even kijken met geld enzo want ze wilt in Juni naar Nederland verhuizen
Ga je dan net als de vorige keer de laatste 2 uur op een pilaar slapen jochiewrote:Heb hier echt geen zin in, is er boven op het dak weer Bach ?
En dat Belgische vrouwtjewrote:I'm tryingwrote:Jij mag alleen komen als je dat Ierse mokkeltje meeneemtMaar ze moet even kijken met geld enzo want ze wilt in Juni naar Nederland verhuizen