wrote:"26 april 2011 Stiffmeister_: het was eeen topfeest! alleen Thera kon ik niet veel mee beter laten ze voortaan koning Tatanka afsluiten"
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
die heb je er dus ook helaas tussenzittenwrote:"26 april 2011 Stiffmeister_: het was eeen topfeest! alleen Thera kon ik niet veel mee beter laten ze voortaan koning Tatanka afsluiten"
Haha, wat een kerel
Thera beste afsluiter die ik me maar kon wensen
Thera beste afsluiter die ik me maar kon wensen
Je eigen verklaring was toch ook dat je daar voor je plezier was en dat hij dat maar lekker zelf moest doen hahahawrote:Waarom wel?wrote:Heb nog aan Geck-O gevraagd waarom hij je platentas niet droeg toen jullie door de gang richting het podium liepen.
Ik wist dus niet dat dat zo'n verschil uit kon maken... Vs. of solo. Ik had dit gewoon niet verwacht, heerlijk! Maar nog niet voor elke week... En terecht dat je je eigen tas draagt, dan weet je tenminste zeker dat hij veilig aankomt.wrote:Die draag ik zoals t hoort gewoon zelf en bij de matrixx was t crypsis vs thera ;-) dus dan is t toch anders
Btw, er zijn zaterdag ook wat foto's gemaakt.
Door mensen van hardtraxx zelf enzo, waarzo zijn deze
Wil m'n eigen hoofd wel wat vaker zien :'D
Door mensen van hardtraxx zelf enzo, waarzo zijn deze
Wil m'n eigen hoofd wel wat vaker zien :'D
wrote:De bananenwrote:Dan draag jij de drumpadwrote:Nou nou, wacht maar tot je een liveset van gecko es meemaakt?
hier nog fotootje van mij (links) Inno(rechts) en Qwaribo en nog een vago 

Auke is een baas met een scheve kaakwrote:hier nog fotootje van mij (links) Inno(rechts) en Qwaribo en nog een vago
Ik vind 't reuze meevallenwrote: Auke is een baas met een scheve kaak
Kijk mijn ogen dan.. Je ziet nix...
Ik zei ook kaak.wrote:Ik vind 't reuze meevallenwrote: Auke is een baas met een scheve kaak
Kijk mijn ogen dan.. Je ziet nix...
Die staat nooit helemaal recht... beugel gehad enzowrote: Ik zei ook kaak.
Van nature scheefwrote:Die staat nooit helemaal recht... beugel gehad enzowrote: Ik zei ook kaak.