Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22-6 staat op de Loudness site ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Tel schreef:
Ik vind deze line-up vele malen beter dan de vorige. Alleen hoop ik wel dat de Time-Table beter zal worden neergelegt, anders is het Deja Vu a la Hard Bass. En echt zo super vet dat ze talent ook een kans geven. Kodex, het is je gegunt. :D Alleen ben ik bang dat je zal gaan openen, net zoals The Machine als 'talent'.

Maar chris one sloot af als talent ;) dus het zegt niks ^^

Klopt, maar Chris One heeft 'het' net beetje meer dat hij bij Tillt! zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Daveytl schreef:
Iemand enig idee hoe lang dit feest duurt?

Ik gok 22-7, aangezien het nu in de Maassilo is.


Vorige Loudness was 22-6 volgens mij..

Maar toen was het in de Factory 010 ipv Maassilo, dus dacht dat het tot 7 zou zijn zoals de meeste feesten daar.

PNXRMX schreef:
22-6 staat op de Loudness site ;)

Maar dit dus inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel 1 groot minpunt: Alweer geen Zany op Loudness! Kan echt niet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jezus wat een line-up. Zal alleen wel weer moeilijk om hier te komen. Ik zie nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wel 1 groot minpunt: Alweer geen Zany op Loudness! Kan echt niet hoor.


Idd, wie gaan er allemaal heen trouwens? :P
En is de maassilo beetje makkelijk te bereiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nando schreef:
Wel 1 groot minpunt: Alweer geen Zany op Loudness! Kan echt niet hoor.


Idd, wie gaan er allemaal heen trouwens? :P
En is de maassilo beetje makkelijk te bereiken?

Gewoon met de trein naar rotterdam centraal reizen, om vervolgens paar haltes(maashaven) met de metro te doen en als je uitstapt sta je er vlak voor, helemaal top dus :)

Ik heb gelukkig al een bob gevonden, dus word weer lekker met de auto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog plek over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Tel schreef:
Ik vind deze line-up vele malen beter dan de vorige. Alleen hoop ik wel dat de Time-Table beter zal worden neergelegt, anders is het Deja Vu a la Hard Bass. En echt zo super vet dat ze talent ook een kans geven. Kodex, het is je gegunt. :D Alleen ben ik bang dat je zal gaan openen, net zoals The Machine als 'talent'.

Maar chris one sloot af als talent ;) dus het zegt niks ^^


Heel vorige loudness ging om Chris One he;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend na m'n verjaardag :D zekerheidje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nog plek over?

Geen idee, weet nog niet wie er allemaal gaan :P Je hoort het nog wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nog plek over?


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat heb ik hier weer zin in!!!!
Echt een gruwelijke line up!! en ook echt nieuwschierig naar Kodex!! :woot:
Eerst nog ff naar Knockout en misschien nog SWAT,
en dan lekker weer beuke in de fabriek!! :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
roberttt schreef:
Tel schreef:
Ik vind deze line-up vele malen beter dan de vorige. Alleen hoop ik wel dat de Time-Table beter zal worden neergelegt, anders is het Deja Vu a la Hard Bass. En echt zo super vet dat ze talent ook een kans geven. Kodex, het is je gegunt. :D Alleen ben ik bang dat je zal gaan openen, net zoals The Machine als 'talent'.

Maar chris one sloot af als talent ;) dus het zegt niks ^^


Heel vorige loudness ging om Chris One he;)

Hoezo?

Hij heeft geen eens anthem gemaakt ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Titatovenaar schreef:
roberttt schreef:
Maar chris one sloot af als talent ;) dus het zegt niks ^^


Heel vorige loudness ging om Chris One he;)

Hoezo?

Hij heeft geen eens anthem gemaakt ofzo.


Idd, die vorige line-up was helemaal gruwelijk. Ik zat wel echt te wachten op het moment dat Psycho gedraaid zou gaan worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha ik ook!!! en hoopte eigenlijk dat ie hem nog ff zou opschroeven naar minstens 160 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik vindt hardstyle op zulk hoog bpm niet echt super chill eigenlijks :p heb ik liever hardcore op 180/190 bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:43 
 

waarom update niemand die startposts ooit...

poster ook btw:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Please iemand, maak hier een t-shirt voor dat vette logo! Voor mij is dat dan een instant buy :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fakingfaking vet, ik ben er sowieso weer bij!! Alleen wel onzettend jammer dat AVIO er niet tussen staat, toch wel één van de twee toppers van afgelopen editie :/ Maar desalniettemin, dit gaat beuken worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag gelijk een kaartje halen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haal wel kaartje, maar of ik aanwezig ben dat is de vraag. Anders verkoop ik hem wel weer aan maarten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Please iemand, maak hier een t-shirt voor dat vette logo! Voor mij is dat dan een instant buy :worship:


Idd! Vind m nog vetter dan het 1e logo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

:cry: ben op vakantie tijdens Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 16:19 
 

ik zit wel echt enorm te twijfelen of het nou loudness of black wordt :/
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten