Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik zit wel echt enorm te twijfelen of het nou loudness of black wordt :/

loudness :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

gaat em niet worden, wss even een pauze inlassen tot Euphoria :)
misschien bij de volgende editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iets zegt me dat ik hierheen moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Hoeksemad schreef:
Please iemand, maak hier een t-shirt voor dat vette logo! Voor mij is dat dan een instant buy :worship:


Idd! Vind m nog vetter dan het 1e logo


Zou een fking vet shirt worden! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:46 
 

patrickjeb schreef:
PNXRMX schreef:
Hoeksemad schreef:
Please iemand, maak hier een t-shirt voor dat vette logo! Voor mij is dat dan een instant buy :worship:


Idd! Vind m nog vetter dan het 1e logo


Zou een fking vet shirt worden! :love:

iets als dit? :p
Afbeelding

wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?


Ik ;) Trouwens zowiezo aanwezig! En ook nog even snel proberen Renelle te overhalen om hiervoor even van Ierland over te vliegen :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een facking dikke line-up zeg, elke keer weer als ik er naar kijk. Ik MOET hier gewoon heen, maar zal weer lastig worden. Dit is nou ook niet echt een locatie waar je in je eentje heen gaat. Misschien ff kijken of ik ergens met een paar HTers kan meeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik en m'n vriendin gaan ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:02 
 

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?


Ik ;) Trouwens zowiezo aanwezig! En ook nog even snel proberen Renelle te overhalen om hiervoor even van Ierland over te vliegen :thumbsup: :love:

nice, hoe had je et toen gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?


Ik ;) Trouwens zowiezo aanwezig! En ook nog even snel proberen Renelle te overhalen om hiervoor even van Ierland over te vliegen :thumbsup: :love:

nice, hoe had je et toen gedaan?

Als jij (of iemand anders) een shirt maakt met dit logo is het een instant buy voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik die van de vorige keer niet had, zou ik 'm ook kopen.

Maar vind die al mooi, en vind beetje zonde van 't geld om weer te doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?


Ik ;) Trouwens zowiezo aanwezig! En ook nog even snel proberen Renelle te overhalen om hiervoor even van Ierland over te vliegen :thumbsup: :love:

Die mag je wel ff meenemen ja :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
iets als dit? :p
Afbeelding

wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?


:drool:

Miss alleen nog loudness eronderzetten :worship: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
KSwoosh schreef:
iets als dit? :p
Afbeelding

wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?


:drool:

Miss alleen nog loudness eronderzetten :worship: ?


Met of zonder loudness eronder (Ook al lijkt met me wel stukken vetter) dit ziet er echt geniaal uit! :worship:
Instant buy for me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:58 
 

of weer loudness op de rug?
ik zal em trouwes proberen wat mooier te maken, die lijnen zijn veel te wazig nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 02:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
of weer loudness op de rug?
ik zal em trouwes proberen wat mooier te maken, die lijnen zijn veel te wazig nu :P

Beiden lijkt me tof. Maar als je loudness op de rugkant zou plaatsen, is het miss een idee om dan ook zulke lijnen eromheen te laten lopen?
Ik laat uw creative mind aan't werk! Best tof dat je dit wilt uitwerken :). Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:50 
 
Hardtraxxer

ik zou zo'n shirt meteen kopen :woot:
in ieder geval heeft het logo de ideale kleur

ben er natuurijk ook bij 23 april :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kodex
Ran-D
B-Front Live
Thera

Dit wil je toch gewoon niet missen! :drool:

Ik verwacht Trespassing wel te horen daar van Thera, anders zweer ik hardstyle af -.- :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Kodex
Ran-D
B-Front Live
Thera

Dit wil je toch gewoon niet missen! :drool:

Ik verwacht Trespassing wel te horen daar van Thera, anders zweer ik hardstyle af -.- :P

That's blackmail!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Robster schreef:
Kodex
Ran-D
B-Front Live
Thera

Dit wil je toch gewoon niet missen! :drool:

Ik verwacht Trespassing wel te horen daar van Thera, anders zweer ik hardstyle af -.- :P

That's blackmail!


Gewoon een stille hint, meer niet :$ dat nummer kan gewoon niet ontbreken op loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:12 
 

gisteravond/vanacht nog beetje aan shirt gewerkt, en hij is nu veeel netter:
Afbeelding

en goed idee van et logo op de achterkant ook in zulk soort strepen!

tis allemaal vector btw :D [eerst in phtooshop op HRes het design gemaakt, en daarna met dikke getunede instellingen getraced in AI :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is nice Swoosh!

Alleen zou ik em op een wit shirt willen, aangezien ik al zoveel zwarte shirts heb :$

en wat is het font van loudness eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:42 
 

Robster schreef:
Hij is nice Swoosh!

Alleen zou ik em op een wit shirt willen, aangezien ik al zoveel zwarte shirts heb :$

en wat is het font van loudness eigenlijk?

is geen font volges mij
et logo heb ik al geript van de B2S site (incl alle andere logos die daar op stonden) maar denk dat ik die van de poster overneem met alle rotzooi erop, dat grijze

op wit kan denkik ook wel... moet ff kijken dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of ran-d opent hier, of hij staat heel laat. Aangezien hij ook nog op Black staat :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
gisteravond/vanacht nog beetje aan shirt gewerkt, en hij is nu veeel netter:
Afbeelding

en goed idee van et logo op de achterkant ook in zulk soort strepen!

tis allemaal vector btw :D [eerst in phtooshop op HRes het design gemaakt, en daarna met dikke getunede instellingen getraced in AI :D


Als ik iemand met zo'n shirt zie rondlopen, vind ik hem meteen een koning haha! :love:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten