loudnesswrote:ik zit wel echt enorm te twijfelen of het nou loudness of black wordt
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
gaat em niet worden, wss even een pauze inlassen tot Euphoria
misschien bij de volgende editie!
misschien bij de volgende editie!
Zou een fking vet shirt worden!wrote:Idd! Vind m nog vetter dan het 1e logowrote:Please iemand, maak hier een t-shirt voor dat vette logo! Voor mij is dat dan een instant buy
-
G
iets als dit? :pwrote:Zou een fking vet shirt worden!wrote:Idd! Vind m nog vetter dan het 1e logowrote:Please iemand, maak hier een t-shirt voor dat vette logo! Voor mij is dat dan een instant buy

wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?
Ikwrote:wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?
Wat een facking dikke line-up zeg, elke keer weer als ik er naar kijk. Ik MOET hier gewoon heen, maar zal weer lastig worden. Dit is nou ook niet echt een locatie waar je in je eentje heen gaat. Misschien ff kijken of ik ergens met een paar HTers kan meeten 
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
-
G
nice, hoe had je et toen gedaan?wrote:Ikwrote:wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?Trouwens zowiezo aanwezig! En ook nog even snel proberen Renelle te overhalen om hiervoor even van Ierland over te vliegen
![]()
Als jij (of iemand anders) een shirt maakt met dit logo is het een instant buy voor mij.wrote:nice, hoe had je et toen gedaan?wrote:Ikwrote:wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?Trouwens zowiezo aanwezig! En ook nog even snel proberen Renelle te overhalen om hiervoor even van Ierland over te vliegen
![]()
Als ik die van de vorige keer niet had, zou ik 'm ook kopen.
Maar vind die al mooi, en vind beetje zonde van 't geld om weer te doen
Maar vind die al mooi, en vind beetje zonde van 't geld om weer te doen
Die mag je wel ff meenemen jawrote:Ikwrote:wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?Trouwens zowiezo aanwezig! En ook nog even snel proberen Renelle te overhalen om hiervoor even van Ierland over te vliegen
![]()
wrote:iets als dit? :p
wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?
Miss alleen nog loudness eronderzetten
Met of zonder loudness eronder (Ook al lijkt met me wel stukken vetter) dit ziet er echt geniaal uit!wrote:wrote:iets als dit? :p
wie had et vorige keer gedaan eigenlijk?![]()
Miss alleen nog loudness eronderzetten?
Instant buy for me!
-
G
of weer loudness op de rug?
ik zal em trouwes proberen wat mooier te maken, die lijnen zijn veel te wazig nu
ik zal em trouwes proberen wat mooier te maken, die lijnen zijn veel te wazig nu
Beiden lijkt me tof. Maar als je loudness op de rugkant zou plaatsen, is het miss een idee om dan ook zulke lijnen eromheen te laten lopen?wrote:of weer loudness op de rug?
Ik laat uw creative mind aan't werk! Best tof dat je dit wilt uitwerken
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
ik zou zo'n shirt meteen kopen
in ieder geval heeft het logo de ideale kleur
ben er natuurijk ook bij 23 april
in ieder geval heeft het logo de ideale kleur
ben er natuurijk ook bij 23 april
Kodex
Ran-D
B-Front Live
Thera
Dit wil je toch gewoon niet missen!
Ik verwacht Trespassing wel te horen daar van Thera, anders zweer ik hardstyle af

Ran-D
B-Front Live
Thera
Dit wil je toch gewoon niet missen!
Ik verwacht Trespassing wel te horen daar van Thera, anders zweer ik hardstyle af
That's blackmail!wrote:Kodex
Ran-D
B-Front Live
Thera
Dit wil je toch gewoon niet missen!![]()
Ik verwacht Trespassing wel te horen daar van Thera, anders zweer ik hardstyle af![]()
Gewoon een stille hint, meer nietwrote:That's blackmail!wrote:Kodex
Ran-D
B-Front Live
Thera
Dit wil je toch gewoon niet missen!![]()
Ik verwacht Trespassing wel te horen daar van Thera, anders zweer ik hardstyle af![]()
-
G
gisteravond/vanacht nog beetje aan shirt gewerkt, en hij is nu veeel netter:

en goed idee van et logo op de achterkant ook in zulk soort strepen!
tis allemaal vector btw
[eerst in phtooshop op HRes het design gemaakt, en daarna met dikke getunede instellingen getraced in AI 

tis allemaal vector btw
Hij is nice Swoosh!
Alleen zou ik em op een wit shirt willen, aangezien ik al zoveel zwarte shirts heb
en wat is het font van loudness eigenlijk?
Alleen zou ik em op een wit shirt willen, aangezien ik al zoveel zwarte shirts heb
-
G
is geen font volges mijwrote:Hij is nice Swoosh!
et logo heb ik al geript van de B2S site (incl alle andere logos die daar op stonden) maar denk dat ik die van de poster overneem met alle rotzooi erop, dat grijze
op wit kan denkik ook wel... moet ff kijken dan
Of ran-d opent hier, of hij staat heel laat. Aangezien hij ook nog op Black staat 
Als ik iemand met zo'n shirt zie rondlopen, vind ik hem meteen een koning haha!wrote:gisteravond/vanacht nog beetje aan shirt gewerkt, en hij is nu veeel netter:
tis allemaal vector btw[eerst in phtooshop op HRes het design gemaakt, en daarna met dikke getunede instellingen getraced in AI