Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:34 
 

Ik ben hier ook bij denk ik super vette line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Ik ben hier ook bij denk ik super vette line-up!


:D dit dus , en lekker dichtbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 11:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Beholder. :worship:
Als één naam mij juist trekt is dat die van hem wel.
Vorige keer aanwezig, wellicht deze keer weer . :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DIkke lineup! Direct na Loudness in December had ik al een email gestuurd naar b2s of de volgende namen niet konden komen draaien: Dego's & Re-Done, Solutio & The I's, The Beholder & Zany (Mean Machine), Kodex, Sasha F, Titan & B-Front, Thera (& Geck-o)

denk niet dat ze er naar hebben gekeken, maarja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:

denk niet dat ze er naar hebben gekeken, maarja :P


hahaha ze gaan dus echt niet luisteren naar iemand die denkt dat ze zomaar even doen wat hij wil xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:09 
 
Hardtraxx Newbie

WIE HEEFT NOG 1 OF 2 KAARTJES OVER VOOR LOUDNESS ?? :cry: :cry:

i wanna goooo :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sammy-bby schreef:
WIE HEEFT NOG 1 OF 2 KAARTJES OVER VOOR LOUDNESS ?? :cry: :cry:

i wanna goooo :evil:


Hahahahhahahaa :lol: >.<

de kaarten zijn nog geeneens in de verkoop gegaan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We hebben er zin in !
Vorige editie toch maar niet gegaan, wel spijt van gehad dus nu sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

i'll skip this one
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line-up! THERA :thumbsup:

Alleen denk niet dat ik het haal.. ik mis zoveel vette feesten door die *&%knie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Beholder = Rauwe eindbaas pur sang.
Die maakt al 'rawstyle' toen er uberhaupt nog nooit van de term gehoord was. xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Vette line-up! THERA :thumbsup:

Alleen denk niet dat ik het haal.. ik mis zoveel vette feesten door die DAWASIknie :cry:


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
XtD schreef:
Vette line-up! THERA :thumbsup:

Alleen denk niet dat ik het haal.. ik mis zoveel vette feesten door die DAWASIknie :cry:


:whistle:


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sorry! :$

was grapje , want dat was het eerste wat ik las :P
:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% bij - vette lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik deze oversla en wacht tot Remember, heb niet veel zin om weer 2x3 uur te reizen :P Lineup vind ik ook iets minder dan de vorige keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Juist, op PF staat bij muziekstijlen alleen 'raw hardstyle', alsof er geen 'hardstyle' gedraaid wordt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Juist, op PF staat bij muziekstijlen alleen 'raw hardstyle', alsof er geen 'hardstyle' gedraaid wordt :')

Klopt vond ik ook al nergens opslaan. Maar Loudness is en blijft een vet concept, en af en toe wat blijere tracks aan moeten horen is voor mij ook geen probleem hoor, hoort er gewoon bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind deze line-up vele malen beter dan de vorige. Alleen hoop ik wel dat de Time-Table beter zal worden neergelegt, anders is het Deja Vu a la Hard Bass. En echt zo super vet dat ze talent ook een kans geven. Kodex, het is je gegunt. :D Alleen ben ik bang dat je zal gaan openen, net zoals The Machine als 'talent'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Juist, op PF staat bij muziekstijlen alleen 'raw hardstyle', alsof er geen 'hardstyle' gedraaid wordt :')

Hmm, volgens mij was loudness bedoeld als raw hardstyle feest, dan hoort daar ook (vrijwel) alleen raw hardstyle gedraaid te worden. Ik zit op remember ook niet te wachten op mainstream tracks. Voor de mensen die van alles wat willen hebben zijn er honderden feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik vind deze line-up vele malen beter dan de vorige. Alleen hoop ik wel dat de Time-Table beter zal worden neergelegt, anders is het Deja Vu a la Hard Bass. En echt zo super vet dat ze talent ook een kans geven. Kodex, het is je gegunt. :D Alleen ben ik bang dat je zal gaan openen, net zoals The Machine als 'talent'.

Maar chris one sloot af als talent ;) dus het zegt niks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze line-up is helemaal geweldig.
Hopen dat A² en Tatanka vroeg staan, Ran-D maakt eigenlijk weinig uit waar je die neerzet, die weet wel wat hem te doen staat :thumbsup: Weet alleen niet of ik Thera & The Beholder wel zo vet vind, heb ze namelijk nog nooit live gezien, en vind de tracks van vooral Thera niet leuk om thuis te luisteren.
Heel tof voor Kodex dat hij hier staat, laten we hopen dat hij niet hoeft te openen, want dan wordt het misschien wel een schijt set. Beter zet je hem na A² & Tatanka.

Verder verwacht ik een super-set van B-Front, maar dit moet wel lukken aangezien het live is.

Iemand enig idee hoe lang dit feest duurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Iemand enig idee hoe lang dit feest duurt?

Ik gok 22-7, aangezien het nu in de Maassilo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Deze line-up is helemaal geweldig.
Hopen dat A² en Tatanka vroeg staan, Ran-D maakt eigenlijk weinig uit waar je die neerzet, die weet wel wat hem te doen staat :thumbsup: Weet alleen niet of ik Thera & The Beholder wel zo vet vind, heb ze namelijk nog nooit live gezien, en vind de tracks van vooral Thera niet leuk om thuis te luisteren.
Heel tof voor Kodex dat hij hier staat, laten we hopen dat hij niet hoeft te openen, want dan wordt het misschien wel een schijt set. Beter zet je hem na A² & Tatanka.

Verder verwacht ik een super-set van B-Front, maar dit moet wel lukken aangezien het live is.

Iemand enig idee hoe lang dit feest duurt?

De tracks van Thera gaan hard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Daveytl schreef:
Iemand enig idee hoe lang dit feest duurt?

Ik gok 22-7, aangezien het nu in de Maassilo is.


Vorige Loudness was 22-6 volgens mij..
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten