Deze line-up is helemaal geweldig.
Hopen dat A² en Tatanka vroeg staan, Ran-D maakt eigenlijk weinig uit waar je die neerzet, die weet wel wat hem te doen staat

Weet alleen niet of ik Thera & The Beholder wel zo vet vind, heb ze namelijk nog nooit live gezien, en vind de tracks van vooral Thera niet leuk om thuis te luisteren.
Heel tof voor Kodex dat hij hier staat, laten we hopen dat hij niet hoeft te openen, want dan wordt het misschien wel een schijt set. Beter zet je hem na A² & Tatanka.
Verder verwacht ik een super-set van B-Front, maar dit moet wel lukken aangezien het live is.
Iemand enig idee hoe lang dit feest duurt?