Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou heb Tatanka nu al een aantal keer gehoord en ik vond hem keer op keer erg verrassend en leuk uit de hoek komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou heb Tatanka nu al een aantal keer gehoord en ik vond hem keer op keer erg verrassend en leuk uit de hoek komen.


Hij kan wel voor verrassingen zorgen inderdaad, de laatste keer dat ik Tat heb gehoord was op Decibel? volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een dikke line-up! B-Front LIVE, Ran-D, Beholder, Chain Reaction en als verrassing Kodex. Ben ook benieuwd naar Thera, nog nooit live gehoord. Tatanka kan ook hard draaien net als Alpha2 dus hopelijk doen ze dat ook, vind bijvoorbeeld Atrocious en Breath niet echt gepast op een Loudness. Ik ben iig aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:39 
 

Hoe de fuck is MC Nolz!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:46 
 

Volgens mij komt ie uit omgeving Oss. Hij was er ook op Addicted...

Pauper lineup, kodex lijkt me niks, chain reaction is zo voorspelbaar als de pest! Die gaat al zijn eigen nummertjes draaien + Nackt / Strike / Torture ofzo.. Tatanka is wel vet, Ran-D kan wel draaien maar vind ik net buiten het concept vallen, thera.. tja dat zal wel raggen worden! :) B-front is natuurlijk altijd goed. Alpha twins, wat een knakkers, Beholder is ook echt geen zak aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:52 
 

stefaneke schreef:
Hoe de fuck is MC Nolz!?

alles beter als DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Beholder is ook echt geen zak aan...

:huh:
Vrijwel alle platen van de Beholder sinds 2005/6 zijn het perfecte uithangbord voor raw hardstyle, ben je dan wel op het goede feest? Of mixt The Beholder zo slecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een geweldige line-up al is de kans klein dat ik naar loudness ga deze keer helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig hoor :) Hoopte er stiekem op om Crypsis of AVIO ook weer opnieuw te zien in de line up, maar B-Front Live maakt dat wel goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik vind het een dikke line-up! B-Front LIVE, Ran-D, Beholder, Chain Reaction en als verrassing Kodex. Ben ook benieuwd naar Thera, nog nooit live gehoord. Tatanka kan ook hard draaien net als Alpha2 dus hopelijk doen ze dat ook, vind bijvoorbeeld Atrocious en Breath niet echt gepast op een Loudness. Ik ben iig aanwezig! :D


Ik heb thera gehoord, en wat was dat snoeien! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Citaat:
Beholder is ook echt geen zak aan...

:huh:
Vrijwel alle platen van de Beholder sinds 2005/6 zijn het perfecte uithangbord voor raw hardstyle, ben je dan wel op het goede feest? Of mixt The Beholder zo slecht?

Heb em de laatste keer op Decibel meegemaakt en toen was het echt geweldig, heb echt hoge verwachtingen van The Beholder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke lineup zeg! Ben vooral benieuwd naar Thera & Kodex! zijn toch wel 2 namen die bij mij steeds meer in smaak vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:42 
 

Lyst schreef:
Citaat:
Beholder is ook echt geen zak aan...

:huh:
Vrijwel alle platen van de Beholder sinds 2005/6 zijn het perfecte uithangbord voor raw hardstyle, ben je dan wel op het goede feest? Of mixt The Beholder zo slecht?


Heb me prima vermaakt op de vorige loudness, die lineup was wél goed! Namen als b-front crypsis machine en zelfs chris one passen daar perfect bij.

Beholder heeft gewoon niet de stijl die ik mooi vind. Het is superduister absoluut, maar de kicks doen me te weinig. Kan alleen Who Wants This wel erg waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-Up is echt geweldig, ik vind het juist wel leuk dat Kodex, Alpha², Tatanka & Ran-D er bij staan, dat is iets melodieuzer dan de rest en zo houdt je wel de afwisseling. Alhoewel ze allemaal ook wel harde nummers hebben natuurlijk ;) Chain Reaction vind ik geweldig, Thera spreekt mij niet aan achter de pc, maar heb het nog nooit live gehoord, en er wordt gezegd dat het snoeihard gaat, dus dat is ook prima! The Beholder gaat natuurlijk ook knallen, en B-Front spreekt voor zich, gewoon helemaal geweldig, en ook nog eens live :love:

Weet alleen niet of ik wel ga aangezien ik vanaf begin april dubbele competitie tennis moet spelen (zaterdag en zondag). Misschien valt er wel wat te regelen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Line-Up is echt geweldig, ik vind het juist wel leuk dat Kodex, Alpha², Tatanka & Ran-D er bij staan, dat is iets melodieuzer dan de rest en zo houdt je wel de afwisseling. Alhoewel ze allemaal ook wel harde nummers hebben natuurlijk ;) Chain Reaction vind ik geweldig, Thera spreekt mij niet aan achter de pc, maar heb het nog nooit live gehoord, en er wordt gezegd dat het snoeihard gaat, dus dat is ook prima! The Beholder gaat natuurlijk ook knallen, en B-Front spreekt voor zich, gewoon helemaal geweldig, en ook nog eens live :love:

Weet alleen niet of ik wel ga aangezien ik vanaf begin april dubbele competitie tennis moet spelen (zaterdag en zondag). Misschien valt er wel wat te regelen :whistle:

Regel maar wat, ik rij wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik wil hier ook graag heen is even kijken of iemand zin heeft om 165 km te reizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alleen voor B-front live zou ik die hele treinreis wel willen maken. Ook klasse dat Thera er staat, goeie zaak! Als Tatanka net zo slap draaide als vannacht kan hij beter niet komen, heb liever een uur stilte dan die meuk van gister.

Begrijp ook niet waarom Alpha2 hier staan, passen volgens mij ook niet echt bij het Loudness concept
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is prima, had 'm miss nog wel slechter verwacht. Met bijv. psyko punkz.

Groot minpunt: geen Titan :thumbdown:

En ik vind het jammer dat er geen talent stage is, die zou het echt goed doen op dit feest. Namen als Solutio & The I's, Degos & Re-done, CO2 zouden daar echt goed passen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Line up is prima, had 'm miss nog wel slechter verwacht. Met bijv. psyko punkz.

Groot minpunt: geen Titan :thumbdown:

En ik vind het jammer dat er geen talent stage is, die zou het echt goed doen op dit feest. Namen als Solutio & The I's, Degos & Re-done, CO2 zouden daar echt goed passen :thumbsup:


Wie weet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik meende dat titan hier zou staan :huh: ik vroeg hem vorige week wanneer die weer een event had. En toen zij die "binnenkort sta ik weer op een groot event, maar dat wordt binnenkort bekent gemaakt" en ik dacht dus echt loudness.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chain Reaction heb ik eigenlijk alleen geen zin in, dat word alleen Minus Is More... Verder Alpha Twins, tja.. Als je tracks als Breath daar gaat draaien zou het wel 's een dikke fail kunnen worden, maargoed dat zullen we zien... Tatanka moet me nog overtuigen, misschien doet hij dat hier wel :) De rest is natuurlijk dikke prima! AANWEZIG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 01:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer een dikke lineup hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 02:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Volgens mij komt ie uit omgeving Oss. Hij was er ook op Addicted...

Pauper lineup, kodex lijkt me niks, chain reaction is zo voorspelbaar als de pest! Die gaat al zijn eigen nummertjes draaien + Nackt / Strike / Torture ofzo.. Tatanka is wel vet, Ran-D kan wel draaien maar vind ik net buiten het concept vallen, thera.. tja dat zal wel raggen worden! :) B-front is natuurlijk altijd goed. Alpha twins, wat een knakkers, Beholder is ook echt geen zak aan...


Oh jij maakt toch wel weer even een dikke glimlach voor het slapen gaan! :D
Als je dan al iemand gaat afkraken, heb dan tenminste ergens verstand van en ga geen tracks van andere artiesten noemen ;)

En dan ook Ran-D buiten het concept vindt vallen enzo...

ik reageer normaal nooit negatief op iemand maar vind dit toch wel erg grappig om niet serieus te nemen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanacht heerlijk gedroomd en weet het nu zeker: Aanwezig!

Alleen voor de primeur B-Front Live ben ik al bereid om 23 euro neer te leggen! :woot:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten