Line-Up is echt geweldig, ik vind het juist wel leuk dat Kodex, Alpha², Tatanka & Ran-D er bij staan, dat is iets melodieuzer dan de rest en zo houdt je wel de afwisseling. Alhoewel ze allemaal ook wel harde nummers hebben natuurlijk

Chain Reaction vind ik geweldig, Thera spreekt mij niet aan achter de pc, maar heb het nog nooit live gehoord, en er wordt gezegd dat het snoeihard gaat, dus dat is ook prima! The Beholder gaat natuurlijk ook knallen, en B-Front spreekt voor zich, gewoon helemaal geweldig, en ook nog eens live
Weet alleen niet of ik wel ga aangezien ik vanaf begin april dubbele competitie tennis moet spelen (zaterdag en zondag). Misschien valt er wel wat te regelen
