Misschien maken Dj Hardstyle en Dj Piss-Off wel een lekker verjaardagsknaller speciaal voor jou 
Haha, vier jij 't dan ookwrote:Is zeker een mooie gelegenheid om het te vieren
Haha, vier jij 't dan ookwrote:Is zeker een mooie gelegenheid om het te vieren
Dat wordt direct aanschaffen dan.wrote:Kaarten vanaf de 19e te koop!!
Bron: Partyflock
Ja inderdaad, denk ook dat dit in het boekje gaat staanwrote:Staat ook op Partyflock dat de line-up maandag bekend word gemaakt, dus het is eigenlijk al zeker dat ie vannacht/morgen in het boekje van Hard Bass staat.
ik heb zin in zondagochtendwrote:Ja inderdaad, denk ook dat dit in het boekje gaat staanwrote:Staat ook op Partyflock dat de line-up maandag bekend word gemaakt, dus het is eigenlijk al zeker dat ie vannacht/morgen in het boekje van Hard Bass staat.
Ik niet, want dat betekent dat Hard Bass is afgelopenwrote:ik heb zin in zondagochtendwrote:Ja inderdaad, denk ook dat dit in het boekje gaat staanwrote:Staat ook op Partyflock dat de line-up maandag bekend word gemaakt, dus het is eigenlijk al zeker dat ie vannacht/morgen in het boekje van Hard Bass staat.
Eerder wat Alpha2 er tussen doet.. had hun nou verwisseld met Zanywrote:Line up uit harde base boekjeen wat tatanka er tussen doet
![]()
Tatanka
Alpha2
Ran-d
Beholder
Kodex
Chain reaction
Thera
B-front (live)
Mc nolz
Wat wil je dan? Beholder, Kodex, Chain reaction, Thera & B-front passen gewoon prima in het concept. Ran-D misschien ook wel, dus ik zal niet als je naar het concept kijkt..wrote:Line up is niet wat ik gehoopt had, ik krijg nu al wel twijfels
Ik heb helemaal niets met Kodex, Chain Reaction heb ik geen idee wat ik kan verwachten qua platen. Ik volg hem niet zo. Tatanka vind ik echt top maar de laatste tijd, u dunno...wrote:Wat wil je dan? Beholder, Kodex, Chain reaction, Thera & B-front passen gewoon prima in het concept. Ran-D misschien ook wel, dus ik zal niet als je naar het concept kijkt..wrote:Line up is niet wat ik gehoopt had, ik krijg nu al wel twijfels
wrote:Tatanka en Alpha2 ook als ze een beetje slim zijn.