Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 64  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 feb 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien maken Dj Hardstyle en Dj Piss-Off wel een lekker verjaardagsknaller speciaal voor jou :yay:
Bericht Geplaatst op 11 feb 2011 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Is zeker een mooie gelegenheid om het te vieren ;)

Haha, vier jij 't dan ook ;)
Bericht Geplaatst op 11 feb 2011 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nouja, vieren, het is een week na mn verjaardag.
Bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ga deze editie niet missenG!
Bericht Geplaatst op 11 feb 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten vanaf de 19e te koop!!

Bron: Partyflock
Bericht Geplaatst op 11 feb 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Kaarten vanaf de 19e te koop!!

Bron: Partyflock

Dat wordt direct aanschaffen dan. :yay:
Bericht Geplaatst op 11 feb 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron dus: partyflock.nl/party/193853:Loudness.html
Bericht Geplaatst op 11 feb 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan uhm nog wel eens worden.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat ook op Partyflock dat de line-up maandag bekend word gemaakt, dus het is eigenlijk al zeker dat ie vannacht/morgen in het boekje van Hard Bass staat. :D
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 12:12 
 
Artiest

Nando schreef:
Staat ook op Partyflock dat de line-up maandag bekend word gemaakt, dus het is eigenlijk al zeker dat ie vannacht/morgen in het boekje van Hard Bass staat. :D


Ja inderdaad, denk ook dat dit in het boekje gaat staan :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
Nando schreef:
Staat ook op Partyflock dat de line-up maandag bekend word gemaakt, dus het is eigenlijk al zeker dat ie vannacht/morgen in het boekje van Hard Bass staat. :D


Ja inderdaad, denk ook dat dit in het boekje gaat staan :thumbsup:


ik heb zin in zondagochtend :P
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zirkumflex schreef:
Nando schreef:
Staat ook op Partyflock dat de line-up maandag bekend word gemaakt, dus het is eigenlijk al zeker dat ie vannacht/morgen in het boekje van Hard Bass staat. :D


Ja inderdaad, denk ook dat dit in het boekje gaat staan :thumbsup:


ik heb zin in zondagochtend :P

Ik niet, want dat betekent dat Hard Bass is afgelopen :cry: :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Line up uit harde base boekje ^^ en wat tatanka er tussen doet >.<

Tatanka
Alpha2
Ran-d
Beholder
Kodex
Chain reaction
Thera
B-front (live)

Mc nolz
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Line up uit harde base boekje ^^ en wat tatanka er tussen doet >.<

Tatanka
Alpha2
Ran-d
Beholder
Kodex
Chain reaction
Thera
B-front (live)

Mc nolz


Eerder wat Alpha2 er tussen doet.. had hun nou verwisseld met Zany :(
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front LIVE, 'nuff said
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat live gebeuren dikke onzin -.- maar ben hier sowieso niet aanwezig. Ga voor zo'n line up niet 400 km in totaal afleggen... aangezien ik dan ook met trein moet, ben ik 4 uren onderweg. Dus ik sla deze over.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Beste line-up, Kodex, Thera, B-Front Live :drool:

Maar desondanks toch niet aanwezig, 2 weken te jong :P
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Alpha2 en Tatanka er tussen doen? Misschien voor aan het begin vd avond? Er moet toch een beetje afwisseling zijn..
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er moeten ook publiekstrekkers zijn he. Alpha2 en Tatanka zeggen meer mensen wat dan CR, Kodex of Thera. ;)
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter Tatanka dan Zatox, Tatanka is een held.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nou ja dat heeft ze wel bewezen vanavond dat ie een held is ,,, NOT xd maarja dat is mijn mening

Zelfde geldt voor alpha gezusters, die horen hier niet thuis.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is niet wat ik gehoopt had, ik krijg nu al wel twijfels :/
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Line up is niet wat ik gehoopt had, ik krijg nu al wel twijfels :/


Wat wil je dan? Beholder, Kodex, Chain reaction, Thera & B-front passen gewoon prima in het concept. Ran-D misschien ook wel, dus ik zal niet als je naar het concept kijkt.. ;)
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tatanka en Alpha2 ook als ze een beetje slim zijn.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Kepro schreef:
Line up is niet wat ik gehoopt had, ik krijg nu al wel twijfels :/


Wat wil je dan? Beholder, Kodex, Chain reaction, Thera & B-front passen gewoon prima in het concept. Ran-D misschien ook wel, dus ik zal niet als je naar het concept kijkt.. ;)


Ik heb helemaal niets met Kodex, Chain Reaction heb ik geen idee wat ik kan verwachten qua platen. Ik volg hem niet zo. Tatanka vind ik echt top maar de laatste tijd, u dunno...
A2 zakt qua draaien steeds verder onderaan mn lijstje helaas.
Thera /bront is dan natuurlijk wel top!



dawasiknie schreef:
Tatanka en Alpha2 ook als ze een beetje slim zijn.



Zie mn andere quote.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten