Edwinn schreef:
Kepro schreef:
Line up is niet wat ik gehoopt had, ik krijg nu al wel twijfels

Wat wil je dan? Beholder, Kodex, Chain reaction, Thera & B-front passen gewoon prima in het concept. Ran-D misschien ook wel, dus ik zal niet als je naar het concept kijkt..

Ik heb helemaal niets met Kodex, Chain Reaction heb ik geen idee wat ik kan verwachten qua platen. Ik volg hem niet zo. Tatanka vind ik echt top maar de laatste tijd, u dunno...
A2 zakt qua draaien steeds verder onderaan mn lijstje helaas.
Thera /bront is dan natuurlijk wel top!
dawasiknie schreef:
Tatanka en Alpha2 ook als ze een beetje slim zijn.
Zie mn andere quote.