Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness,
vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.
Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.
De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien

En de rest was alleen maar zelfpromotie, die kerel moet eens met wat anders op de proppen komen