Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Daveytl schreef:
Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness, vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.

Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.

De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien ^^

En dan vooral Ra-ta-ta zeker ofniet?
En de rest was alleen maar zelfpromotie, die kerel moet eens met wat anders op de proppen komen

Nummers als Madhouse, Oldskool, Hardbass anthem, Irreplaceable, Indoctrination waren toch zeker wel lekker (L) En wat is er mis met een beetje afwisseling? Heb ook niemand horen klagen over AVIO die ook heel wat melodieuze nummers draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Piaaa schreef:
Daveytl schreef:
Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness, vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.

Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.

De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien ^^

En dan vooral Ra-ta-ta zeker ofniet?
En de rest was alleen maar zelfpromotie, die kerel moet eens met wat anders op de proppen komen

Nummers als Madhouse, Oldskool, Hardbass anthem, Irreplaceable, Indoctrination waren toch zeker wel lekker (L) En wat is er mis met een beetje afwisseling? Heb ook niemand horen klagen over AVIO die ook heel wat melodieuze nummers draaiden.


Wat Zatox deed heeft die al 100x eerder gedaan. AVIO doet het tenminste altijd orgineel. Alleen hun opener al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag als het goed is lineup in het boekie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie hierboven, wat dakgoot zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Zaterdag als het goed is lineup in het boekie ;)

Dat klopt ja :)ga ik wel van uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat Zatox deed heeft die al 100x eerder gedaan. AVIO doet het tenminste altijd orgineel. Alleen hun opener al.

Klopt, maar hoorde die tracks voor het eerst live, dus had er zelf geen problemen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Loudness blijft 20 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Loudness blijft 20 euro.


+3 administratie kosten :whistle:

MAR DAT IS ECHT GOED NIEUWS!!!

Ik hoop dat line up in het Hardbass boekie staat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 naam van lineup gisteren gehoord, waar ik heel blij om ben :love: morgen in boekje de hele lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, 20 euro, is natuurlijk erg mooi, maar ik hoop niet dat je nu na het succes, massaal "dagjesmensen" krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
1 naam van lineup gisteren gehoord, waar ik heel blij om ben :love: morgen in boekje de hele lineup.


Welke? Weet er namelijk ook 1. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet er ook 1 :thumbsup: dat is ook goed nieuws dat die er staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik weet er ook 1 :thumbsup: dat is ook goed nieuws dat die er staat xd


TELL ME PLEASE :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen even stoer lopen te vertellen dat hij er een weet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat wij dezeflde weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Denk dat wij dezeflde weten :P

Denk het niet :)

Maarja. ik kan waarschijnlijk niet eens :') kut sooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
Denk dat wij dezeflde weten :P

Denk het niet :)

Maarja. ik kan waarschijnlijk niet eens :') kut sooi


:oh: why?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet ze allemaal maar zeg het lekker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 12:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik weet het ook al:
Isaac
Technoboy
Brennan Heart
Psyko Punkz
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Wasted Penquinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik weet het ook al:
Isaac
Technoboy
Brennan Heart
Psyko Punkz
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Wasted Penquinz


En dat voor maar 20 euro!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:

En dat voor maar 20 euro!!! :woot:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik weet het ook al:
Isaac
Technoboy
Brennan Heart
Psyko Punkz
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Wasted Penquinz

Geen Scooter :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 13:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee maar ik heb vernomen dat Patrick Jumpen gaat afsluiten dus dat vergoed een hoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmmmm, ben de 22e jarig :) Mooie gelegenheid om het hier te vieren, of niet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is zeker een mooie gelegenheid om het te vieren ;)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten