Nummers als Madhouse, Oldskool, Hardbass anthem, Irreplaceable, Indoctrination waren toch zeker wel lekkerwrote:En dan vooral Ra-ta-ta zeker ofniet?wrote:Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness, vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.
Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.
De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien
En de rest was alleen maar zelfpromotie, die kerel moet eens met wat anders op de proppen komen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wat Zatox deed heeft die al 100x eerder gedaan. AVIO doet het tenminste altijd orgineel. Alleen hun opener al.wrote:Nummers als Madhouse, Oldskool, Hardbass anthem, Irreplaceable, Indoctrination waren toch zeker wel lekkerwrote:En dan vooral Ra-ta-ta zeker ofniet?wrote:Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness, vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.
Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.
De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien
En de rest was alleen maar zelfpromotie, die kerel moet eens met wat anders op de proppen komenEn wat is er mis met een beetje afwisseling? Heb ook niemand horen klagen over AVIO die ook heel wat melodieuze nummers draaiden.
Zaterdag als het goed is lineup in het boekie 
Dat klopt jawrote:Zaterdag als het goed is lineup in het boekie
Klopt, maar hoorde die tracks voor het eerst live, dus had er zelf geen problemen mee.Wat Zatox deed heeft die al 100x eerder gedaan. AVIO doet het tenminste altijd orgineel. Alleen hun opener al.
+3 administratie kostenwrote:Loudness blijft 20 euro.
MAR DAT IS ECHT GOED NIEUWS!!!
Ik hoop dat line up in het Hardbass boekie staat
1 naam van lineup gisteren gehoord, waar ik heel blij om ben
morgen in boekje de hele lineup.
Tja, 20 euro, is natuurlijk erg mooi, maar ik hoop niet dat je nu na het succes, massaal "dagjesmensen" krijgt.
Welke? Weet er namelijk ook 1.wrote:1 naam van lineup gisteren gehoord, waar ik heel blij om benmorgen in boekje de hele lineup.
Ik weet er ook 1
dat is ook goed nieuws dat die er staat 
TELL ME PLEASEwrote:Ik weet er ook 1dat is ook goed nieuws dat die er staat
Iedereen even stoer lopen te vertellen dat hij er een weet :')
Denk het nietwrote:Denk dat wij dezeflde weten
Maarja. ik kan waarschijnlijk niet eens :') kut sooi
wrote:Denk het nietwrote:Denk dat wij dezeflde weten![]()
Maarja. ik kan waarschijnlijk niet eens :') kut sooi
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik weet ze allemaal maar zeg het lekker niet.
Ik weet het ook al:
Isaac
Technoboy
Brennan Heart
Psyko Punkz
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Wasted Penquinz
Isaac
Technoboy
Brennan Heart
Psyko Punkz
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Wasted Penquinz
En dat voor maar 20 euro!!!wrote:Ik weet het ook al:
Isaac
Technoboy
Brennan Heart
Psyko Punkz
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Wasted Penquinz
wrote:
En dat voor maar 20 euro!!!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Geen Scooterwrote:Ik weet het ook al:
Isaac
Technoboy
Brennan Heart
Psyko Punkz
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Wasted Penquinz
Nee maar ik heb vernomen dat Patrick Jumpen gaat afsluiten dus dat vergoed een hoop
Hmmmm, ben de 22e jarig
Mooie gelegenheid om het hier te vieren, of niet?