Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag laatst op PF dat Psyko Punkz ergens anders een feest hebben waar ze dacht ik de hele nacht moeten draaien, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. :P Ik vind het zelf niet erg om een paar van dat soort artiesten te zijn, beetje afwisseling en opbouw kan geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 20:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PP lijkt me niet, Zatox nog wel maar die heeft ook wel wat (nieuw) rauw werk
ach vorige x hadden ze het ook goed geregeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Lekker met eigen auto'tje :D , hard gaan op redbull! Line-up niet zo belangrijk, zullen ze vast wel goed hebben geregeld ;)

Kan ik alvast de plek voorin bij jou reserveren op de terugweg (Ivm kramp en zo)? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
PP lijkt me niet, Zatox nog wel maar die heeft ook wel wat (nieuw) rauw werk
ach vorige x hadden ze het ook goed geregeld ;)


Snap niet waarom Zatox nou als een raw hardstyle artiest beschouwd blijft worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Pommer schreef:
PP lijkt me niet, Zatox nog wel maar die heeft ook wel wat (nieuw) rauw werk
ach vorige x hadden ze het ook goed geregeld ;)


Snap niet waarom Zatox nou als een raw hardstyle artiest beschouwd blijft worden..

Ik snap dat ook nog steeds niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zatox is de uitvinder van rawstyle mann je weet!
Achja zo worden Activator, Avio en Frontliner daar ook voor geboekt... die hebben daar mijns inziens ook niet zo veel te zoeken. Als ze zich maar aan kunnen passen aan t concept is het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe kom je bij Acti dan? :P

Maar het aanpassen aan het thema vind ik bij AVIO/Frontliner niet erg, want ik vond dat ze het aardig deden voor op een Loudness. Alleen ben ik bang dat Zatox dit niet gaan brengen. Achja, dan heb ik mijn eet/pis/poep/rook/aftrek/slaap pauze alvast ingelast :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee ik vind dat ook niet van Zatox, maar veel mensen wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je hem aan het begin van de avond boekt lijkt hij wel ene optie. Voor na 1 uur niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness, vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.

Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.

De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

godver gaat hem weer niet worden :cry:
familieweekend huilie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zatox zit er zelfs niet eens tussenin. Hij is gewoon full-on hardstyle -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Zatox zit er zelfs niet eens tussenin. Hij is gewoon full-on hardstyle -.-


Fuck nu-style!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoiets was het toch wat Willempie had gezegt: Fuck nu-style, hereby I declare my style: Full-on Hardstyle

Achja... zo heeft iedere muziek genre wel een mainstream kant, waar Zatox zeker weten ondervalt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Zoiets was het toch wat Willempie had gezegt: Fuck nu-style, hereby I declare my style: Full-on Hardstyle



Ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gasten als Zatox, Alphaverb, Frontliner, Ran-D zitten imo allemaal tegen het randje aan. Natuurlijk niet al hun tracks maar er zitten er zeker wat tussen die goed tegen het randje zitten. Ik vind dat soort producers ook niet ongepast voor een feest als Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Hoe kom je bij Acti dan? :P

Maar het aanpassen aan het thema vind ik bij AVIO/Frontliner niet erg, want ik vond dat ze het aardig deden voor op een Loudness. Alleen ben ik bang dat Zatox dit niet gaan brengen. Achja, dan heb ik mijn eet/pis/poep/rook/aftrek/slaap pauze alvast ingelast :yes:

Acti op Decibel?
Als Zatox niet alleen maar eigen werk van +2010 draait dan had ie prima gepast op een concept als Loudness. Helaas, 't is niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tel schreef:
Hoe kom je bij Acti dan? :P

Maar het aanpassen aan het thema vind ik bij AVIO/Frontliner niet erg, want ik vond dat ze het aardig deden voor op een Loudness. Alleen ben ik bang dat Zatox dit niet gaan brengen. Achja, dan heb ik mijn eet/pis/poep/rook/aftrek/slaap pauze alvast ingelast :yes:

Acti op Decibel?
Als Zatox niet alleen maar eigen werk van +2010 draait dan had ie prima gepast op een concept als Loudness. Helaas, 't is niks...


Idd, Bad Time enz. zouden hier prima passen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Acti op Decibel?
Als Zatox niet alleen maar eigen werk van +2010 draait dan had ie prima gepast op een concept als Loudness. Helaas, 't is niks...

Shiiiiiiiiiiiiiit, dat ik het over het hoofdje heb kunnen zien >.<
Kan me ook bar weinig van de set herrinneren, alleen dat ik nog een filmpje op me tellie heb staan dat luc, sjoerd en ik door de Loudness zaal een het springen zijn met gekke bekken op Lullaby xd

Als bijna elke artiest nou eens oude nummers van zichzelf zouden draaien, zouden de setjes er veel anders uit kunnen zien. Kijk bijvoorbeeld wat Headhunterz heeft geproduceert onder Anti-Fact en D-Tunerz of Wildstylez met Seizure
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg, waarneer start die kaartverkoop nou eens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 01:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is al uitverkocht man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 09:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Is al uitverkocht man!


:lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Is al uitverkocht man!

Niet, grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:33 
 
Artiest

Hier wil ik bij zijn :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness, vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.

Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.

De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien ^^

En dan vooral Ra-ta-ta zeker ofniet?
En de rest was alleen maar zelfpromotie, die kerel moet eens met wat anders op de proppen komen
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten