Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Zag laatst op PF dat Psyko Punkz ergens anders een feest hebben waar ze dacht ik de hele nacht moeten draaien, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. :P Ik vind het zelf niet erg om een paar van dat soort artiesten te zijn, beetje afwisseling en opbouw kan geen kwaad.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
PP lijkt me niet, Zatox nog wel maar die heeft ook wel wat (nieuw) rauw werk
ach vorige x hadden ze het ook goed geregeld ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pete wrote:Lekker met eigen auto'tje :D , hard gaan op redbull! Line-up niet zo belangrijk, zullen ze vast wel goed hebben geregeld ;)
Kan ik alvast de plek voorin bij jou reserveren op de terugweg (Ivm kramp en zo)? :D
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Pommer wrote:PP lijkt me niet, Zatox nog wel maar die heeft ook wel wat (nieuw) rauw werk
Snap niet waarom Zatox nou als een raw hardstyle artiest beschouwd blijft worden..
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Dakpan wrote:
Pommer wrote:PP lijkt me niet, Zatox nog wel maar die heeft ook wel wat (nieuw) rauw werk
Snap niet waarom Zatox nou als een raw hardstyle artiest beschouwd blijft worden..
Ik snap dat ook nog steeds niet :huh:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zatox is de uitvinder van rawstyle mann je weet!
Achja zo worden Activator, Avio en Frontliner daar ook voor geboekt... die hebben daar mijns inziens ook niet zo veel te zoeken. Als ze zich maar aan kunnen passen aan t concept is het prima.
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Hoe kom je bij Acti dan? :P

Maar het aanpassen aan het thema vind ik bij AVIO/Frontliner niet erg, want ik vond dat ze het aardig deden voor op een Loudness. Alleen ben ik bang dat Zatox dit niet gaan brengen. Achja, dan heb ik mijn eet/pis/poep/rook/aftrek/slaap pauze alvast ingelast :yes:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Nee ik vind dat ook niet van Zatox, maar veel mensen wel ;)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Als je hem aan het begin van de avond boekt lijkt hij wel ene optie. Voor na 1 uur niet meer..
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness, vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.

Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.

De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien ^^
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
godver gaat hem weer niet worden :cry:
familieweekend huilie :cry:
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Zatox zit er zelfs niet eens tussenin. Hij is gewoon full-on hardstyle -.-
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Tel wrote:Zatox zit er zelfs niet eens tussenin. Hij is gewoon full-on hardstyle -.-
Fuck nu-style!
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Zoiets was het toch wat Willempie had gezegt: Fuck nu-style, hereby I declare my style: Full-on Hardstyle

Achja... zo heeft iedere muziek genre wel een mainstream kant, waar Zatox zeker weten ondervalt :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Tel wrote:Zoiets was het toch wat Willempie had gezegt: Fuck nu-style, hereby I declare my style: Full-on Hardstyle
Ja :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Gasten als Zatox, Alphaverb, Frontliner, Ran-D zitten imo allemaal tegen het randje aan. Natuurlijk niet al hun tracks maar er zitten er zeker wat tussen die goed tegen het randje zitten. Ik vind dat soort producers ook niet ongepast voor een feest als Loudness.
Donateur
last seen Mar 2017
Tel wrote:Hoe kom je bij Acti dan? :P

Maar het aanpassen aan het thema vind ik bij AVIO/Frontliner niet erg, want ik vond dat ze het aardig deden voor op een Loudness. Alleen ben ik bang dat Zatox dit niet gaan brengen. Achja, dan heb ik mijn eet/pis/poep/rook/aftrek/slaap pauze alvast ingelast :yes:
Acti op Decibel?
Als Zatox niet alleen maar eigen werk van +2010 draait dan had ie prima gepast op een concept als Loudness. Helaas, 't is niks...
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
dawasiknie wrote:
Tel wrote:Hoe kom je bij Acti dan? :P

Acti op Decibel?
Als Zatox niet alleen maar eigen werk van +2010 draait dan had ie prima gepast op een concept als Loudness. Helaas, 't is niks...
Idd, Bad Time enz. zouden hier prima passen.. :P
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
dawasiknie wrote:Acti op Decibel?
Shiiiiiiiiiiiiiit, dat ik het over het hoofdje heb kunnen zien >.<
Kan me ook bar weinig van de set herrinneren, alleen dat ik nog een filmpje op me tellie heb staan dat luc, sjoerd en ik door de Loudness zaal een het springen zijn met gekke bekken op Lullaby xd

Als bijna elke artiest nou eens oude nummers van zichzelf zouden draaien, zouden de setjes er veel anders uit kunnen zien. Kijk bijvoorbeeld wat Headhunterz heeft geproduceert onder Anti-Fact en D-Tunerz of Wildstylez met Seizure
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Zeg, waarneer start die kaartverkoop nou eens >.<
Donateur
last seen Mar 2017
Is al uitverkocht man!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:Is al uitverkocht man!
:lol: >.<
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 16 days ago
dawasiknie wrote:Is al uitverkocht man!
Niet, grappig :P
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Hier wil ik bij zijn :bomb:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Daveytl wrote:Zatox is niet erg rauw of zo, het zit eigenlijk een beetje tussen alles in.
Maar Zatox misstond zeker niet op Loudness, vond de nummers die hij draaide heel erg fijn.

Denk dat een line-up als Chris One- Sasha F- Thera- The Beholder- Digital Punk ook niet echt geweldig zal zijn.
Ten eerste zal dit minder mensen aanspreken, omdat er nou eenmaal minder bekende namen staan.
Ten tweede is er dan vrij weinig afwisseling.

De vorige editie van Loudness vond ik de line-up dus zeer sterk, al had ik graag Ran-D bij de line-up gezien ^^
En dan vooral Ra-ta-ta zeker ofniet?
En de rest was alleen maar zelfpromotie, die kerel moet eens met wat anders op de proppen komen