Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Henk-Jan schreef:
Lijkt me ook wel gaaf, Rotterdam is alleen wel een pokke end zeg.


Ach lekker in de trein. Was vorige keer ook een succes, alleen de terugreis was wat minder :P .

Ja ritje á 40 euro, is ook niet alles ;)
Kijk nog wel even..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb nu gelukkig weekend ov, had ik eerst niet. Betaalde me toen scheel aan die klote trein
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Heb nu gelukkig weekend ov, had ik eerst niet. Betaalde me toen scheel aan die klote trein

Regel dat ook even voor mij dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is 26 euro, sommige van ons hebben ov dus korting :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Het is 26 euro, sommige van ons hebben ov dus korting :) .

Hmm oke nou dat scheelt al weer ^^ Denk er nog wel even over na, eerst HB overleven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

er kunnen 3 mensen met mij mee met korting ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het spijt me voor alle lieve vriendelijke vrienden, maar ik ga dus NIET meer van Rotterdam naar Zwolle (en Kampen) met de trein. No fucking way dat ik weer 5 uur over een terugreis ga doen met de kut NS. :list:

Ik blijf óf in R'dam pitten of in Amsterdam op m'n kamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die "5 uur" kwam alleen maar omdat er op dat moment bussen reden tussen r'dam en utrecht. Maarja, laat ons maar in de steek :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ok, mijn come-down was ook niet zo goed, als ik weer met de trein ga, zorg ik voor een oplossing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk trouwens dat de line up in hardbass boekje staat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zal vast ja, mag onderhand ook weer een keer.
Heb er gvd zin in! 20 minuten met de metro heen en 20 minuten met de taxi terug :worship: Bieden voor een slaapplek kan vanaf nu :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dat zal vast ja, mag onderhand ook weer een keer.
Heb er gvd zin in! 20 minuten met de metro heen en 20 minuten met de taxi terug :worship: Bieden voor een slaapplek kan vanaf nu :clap:

Een ontbijtje op bed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Dat zal vast ja, mag onderhand ook weer een keer.
Heb er gvd zin in! 20 minuten met de metro heen en 20 minuten met de taxi terug :worship: Bieden voor een slaapplek kan vanaf nu :clap:

Een ontbijtje op bed :thumbsup:


Succes :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig. Weet alleen nog niet met wie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dat zal vast ja, mag onderhand ook weer een keer.
Heb er gvd zin in! 20 minuten met de metro heen en 20 minuten met de taxi terug :worship: Bieden voor een slaapplek kan vanaf nu :clap:

+15min bus heen en 15min bus terug :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan ga je zeker niet terug naar Hellevoet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dan ga je zeker niet terug naar Hellevoet :P

Jawel maar heb de wachttijden niet mee gerekend, krijg ik altijd slecht humeur van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

modernization schreef:
dawasiknie schreef:
Dan ga je zeker niet terug naar Hellevoet :P

Jawel maar heb de wachttijden niet mee gerekend, krijg ik altijd slecht humeur van xd


Misschien idee voor jou chuck :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
modernization"][quote="dawasiknie schreef:
Dan ga je zeker niet terug naar Hellevoet :P

Jawel maar heb de wachttijden niet mee gerekend, krijg ik altijd slecht humeur van xd


Misschien idee voor jou chuck :P?[/quote]
Ik vond het juist hartstikke gezellig met jullue in de bus en trein hoor! Alleen ik was helemaal dood op de terugweg en had nergens meer zin in en al helemaal niet in een terugreis van 5,5 uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker met eigen auto'tje :D , hard gaan op redbull! Line-up niet zo belangrijk, zullen ze vast wel goed hebben geregeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Lekker met eigen auto'tje :D , hard gaan op water Line-up niet zo belangrijk, zullen ze vast wel goed hebben geregeld ;)


:yes:

Lekker gratis parkeren en voldoende ruimte, geniaal dat het beste feest dat er is uitgerekend hier wordt gehouden. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk eetgelegenheden aanwezig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Pete schreef:
Lekker met eigen auto'tje :D , hard gaan op water Line-up niet zo belangrijk, zullen ze vast wel goed hebben geregeld ;)


:yes:

Lekker gratis parkeren en voldoende ruimte, geniaal dat het beste feest dat er is uitgerekend hier wordt gehouden. :woot:

Deze keer niet weer heel de avond stil staan jij :nono:

Tel schreef:
Hopelijk eetgelegenheden aanwezig...

100% zeker. Had het er laatst nog over met vriendin die naar Back2school was... dat gaat helemaal goed komen :) En roken in de zaal was daar ook geen probleem! Ik ben er over 2 bij met HC4L, dan zal ik het nog even uitgebreid checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bang dat deze line up best wel soft gaat worden eigenlijk...

Zatox, Psyko Punkz enz. worden ook als raw beschreven, en dat zijn toch niet de namen die ik op loudness hoop te zien.

Hoop dat ze meer richting Titan, Degos & Re-Done, Sasha F gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dubbel
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten