Dakpan schreef:
Pete schreef:
Lekker met eigen auto'tje

, hard gaan op
water Line-up niet zo belangrijk, zullen ze vast wel goed hebben geregeld

Lekker gratis parkeren en voldoende ruimte, geniaal dat het beste feest dat er is uitgerekend hier wordt gehouden.

Deze keer niet weer heel de avond stil staan jij
Tel schreef:
Hopelijk eetgelegenheden aanwezig...
100% zeker. Had het er laatst nog over met vriendin die naar Back2school was... dat gaat helemaal goed komen

En roken in de zaal was daar ook geen probleem! Ik ben er over 2 bij met HC4L, dan zal ik het nog even uitgebreid checken!