Ja ritje á 40 euro, is ook niet alleswrote:Ach lekker in de trein. Was vorige keer ook een succes, alleen de terugreis was wat minderwrote:Lijkt me ook wel gaaf, Rotterdam is alleen wel een pokke end zeg..
Kijk nog wel even..
Ja ritje á 40 euro, is ook niet alleswrote:Ach lekker in de trein. Was vorige keer ook een succes, alleen de terugreis was wat minderwrote:Lijkt me ook wel gaaf, Rotterdam is alleen wel een pokke end zeg..
Regel dat ook even voor mij danwrote:Heb nu gelukkig weekend ov, had ik eerst niet. Betaalde me toen scheel aan die klote trein
Hmm oke nou dat scheelt al weerwrote:Het is 26 euro, sommige van ons hebben ov dus korting.
Een ontbijtje op bedwrote:Dat zal vast ja, mag onderhand ook weer een keer.
Heb er gvd zin in! 20 minuten met de metro heen en 20 minuten met de taxi terugBieden voor een slaapplek kan vanaf nu
Succeswrote:Een ontbijtje op bedwrote:Dat zal vast ja, mag onderhand ook weer een keer.
Heb er gvd zin in! 20 minuten met de metro heen en 20 minuten met de taxi terugBieden voor een slaapplek kan vanaf nu
+15min bus heen en 15min bus terugwrote:Dat zal vast ja, mag onderhand ook weer een keer.
Jawel maar heb de wachttijden niet mee gerekend, krijg ik altijd slecht humeur vanwrote:Dan ga je zeker niet terug naar Hellevoet
Misschien idee voor jou chuckwrote:Jawel maar heb de wachttijden niet mee gerekend, krijg ik altijd slecht humeur vanwrote:Dan ga je zeker niet terug naar Hellevoet
Ik vond het juist hartstikke gezellig met jullue in de bus en trein hoor! Alleen ik was helemaal dood op de terugweg en had nergens meer zin in en al helemaal niet in een terugreis van 5,5 uurwrote:Misschien idee voor jou chuckwrote:Jawel maar heb de wachttijden niet mee gerekend, krijg ik altijd slecht humeur vanwrote:Dan ga je zeker niet terug naar Hellevoet?
wrote:Lekker met eigen auto'tje, hard gaan op water Line-up niet zo belangrijk, zullen ze vast wel goed hebben geregeld
Deze keer niet weer heel de avond stil staan jijwrote:wrote:Lekker met eigen auto'tje, hard gaan op water Line-up niet zo belangrijk, zullen ze vast wel goed hebben geregeld
![]()
Lekker gratis parkeren en voldoende ruimte, geniaal dat het beste feest dat er is uitgerekend hier wordt gehouden.
100% zeker. Had het er laatst nog over met vriendin die naar Back2school was... dat gaat helemaal goed komenwrote:Hopelijk eetgelegenheden aanwezig...