Die wat bredere gozerwrote:Ik was die met dat grijze Donkey Rollers shirtwrote:Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...![]()
voor de rest waren Kswoosh, Nando, Tommetjuh, mr Lellebel, WZY en nog wat anderen er ook
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ghehe okewrote:zeg maar gewoon met die pens hoor
Dan weet ik wel wie je bent ja
-
G
Bijna iedereen uit die dikke lijst van mijwrote:Ik was die met dat grijze Donkey Rollers shirtwrote:Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...![]()
voor de rest waren Kswoosh, Nando, Tommetjuh, mr Lellebel, WZY en nog wat anderen er ook
Het waren werkelijk allemaal hardtrekkers ?wrote:Bijna iedereen uit die dikke lijst van mijwrote:Ik was die met dat grijze Donkey Rollers shirtwrote:Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...![]()
Dat had ik dan weer niet verwacht ...
Ikwrote:Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...
Het licht was kut idd, dat icm met de materialen op het podium en diskoballen die al dat licht nog eens 5 keer weerkaatsen maakte het alles behalve chill.
Vond het verder wel goed te doen, voor een uitverkochte zaal was er wel genoeg ruimte. Ik hoef echt niet als een mongool los te gaan voor 5 vierkante meter, eentje is meer dan genoeg
Vond het verder wel goed te doen, voor een uitverkochte zaal was er wel genoeg ruimte. Ik hoef echt niet als een mongool los te gaan voor 5 vierkante meter, eentje is meer dan genoeg
Die oranje hoedjes vat ik liever onder partyflock 
Achterin had je genoeg ruimte om lekker te knallenwrote:Ikwrote:Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...en half hardtraxx en nog wat meer
Nog steeds aan het nagenieten!
Ik was trouwens die gast met dat blauwe shirt met 4 apen erop, heb volgens mij echt overal in de zaal gestaan
Ik was trouwens die gast met dat blauwe shirt met 4 apen erop, heb volgens mij echt overal in de zaal gestaan
Heb jou helemaal niet gezienwrote:Ik heb er ook nog even bij gestaan.wrote:Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...
jij stond volgens mij ook alleen maar in de rechter achterhoek toch? wij meer in het midden voor de vjwrote:Heb jou helemaal niet gezienwrote:Ik heb er ook nog even bij gestaan.wrote:Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...
ben zo jaloers als ik al die reacties over Loudness hier lees...nu en ik er nog zekerder van dat ik volgende editie er 1000% bij ben 
Haha Vik jij zag er echt verrot uit toen we op de metro aan het wachten waren 
Whaha lekker je eigen nummertje promoten hier?wrote:Wat klonk Bit Rush toch belachelijk vet hier
Ik heb altijd last van dat je op het feest moe bent en naar huis wil, ben je thuis wil je terugwrote:Te veel heimwee naar dit feest.
Zoo VIK was een heerlijk avondje!!wrote:Ik heb er ook nog even bij gestaan.wrote:Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...
Volgens mij nietwrote:Ik dacht dat ik jou wel gezien had, maar dat zal dan wel niet.wrote:Heb jou helemaal niet gezienwrote:Ik heb er ook nog even bij gestaan.
Of moet aan mij liggen
Grootste gedeelte wel jhawrote:jij stond volgens mij ook alleen maar in de rechter achterhoek toch? wij meer in het midden voor de vj
nou ik ben nu wel ff blij dat ik de bank kan hangenwrote:Te veel heimwee naar dit feest.
ojah en wou je nog me euphoria kaartje? we hadden het er nie over gehad
Waren met belangrijkere dingen bezig he.wrote:nou ik ben nu wel ff blij dat ik de bank kan hangenmaar naarmate de week vordert zal ik ook wel weer terugwillen!
ojah en wou je nog me euphoria kaartje? we hadden het er nie over gehad
Haha idd
Maar is goed, en anders moet je het nog maar ff laten weten als ik em dan nog heb 
Promoten niet zo zeer, het is gewoon een nogal diep nummer dat hier heel goed uit de verf kwam en me extra enthousiast heeft gemaaktwrote:Whaha lekker je eigen nummertje promoten hier?wrote:Wat klonk Bit Rush toch belachelijk vet hierHij klonk wel erg vet hoor!
Jawohl!wrote:Wat dan? Ik kan ben gister trouwens door mn knie weer gegaan of iets dergelijks, gelukkig zag ik hoeksemad toen ik even ging zitten maar het was denk ik niet slim om gister nog door te gaan stampen want ik kan niet meer lopen.wrote:Hmm ja ik heb zelf helaas een kut feest gehadMn knie is ook mega dik.