Zo, ik ben ook weer wakker, dus ff een verslagje van mijn kant

:
KodexIk was samen met WZY al als één van de eersten binnen, dus konden lekker rustig munten halen en ff naar de wc gaan, eerste nummer wat we hoorden was Arboza - We Arise, en daarna kwamen nog tracks als Bionicle, Pounding Senses Bootleg, Overcome, We Are One (

), Paranormal Activities en nog wat ander beukwerk, helaas was het mixwerk niet al te best. Maarja de toon was iig gezet qua trackkeuze.
TatankaTjah, wat moet ik hier over zeggen... De beste man opende met Gangsta, waarna ook Loops n Things, Kickin Ass & al die andere rommel nog voorbij kwam, bagger dus
BeholderOpende volgens mij met Dilemma, gevolgd door wat nieuwe Digital Punk tracks, die klonken wel lekker! Daarna gooide die het gas erop met Psychedelic Trip, Fade To Black, Act Of Rage, Jealousy Remix etc.
Vond het alleen wel erg jammer dat ik die ouwe klappers als Who Wants This enzo niet heb gehoord
Alpha TwinsVerraste me positief, ze begonnen rustig met Breathe, maar bouwde het goed op en kwamen zelfs met tracks aanzetten als Angel Of The Sun & Surge Of Power
Voor de rest ook nog wat lekkere nieuwe tracks gehoord. En die E-Force tracks knallen ook door zeg!
B-FrontKakte hier helaas een beetje in, en ben behalve op Magic (die na de intro afgekapt werd) niet vol los gegaan, maar ik vond het ook geen geweldige set, hoopte toch wel erg op Scary Noises maar die kwam helaas niet.
Chain ReactionMe energie kwam langzaam weer een beetje terug, en dat was mede te danken aan deze man zelf, want hij kwam met heerlijke tracks aan zetten, Answers, Out With A Bang, Jealousy, Pattern 1, Furious, Times Like These
Klein minpuntje, ik had me erg verheugt op Nackt maar die kwam helaas niet.
Ran-DWas hier niet heel erg kapot van, de helft van de tracks had ik al bij A2 gehoord, en het teasen ging me af en toe wel erg ver.
Natuurlijk waren Under Attack & Son Of Torture enzo wel weer heldig!
TheraIk wist eigenlijk totaal niet wat ik moest verwachten, had hem nog nooit live meegemaakt namelijk.
De eerste track was ik ff naar de wc, maar toen ik weer terug kwam hoorde ik gelijk Rotten From The Inside

, daarna ben ik helemaal kapot gegaan, tering wat een set was dit, die kicks dreunen geweldig door, en ook die gruwelijke reverse bass zaagte als een gek die hele zaal door

, het tempo lag echt moordend hoog, en het werd afgesloten met hardcore op volgens mij iets van 200 BMP
Al met al de beste set van de avond, wat een geweld!
Voor de rest natuurlijk weer enorm veel HT'ers gezien, en het ging weer lekker los daar midden achterin
nog wat plus & minpuntjes:
+ Sfeer
+ De ragbende
+ Thera
+ De bar was goed geregeld, steeds snel aan de beurt
+ Ik kon eigenlijk de hele avond vol gas gaan
- Tatanka
- Die stroboscopen, al werden ze op het einde wel iets minder volgens mij
- Geluid voorin was niet al te best
Al met al een geweldige nacht gehad, bedankt iedereen daarvoor