Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

Pfffffff haha, geen idee, ik kwam hem ergens tegen, nu weet ik ook niet of dat nu rechts achterin was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:55 

Donateur

Ach had er veel meer van verwacht. 12 uren reizen is het niet waard.
En helaas viel ik om 1 uur in een dip... Waar ik niet uitkwam, kut kut kut...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
SanderM schreef:
Wie was jij nou ook alweer, Rawbin, heb namelijk een tijdje met je gepraat.

maat van dawasiknie
redelijk klein
en had volgens mij een klein (ring)baardje?

Ja ik was wel alleen, wel terug gegaan met beukmattiejjj daan.
En idd niet zo groot :P en had geen tijd om me te scheren, maar een ringbaar hahaha dat net weer niet :lol:

En sanderm. Wij hebben achteraan gemeet. Modernization vroeg aan mij of jij van ht was vanwege het loudness shirt. Dus toen vroeg ik het aan jou en ja dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

Wacht ff, stond jij toen ook na Hardbass op Nijmegen CS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:05 

Hardtraxx Veteran

Uhh nope :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

Was een heerlijk feest, was vanaf het begin al aanwezig met Nando & Tommetjeuh. Vond Kodex maar matig draaien en moest toen ook nog warm worden. Tatanka, mijn grote held heeft me zwaar teleurgesteld, ik hoopte stiekem dat hij nog een beetje het Loudness concept begreep maar dat was misschien te naïef. Met platen als Gangsta,Kickin Ass & The Undefeated kan je toch niet komen aanzetten op Loudness :doh: Pas vanaf The Beholder kwam ik een beetje op gang en ging ik ook echt los. Ik had Midnight,Annihilating & Euphoria enzo wel verwacht maar vond de set desalniettemin toch erg lekker. Alpha 2 hebben me ook positief verrast, ze draaiden een paar erg lekkere tracks zoals die nieuwe van hun, Let It Go, man man wat een plaat :D B-Front: LIVE , vond het een lekker setje. Die collab van Bob & Frequencerz klinkt echt super dik, verder gewoon lekkere platen met als hoogtepunt Musical Analysis. Chain Reaction viel me een beetje tegen hij draaide wel goede platen maar ook precies dezelfde set als op Reset, dat was wel jammer en ik had ook gehoopt op een paar Radical Redemption tracks maarja... Ran-D draaide wel lekker, The New Shit is toch zo lekker :) Jammere was wel dat hij veel draaide wat de Alpha 2 ook al draaide. Thera, ik had echt totaal geen energie meer maar tering hey wat een set :worship: Alleen maar non stop knallen. Thuis kan ik zijn platen niet echt waarderen maar live gaat het zoooo hard :D Ook echt heel veel respect voor hoe hij losgaat achter de draaitafels, man man wat een energie :D Kortom een geslaagd avondje, veel HT'ers gezien, was wel gezellig :) Volgende Loudness ben ik er weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

Was een top feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:29 

Hardtraxx Veteran

Echt ee nnen super feest. Ben net wakker maar wat was het geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:36 

Hardtraxx Addict

't Was men eerste Loudness. Ik vond het echt een TOP feest! Iedereen ging los, sfeer zat er goed in.
Kodex byna helemaal gemist, omdat ik door een drugshond werd gepakt :@, maar hoorde van n paar gasten dat hij last minute kreeg te horen dat z'n set niet werd helemaal werd goed gekeurd of zo en ruzie had met de apperatuur...
Tatanka heeft indd 't Loudness concept n btje ontlopen, maar desondanks werd ik erg blij van die kick in Eternal en het Hardbass anthem mag altijd ook ff langskomen vind ik :)
The Beholder had ik persoonlijk van verwacht dat tie iets harder zou komen, maar heb zeker niks te klagen. Het bracht de zaal zeker goed op gang en voor m'n gevoel was 't feest echt begonnen!
Alphatwins draaide een btje afwisselend, met pieken en dalen. Dat nummer van Psycho Punkz paste écht niet! Maar verder prima set.
B-Front...tsja... wat moet ik zeggen? Helemaal lijp! Nieuwe track met Coone kwam langs, beukt echt prima, bij Inner Creativity vond ik 't jammer dat de bass zo overheerste, waardoor de anti z'n kracht n btje verloor.
Chain Reaction, prima set, kan me niet zo goed herinneren welke platen hij er allemaal op heeft gelegd... was ook veel aan't lullen toen.
Nu komt de absolute koning van de avond voor mij. Mr. Ran-D. Haunter of the Dark, met daarvoor mijn favoriete plaat Son of Torture en hij opende geloof ik met het Rebirth Anthem, wat wil je nog meer?
Indd, wat wil ik nog meer? ROTTEN FROM THE INSIDE! Daar was Thera om de avond af te sluiten, mijn gunst, nog nooit live gehoord die kicks van hem, nou dat heb ik geweten! Gruwelijk :worship:

Schitterende avond! Volgend jaar hopelijk er weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
KSwoosh schreef:
SanderM schreef:
Wie was jij nou ook alweer, Rawbin, heb namelijk een tijdje met je gepraat.

maat van dawasiknie
redelijk klein
en had volgens mij een klein (ring)baardje?

Ja ik was wel alleen, wel terug gegaan met beukmattiejjj daan.
En idd niet zo groot :P en had geen tijd om me te scheren, maar een ringbaar hahaha dat net weer niet :lol:

En sanderm. Wij hebben achteraan gemeet. Modernization vroeg aan mij of jij van ht was vanwege het loudness shirt. Dus toen vroeg ik het aan jou en ja dus :P

Ah ja, klopt, jij was idd alleen gekomen, omdat je toch wel wist dat je mede-hardtraxxers zou meeten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:37 

Artiest

SUPER reacties :yay: en superbedankt voor de geweldige avond! De spierpijn nu is heerlijk om mee na te genieten :D

Ik heb meteen even een tracklist gemaakt, dit was de set die ik heb gedraaid:

Dj Thera @ Loudness, 23-04-2011

01. Dj Thera - Doggystyle (Intro Cut)
02. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
03. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings
04. Chain Reaction - Victime (Dj Thera Remix)
05. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
06. Phrantic - Edge Of Extinction
07. Geck-o - Bit Rush
08. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
09. Dj Thera - Live Hard Now
10. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
11. Degos & Re-Done - Outside The Box
12. Geck-o vs Thera - Trespassing
13. Wavolizer - Done
14. Catatonic Overload - Goddamn
15. Afflictive - Breadstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)
16. Tymon - Gucci
17. Broken Rules - Attention
18. Ophidian - Butterfly (VIP)
19. Art Of Fighters - Sinapse (Ophidian Remix)
20. Skullfuck3r - C4veman
21. Tha Playah - I Call The Shots
22. Shadowlands Terrorists - Shadowlands Anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:39 

Hardtraxx Veteran

22 tracks in een uur. :huh: Doe je netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:40 

Donateur

Super set van thera . Gelukkig daar nog wel los op kunnen gaan .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:41 

Artiest

Edwinn schreef:
22 tracks in een uur. :huh: Doe je netjes.

Haha het was 1 uur en 15 minuten vandaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

Die aws zo ongelovelijk gruwelijk hard. Jezus.

Pieter :worship: :worship: :worship: Set van de avond, samen met Chain Reaction & B-Front.

Alpha Twins, The Beholder, Ran-D & Tatanka mogen eerst even leren om te bespreken welke track er is gedraaid. Alle 4 draaide ze Oldskool en Bringing the Funk remix...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:47 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
SUPER reacties :yay: en superbedankt voor de geweldige avond! De spierpijn nu is heerlijk om mee na te genieten :D

Ik heb meteen even een tracklist gemaakt, dit was de set die ik heb gedraaid:

Dj Thera @ Loudness, 23-04-2011

01. Dj Thera - Doggystyle (Intro Cut)
02. Catatonic Overload - Rotten From The Inside
03. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings
04. Chain Reaction - Victime (Dj Thera Remix)
05. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
06. Phrantic - Edge Of Extinction
07. Geck-o - Bit Rush
08. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
09. Dj Thera - Live Hard Now
10. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
11. Degos & Re-Done - Outside The Box
12. Geck-o vs Thera - Trespassing
13. Wavolizer - Done
15. Afflictive - Breadstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)
16. Tymon - Gucci
17. Broken Rules - Attention
18. Ophidian - Butterfly (VIP)
19. Art Of Fighters - Sinapse (Ophidian Remix)
20. Skullfuck3r - C4veman
21. Tha Playah - I Call The Shots
22. Shadowlands Terrorists - Shadowlands Anthem

Re-run aub!!! :D

nr. 18 :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:06 

Hardtraxx Veteran

Zo, ik ben ook weer wakker. Was een goed feest! Erg gezellig gehad met iedereen, sfeer zat er goed in. Jammer genoeg werd de avond lichtjes verpest voor mij door de last van m'n rug (ben nu ook helemaal kapot), moeheid en m'n gescheurde broek. Zal ook maar een kort verslagje schrijven, ook al is het meeste al gezegd.

Kodex
Begon goed met o.a. Overcome, Paranormal Activities, Darkness Is Calling, Diamonic, We Are One en nog wat spul. Laatste half uur leken voor mij allemaal onbekende tracks, dus ik kon me niet echt plaatsen. Jammer genoeg geen The Worst Nightmare gehoord. Later nog ff met hem staan praten, aardige kerel! :D

Tatanka
Dieptepunt van de avond. Wat een kneus en wat een schandalige set, helemaal voor op Loudness. Kom op man, Gangsta, Kickin' Ass, Loops & Things draaien op een feest als Loudness? Volgens mij dacht die kerel dat ie op Black stond. Volgende Loudness mogen die Italianen wel overgeslagen worden (behalve The R3bels).

Beholder
Op zich een goede set, maar ik had er veel meer van verwacht. Je staat op Loudness, een 'raw' hardstyle feest en dan draai je nauwelijks harde platen van jezelf, beetje jammer. Decibel Anthem was toch wel het minpunt. Gelukkig draaide die ook Psychedelic Trip, Punk From The Block, Machine Master, Act Of Rage etc.

Alpha2
Best vette set, maar ook hun leken zich in te houden. Wel een aantal lekkere platen van het album gehoord en verder ook nog Psycho, Angel Of The Sun, Surge Of Power en nog wat gehoord.

B-Front LIVE
Ik had hele hoge verwachtingen, maar jammer genoeg vond ik het niet zo geweldig. De nieuwe tracks waren wel allemaal heel dik, maar ik miste toch wel tracks als Scary Noises en de climax van Magic. Verder duurde alle tracks voor mijn gevoel echt 2 min. of zelfs minder. :/ Die For The Girls is trouwens wel heerlijk.

Chain Reaction
Ben tijdens zijn set gaan zitten, was echt helemaal kapot. Geen verkeerde set, maar op Reset draaide die ong. hetzelfde alleen dan beter en aangevuld met Lellebel, Strike, Don't Move (Crypsis Remix) en nog wat. Gelukkig heb ik niet echt veel gemist tijdens het zitten.

Ran-D
Ik dacht toch echt dat deze man vanaf het begin ging beuken, maar het eerste half uur was best zwak. Rebirth vond ik niet erg, maar daarna werd het alleen maar blijer voor mijn gevoel. Gelukkig was het laatste half uur wel knallen, maar de helft was jammer genoeg ook al gedraaid door A2.

Thera
Beste set van de avond, sowieso (eigenlijk ook de enige Loudness waardige set die ik heb gehoord). Godverdomme wat een geweld. Openen met Doggystyle, gevolgd door Rotten From The Inside en een onbekende voor mij met een zieke reverse bass. Daarna was het ook nog non-stop knallen met The Sexual Thrill, Do The Happy Face, Outside The Box, Trespassing, Done, Breadstick en de hardcore op het einde, wat een geweld! Geweldig ook hoe Thera los gaat achter de decks, vaak nog harder dan het publiek zelf. Zeker de beste afsluiter voor mij ooit tot nu toe.

+ / - puntjes

+ De hoeveelheid Hardtraxxers
+ Thera z'n set :worship:
+ Sfeer was goed te doen
+ Paracetamol die ik van Modernization kreeg (voor m'n rug) :thumbsup:

- Het geluid vooraan
- Te hoge verwachtingen van de setjes
- Last van m'n rug
- M'n broek die in het begin van de avond openscheurde, en bij Outside The Box helemaal kapot ging:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:08 

Bierkoning

Zo, ik ben ook weer wakker, dus ff een verslagje van mijn kant :D :

Kodex
Ik was samen met WZY al als één van de eersten binnen, dus konden lekker rustig munten halen en ff naar de wc gaan, eerste nummer wat we hoorden was Arboza - We Arise, en daarna kwamen nog tracks als Bionicle, Pounding Senses Bootleg, Overcome, We Are One ( :worship: ), Paranormal Activities en nog wat ander beukwerk, helaas was het mixwerk niet al te best. Maarja de toon was iig gezet qua trackkeuze.

Tatanka
Tjah, wat moet ik hier over zeggen... De beste man opende met Gangsta, waarna ook Loops n Things, Kickin Ass & al die andere rommel nog voorbij kwam, bagger dus

Beholder
Opende volgens mij met Dilemma, gevolgd door wat nieuwe Digital Punk tracks, die klonken wel lekker! Daarna gooide die het gas erop met Psychedelic Trip, Fade To Black, Act Of Rage, Jealousy Remix etc.
Vond het alleen wel erg jammer dat ik die ouwe klappers als Who Wants This enzo niet heb gehoord

Alpha Twins
Verraste me positief, ze begonnen rustig met Breathe, maar bouwde het goed op en kwamen zelfs met tracks aanzetten als Angel Of The Sun & Surge Of Power :worship:
Voor de rest ook nog wat lekkere nieuwe tracks gehoord. En die E-Force tracks knallen ook door zeg!

B-Front
Kakte hier helaas een beetje in, en ben behalve op Magic (die na de intro afgekapt werd) niet vol los gegaan, maar ik vond het ook geen geweldige set, hoopte toch wel erg op Scary Noises maar die kwam helaas niet.

Chain Reaction
Me energie kwam langzaam weer een beetje terug, en dat was mede te danken aan deze man zelf, want hij kwam met heerlijke tracks aan zetten, Answers, Out With A Bang, Jealousy, Pattern 1, Furious, Times Like These :worship:
Klein minpuntje, ik had me erg verheugt op Nackt maar die kwam helaas niet.

Ran-D
Was hier niet heel erg kapot van, de helft van de tracks had ik al bij A2 gehoord, en het teasen ging me af en toe wel erg ver.
Natuurlijk waren Under Attack & Son Of Torture enzo wel weer heldig!

Thera
Ik wist eigenlijk totaal niet wat ik moest verwachten, had hem nog nooit live meegemaakt namelijk.
De eerste track was ik ff naar de wc, maar toen ik weer terug kwam hoorde ik gelijk Rotten From The Inside :drool: , daarna ben ik helemaal kapot gegaan, tering wat een set was dit, die kicks dreunen geweldig door, en ook die gruwelijke reverse bass zaagte als een gek die hele zaal door :love: , het tempo lag echt moordend hoog, en het werd afgesloten met hardcore op volgens mij iets van 200 BMP :P
Al met al de beste set van de avond, wat een geweld!

Voor de rest natuurlijk weer enorm veel HT'ers gezien, en het ging weer lekker los daar midden achterin :yay:

nog wat plus & minpuntjes:

+ Sfeer
+ De ragbende :worship:
+ Thera
+ De bar was goed geregeld, steeds snel aan de beurt
+ Ik kon eigenlijk de hele avond vol gas gaan

- Tatanka
- Die stroboscopen, al werden ze op het einde wel iets minder volgens mij
- Geluid voorin was niet al te best

Al met al een geweldige nacht gehad, bedankt iedereen daarvoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Zo, ik ben ook weer wakker. Was een goed feest! Erg gezellig gehad met iedereen, sfeer zat er goed in. Jammer genoeg werd de avond lichtjes verpest voor mij door de last van m'n rug (ben nu ook helemaal kapot), moeheid en m'n gescheurde broek. Zal ook maar een kort verslagje schrijven, ook al is het meeste al gezegd.
- M'n broek die in het begin van de avond openscheurde, en bij Outside The Box helemaal kapot ging:

Afbeelding

Je ging anders ook wel erg hard :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:36 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Om half 10 al voor de deur, nee ging die zaal pas 10 uur open, dus er was nog gewoon NIEMAND toen Kodex ze eerste track erin gooide.

Jawel hoor :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:42 

Hardtraxxer

Jammer genoeg nog niet echt kunnen slapen maar wat een feest was dit weer zeg!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:48 

Hardtraxx Elite

Korte samenvatting:

B-front: :thumbsup:
Thera: :worship:
Alpha2, Chain Reaction: :thumbup:

Rest (op Kodex na want die heb ik niet gezien): :sleep: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:48 

Artiest

Wat klonk Bit Rush toch belachelijk vet hier :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:49 

Bierkoning

Piaaa schreef:
Vraag me nog steeds af welke gasten daar nou allemaal achterin te vinden waren ...

Ik was die met dat grijze Donkey Rollers shirt :D
voor de rest waren Kswoosh, Nando, Tommetjuh, mr Lellebel, WZY en nog wat anderen er ook
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten