van 22:00 tot chain reaction super feest. Daarna kreeg ik last van maagzuur en ben ik even goed ziek geweest daar. Gelukkig knapte ik bij het einde van Ran-D op, zodat ik los kon gaan op thera
jammer Pieter... Je bent in 2011 overtroffen met beste track door CO2. Goddamn wat is die plaat kneiter hard. Nou ja, laten we het erop houden dat Breadstick in 2010 is uitgekomen dus heb je track of the year 2010 Op 165 BPM is hij nog gruwelijke trouwens. Gruwelijk vet. Geniale keus ook om op 156 BPM te beginnen en na een kwartier 2 BPM hoger te gaan. Gelukkig kwamen er halverwege 2 nummers in je set waarbij een (voor de set) redelijke break had. Want die was echt nodig haha. Nondeju wat heb je me gesloopt. Ben nog nooit zo losgegaan als tussen 5 en 6.15 gisteren en dat is echt een zonder gezien de vermoeidheid die ik tot 10 minuten voor binnenkomst. Raw hardstyle en industrial hardstyle is de beste drug om los te gaan. Voeg daarbij een Thera aan toe die mijn favoriete live label ten gehore brengt op een geniaal geluidssysteem en je hebt voor mij de set van de eeuw en de beste afsluiter ooit! Thera en B2S bedankt voor een avond om nooit te vergeten!
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Het gaat hier om een geval van mening of feit, jullie interpreteren het automatisch als het feit dat Thera's set niet slecht gevonden kan worden.
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Het gaat hier om een geval van mening of feit, jullie interpreteren het automatisch als het feit dat Thera's set niet slecht gevonden kan worden.
Je kan hem eigenlijk ook niet slecht vinden.
Voor thuis, vind ik er eigenlijk niks aan (Op uitzonderingen zoals Outside The Box, Funky shit remix en nog wel paar na), maar zoals Thera al eerder had gezegd, Live klinkt het heel anders
Ik heb tijdens B-front, Chain Reaction en Ran-D bijna de hele set stil gestaan, om het te sparen voor Thera en ik heb er geen spijt van Als ik nu, bijna, alle liedjes zou terugluisteren, zou ik 90% nog niks vinden, maar live is het gewoon zo stukken beter Zeker respect voor hem!
Dat is ook zo, maar als je zo'n "raw" fan bent, zoals hij blijkbaar is, omdat ie wederom bij een geslaagde Loudness was, zou je denken dat diegene Thera's set ook kon waarderen Maar goed iedereen z'n eigen mening idd
toen eenmaal die vocals erdoorheen kwamen '' the fusion of sound..'' hoorde je iedereen JAAAAAAAAAAA vindt ik altijd vet, met zn allen een stukje herkenning!
heb wel een aantal gezien, weet niet meer wie, volgens mij kevin rawbin en robertt en die gast met zn big smile ben zn naam kwijt. ook pnxrmx kwam ik weer een aantal keren tegen
Ik heb ook nog wel een leukig ietje.. als je achter aanstond en de trap afliep had je gelijk een deur (nog voor de wc's) naar rechts. Als je deze opende had je een soort van sluiproute naar de front.
Ben daar dus een aantal keren geweest deze avond jointje, even droppen enzo, afkoelen Wij waren dus de enige die dit gevonden hadden gok ik.. want heb er voor de rest geen mensen gezien!
hier een filmpje van het geheime hok niet letten om wat ik zeg.. is dom fries gepraat xD
kan best ja heb grotendeels linksvoor gestaan, en met bfront en thera iets bij de hekken verwijderd Ik heb ook nog met Pepepe gesproken bedenk ik me ineens
Hadden meer mensen last van een kriebelgevoel in hun oren oid wanneer ze vooraan stonden ? Heb hier normaliter nooit last van, zelfs bij qbase niet zal wel niet helemaal zuiver geweest zijn ofzo dan denk ik..