Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:18 

Hardtraxxer

Was een lekker feestje, maar ook niet meer dan dat.

Wat ik kut vond, waren die flikkerende lichten ( kan ff niet op de naam komen) die ze heel de tijd gebruikte... Doe dat in een disco ofso, want het hoort niet thuis op een feest.

Tatanka was toch de belabberste set van de avond. Die nieuwe nummers vond ik niet goed en hadden een break van Brennan Heart niveau. Eternal is wel een lekker nummertje, maar daar houdt het ook op.

Ran-d en A2 zetten een voorspelbare tracklist neer, maar toch een aantal hele lekkere platen gehoord. Let it go (L), Evolved (L). Ran-D draaide ook nog Future Shock. die erg lekker klonk.. Een hele sterke wildstylez kick alleen die autotune vocals gingen er bij mij niet in.

The beholder draaide wel een aantal goeie platen. Punk from the Block knalde toch best hard en universe of nothing is me ook bijgebleven als een heldig plaatje in deze set. AWWR en Act of Rage zijn me toch lekkere stampplaten.. Voor de rest vond ik de set iets te melodieus voor de Beholder.

Chain Reaction begon met de remix van Dj Mystery - Typeface samen met Luna. Wat is dat een lekkere remix.. Heerlijk. De set bevatte heel veel knallers met als toppertje Pattern 1. Heerlijke plaat.

Tijdens Kodex was het geluid echt belabberd ingesteld.. Je hoorde gewoon helemaal geen kick.. Wat ik kon horen zaten er toch een aantal knalplaten bij. Universe knalde wel heerlijk en nog een aantal nieuwe bommetjes die ik nu ff geen naam kan geven :$ Insomnia remix klonk sick :drool:

Thera draaide wel een knallende set (outside the box HEEEERLLIIIJKK :woot: , alleen richting het einde toe hield het voor mij toch snel op. Die diepe knallende kicks in het eerste half uur waren echt heerlijk, maar toen het laatste half uur de zaagkicks er in kwamen en het bpm zo hoog stond dat alles op hardcore leek. Toen moesten mijn benen toch even afhaken.

Ik ben weer als een malle los gegaan en veel hardtraxxers gezien en gesproken. Nando, ik moest toch stiekem een beetje lachen toen ik je broek zag xd

Het was een goed feestje, maar ook niet meer dan dat. Ik vond de setjes niet heel erg sterk, en op een aantal plekken was het te warm en te druk. Ik heb maar daarom heel de avond rechts achterin genesteld. Daar had je een plekje waar koude lucht naar beneden werd geblazen. heeerlijk was dat :love:

Op de volgende editie ben ik uiteraard weer aanwezig, maar ik hoop wel dat er beter wordt omgegaan met show, line up en platenkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:21 

zwaar dik feest hoor, ik ben echt blij dat ik hier naartoe ben gekomen :P

megaveel hardtraxxers, dik goede sfeer, en die afsluiting van Thera :loving: wat is die kerel goddelijk live zeg :P
nondeju :P

nadeeltjes waren alleen wel de lichtshow, die was eigenlijk de hele avond hetzelfde, en het geluid was ook niet zo heel erg mooi, midden achterin was het geluid wel goed, maar voor en aan de zijkanten was het snel bass overkill...

wel mooi, weer et meest van de avond bij tommetjeu en nando en pommer gestaan, wat gaan die kerels toch lekker los :P

overigens, rand en tatanka waren wel een beetje jammer, maarja, boeie :P ik ga gewoon los :P

wat een lange reports man, xd doe es normaal fzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Volgende Loudness ben ik ook zeker weer aanwezig!

Ik ook (!!) :P Was leuk feestje lees ik hier zo haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Thera held :worship: :worship: Die zielig kijken blik van hem op het eind dat hij nog ff wilde doordraaien :lol:
Heb het naar me zin gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:29 

Hardtraxxer

Ik wil terug :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:34 

Donateur

Zoo ook maar ff een verslagje maar die zo uitgebreid als Daan & Piaa :D

Om half 10 al voor de deur, nee ging die zaal pas 10 uur open, dus er was nog gewoon NIEMAND toen Kodex ze eerste track erin gooide. Vond de track keuze wel super goed van Kodex lekker hard de avond in knallen. En daarop hopen dat de rest van de Dj's deze tempo aanhouden. Alleen het mixwerk van Kodex was echt DRAAMMAAAA, leek wel 1 of andere paardegallop steeds, hij zat er iig erg vaak naast.

Daarna zeer nieuwschierig naar Tatanka. Hopen dat ie een hele verrassende set ging neerzetten net als Frontliner vorige editie. Maar neehoor :') openen met Gangstah, daarna 1 of andere rare jungle track. Maar dan ook aan ze eind van ze set Keep Kickin ass erin gooien. Nou dieper kan je niet zinken vind ik persoonlijk.

The beholder, Ik dacht die gaat ff volgas beuken. Vond toch wel dat ie beetje te rustig draaide.

Oke A², in Outland waren ze echt de helden van de avond. Nou deze keer vond ik ze ook zeer verrassend. Heerlijke opbouw in tracks, en niet inhouden. Na de set nog ff met ze gesproken en op de foto met ze, en de tering 1 van die 2 die heb een bloedgeile vriendin :P

B-front LIVE een primeur. Heel de avond keeek ik hier naar uit!! maar ik vond het zwaar tegen vallen :( , misschie waren me verwachten veel s te hoog. Ik ben wel lekker losgegaan, maar hij kan er toch wel wat meer uithalen vond ik zelf.

Chain reaction!!!!! MIJN HELD VAN DE AVOND!! :love: wat een helden set, de tering. perfecte opbouw niet inhouden!! en volgas raggen. heerlijke Act of rage, gevolgd door Again we will rise :worship: Me poten begonnen hier al aardig moe te worden .

Ran-D , van te voren vond ik dat deze man wel wat eerder had gemogen. Maar opzich heb ik niks te klagen, hij haalde wle een beetje het tempo uit de avond die chain reaction er had ingegooid. maar toch ging het nog snoerdhard!!

Thera niet zo fan van, had er geen verwachtingen van. Maar tering wat ging het hard hierzoooo!! Heerlijk volgas rechts vooraan samen met Vik Darkbeatz PNXRMX en pukjaaah :yay: Alles eruit gegooid.

+ & - punten

+ Was de BOB , was nuchter. Maar de tering heb nog nooit zo hard gebeukt. Tot het einde zonder stop , volgas raggen. HEERLIJK
+ de sfeer was fantastisch
+ Lekker veel hardtraxxers
+ Dat ik oordopjes kon lenen van volgens mij Robster, die ik nog niet heb terug gegeven ( maar dat komt volgend feest wel)
+ Er was ETEN!!
+ was een keertje nuchter op een feest, dus daar moest ik profijt van maken. En ben met elke DJ op de foto geweest :D

- De bass stond veels te hard vooraan, was niet meer zuiver. maar kon gelukkig oordopjes lenen.
- De warmte
- De drukte in het midden.
- De set van Tatanka :')
- De stroboscopen

Al met al een SUPER avond!! op naar volgende editie. :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

Ik zou ook even mijn verslagje schrijven :) .

We kwamen binnen halverwege de set van Kodex, ik moest toen nog inkomen. Wel vet dat hij We Are 1 erop gooide ^^ !

Tja Tatanka die heb z'n beste tijd gehad, die Africa was wel leuk plaatje maar kon mij nog niet in de stemming krijgen om vol los te gaan, To The Top ook prima plaatje maar vind ik alleen de intro vet!

Toen was daar eindelijk The Beholder meteen veranderde mijn stemming. Ik had opeens zin om compleet los te gaan, en dan vooral bij Machine Master. 1e x dat ik die live hoorde :worship: .
Verder draaide hij heldige tracks zoals : Fade To Black, On The Go, Psychelelic Trip, Act Of Rage :D .
Alleen tja dat Decibel Anthem, ik hoopte nog op een Loudness Edit maar nee helaas :thumbdown: .

En dan de Alpha². Zucht die opbouw vind ik zelf echt een drama. Hardere tracks afgewisseld met o.a. Breathe..
Niet mijn ding die opbouw. Op Hardbass vielen ze me ook al tegen.. Jammer.. Die Kick Back gaat wel hard live, maar deed me niet zoveel.

Van B-Front live had ik ook hoge verwachtingen, die viel wel wat tegen. Zoals ik iemand anders net al zag schrijven die kicks kwamen bij mij niet echt door.. En een half uur B-Front dan wordt het idd wel veel van hetzelfde..
Toppunten in zijn set : Chemical :love: , en een soort mashup van Magic/Sleepwalker :D .
Normaal vind ik Inner Creativity echt een dikke plaat, maar hij kon me niet pakken gisteren. Jammer!

Tijdens Chain Reaction heb ik mijn lange pauze genomen, eerst ff wat gegeten. Maar duurde eeuwigheid voordat ik eindelijk aan de beurt was.. Leuke plaatjes zoals Nackt, Clash Remix, Answers, Times Like These. Ik heb hier gewoon even beetje genoten van de muziek, beetje rond gekeken enzo.

Ran-D opende met het Rebirth Anthem wat ik zelf al verwacht had. Thuis vind ik echt dikke plaat, vooral de 1e climax. Gister viel hij tegen, maar kan ook komen doordat Ran-D zo laat stond. En er al veel harde tracks gedraaid zijn. Maar dat hij tracks zoals Son Of Torture, Feel My Fire, Under Attack, The New Shit, Haunter Of The Dark, Gangsters Don't Dance, Indoctrination erop gooit :worship: .

En dan DJ Thera ik heb hem op Project N50 horen draaien, toen ging het al hard maar gister sloeg alles!
Wat een beest is die man achter de draaitafels. Ook zijn bewegingen en gelaatsuitdrukkingen geweldig! Heb genoten van The Sexuall Thrill, Rotten From The Inside, Doggystyle. Alleen wat hij op laatst draaide na Outside The Box.. Industrial ofzo, nee mijn ding niet. Ik hou van hard maar dit ging wel erg hard. Dus ik ben even op adem gekomen, mijn laatste muntjes opgemaakt. En toen tijd om naar huis te gaan!

Het duurde lang voordat ik er gister zin in kreeg, maar het was een helden feestje!
Veel mensen zien los gaan, dat is positief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Ik zou o Alleen wat hij op laatst draaide na Outside The Box.. Industrial ofzo, nee mijn ding niet. Ik hou van hard maar dit ging wel erg hard.

Waren nog gewoon Theracords tracks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
flevoboys schreef:
Ik zou o Alleen wat hij op laatst draaide na Outside The Box.. Industrial ofzo, nee mijn ding niet. Ik hou van hard maar dit ging wel erg hard.

Waren nog gewoon Theracords tracks. :P

Ja joh het ging nog veel harder xd . Vond ik niet veel aan meer :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:18 

Hardtraxxer

Geniaal feestje achter de rug! :) Sfeer was ontzettend goed, iedereen ging lekker los, geluid was goed! Alleen werden veel liedjes gedraaid die niet echt 'Loudness-waardig' zijn.

En oh, WTF moment van de nacht : Nando's broek die kapot was gegaan door het harde stampen :lol: HELD xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:26 

Jamz schreef:
WTF moment van de nacht : Nando's broek die kapot was gegaan door het harde stampen :lol: HELD xd

jazeker :P die kerel stampte de broek van zijn lijf! :lol:

btw, hoe heette dat ene nr dat Thera draaide op het einde, een Wavolizer track, met een korte titel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Verslag komt wel maar ik kon niemand vinden met de meeting (was ook half 1 binnen). Ben wel maarten, swoosh, hoeksemad, darkbeatz en nog wat mensen tegengekomen. Ik was met Djenz van het forum.
IK kan wel zeggen dat dit 1 van de betere feesten is. Ik vond alle setjes wel prima maar de setjes van A2 en Thera springen er wel zeker boven uit. Helaas wou de bob om half 6 al naar huis dus ik heb Thera voor een dik drie kwartier moeten missen. De eerste tracks waar ik op los gegaan ben waren echt SU-PER! De intro gaf me kippenvel en ik wil de track weten met die zieke reversed bass :love: .

Muntjes waren pauper geregeld inderdaad, mensen achter de snackbarstand wisten soms geen raad, ze rommelden maar wat aan. Locatie heeft een lekker underground sfeertje top! Ook irritant dat je shirt niet mog uittrekken en op het laatst staan de beveiligers nog de schooien om fooi en het was zo godse warm en benauwd zeg :thumbdown:.

Volgende editie ben ik zeker weer bij indien er een theracords artiest staat die afsluit want zo word de lat wel heel hoog gezet :worship: . Ik vind Ran D trouwens echt een condoom hoofd hebben, ik mag hem ook gewoon niet :x :P

Edit: Hate me maar B front is helemaal niets voor mij, niet gisteren tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
)
- De stroboscopen

Inderdaad, kreeg zo wat epilepsie aanvallen soms, dit was iets teveel van het goede zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:30 

Aan het typen...

KSwoosh schreef:
Jamz schreef:
WTF moment van de nacht : Nando's broek die kapot was gegaan door het harde stampen :lol: HELD xd

btw, hoe heette dat ene nr dat Thera draaide op het einde, een Wavolizer track, met een korte titel xd

Done
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:34 

Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Jamz schreef:

Done

dat was em ja :P
echt lyst, volgens mij was jij ook als een dolle los gegaan als je bij thera was, nondeknetter wat gaat die kerel live hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:35 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
nondeknetter wat gaat die kerel live hard

Sluit me hier volledig bij aan, wahah, normaal stampen kende ik niet in die set, bijna geen breaks en al, geniaaaaaal! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:38 

Donateur

Hmm ja ik heb zelf helaas een kut feest gehad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:39 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Hahhah, zal dat wellicht te maken hebben met die vrijdag :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Wat dan? Ik kan ben gister trouwens door mn knie weer gegaan of iets dergelijks, gelukkig zag ik hoeksemad toen ik even ging zitten maar het was denk ik niet slim om gister nog door te gaan stampen want ik kan niet meer lopen. :/ Mn knie is ook mega dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:41 

Aan het typen...

KSwoosh schreef:
echt lyst, volgens mij was jij ook als een dolle los gegaan als je bij thera was, nondeknetter wat gaat die kerel live hard :bomb:

Denk het niet om 5/6 uur 's nachts, dan kun je mij om de paar minuten wakker maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

Denk het niet :lol: Dat was idd non stop raggen, man man man, heb geen seconde stil gestaan.
Ik ga Thera's vorm van hardstyle waarderen, donders :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:42 

Lyst schreef:
KSwoosh schreef:

Denk het niet om 5/6 uur 's nachts, dan kun je mij om de paar minuten wakker maken xd

ga jij eigenlijk wel eens naar een feest?
als die hard thera fan ben je toch wel verplicht eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Heeft iets van een slaapstoornis of zo toch lyst? Mijn report komt ook nog wel, want wat een feest was het :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

Wie was jij nou ook alweer, Rawbin, heb namelijk een tijdje met je gepraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:52 

SanderM schreef:
Wie was jij nou ook alweer, Rawbin, heb namelijk een tijdje met je gepraat.

maat van dawasiknie
redelijk klein
en had volgens mij een klein (ring)baardje?
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten