Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 20:27 

Hardtraxxer

Zo omgekleed en wel, klaar om te gaan :thumbsup: De zin begint te komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Zand kleurige broek met een grijs paul frank shirt aan. Niet echt te missen dus :P ben er bijnaaaa :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 22:28 

Hardtraxxer

veel plezieer mensen! !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Ik heb ook n hele grote op mn nek, ow wacht das mn hoofd xd
en komt goed met handje schudden!

We (wavolizer,gecko, ben aka mn beste maat en ik) zijn dr rond 3 uur is de bedoeling

nu je het zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 03:44 

Wwat een zwaar dik feest tot nu toe :P
Heb heel hardtraxx zo onderhand ook al gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 08:39 

Hardtraxx Veteran

Geen één dj, bleek het concept van loudness te begrijpen :( (kodex niet gezien)

Alleen thera heeft alles goed gemaakt! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 09:08 

Hardtraxx Veteran

Was ge-fucking-weldig!!

Klein verslagje:

* Kwam samen met vrienden om ongeveer 22.15 binnen, eerst munten halen e.d.
Toen draaide Kodex dus al, en we hoorden Paranormal Activities al als 1 van de eerste platen (L)
Lekker begin dus! Voor de rest draaide Kodex niet echt lekker, geen geweldig mixwerk en de platen waren ook niet geweldig.
Maar de Loudness-edit van Darkness is Calling was wel héél lekker :worship:

* Toen kwam Tatanka, dat was 1 groot drama eigenlijk.
Mixwerk was heel erg strak, maar de platen die hij draaide waren gewoon niet interessant meer (alle Zatox-platen op een rijtje)

* Daarna was het tijd voor The Beholder.
Ik maakte mij klaar voor platen als Fear Reigns Today, Euphoria etc. etc.
Helaas werd het wat minder, maar daarentegen waren Fade to Black, Again we will Rise & Act of Rage wel weer heel lekker om te horen! :clap:
Was dus wat minder dan ik er van verwacht had, maar misschien lag mijn verwachtingspatroon wel te hoog :thumbup:

* Als ik het goed heb kwamen daarna de Alpha Twins.
Tijd om even pauze te houden in het begin, en na een klein kwartiertje liepen we terug.
We hadden wel gehoord dat Breathe langskwam, en Kick Back, maar dit vonden wij niet erg om te missen :whistle:
Daarna nog een kleine 25 minuten rustigere platen, en na 40 minuten in de set begon het raggen pas echt!
Psycho kwam voorbij, Haunter of the Dark (L) en nog een paar lekkere platen!

* Toen was het tijd voor B-Front Live:
Hier waren de verwachtingen extreem hoog voor, en helaas viel dit een klein beetje tegen.
Kicks kwamen niet lekker door voor mijn gevoel, maar de platen die gedraaid werden, waren allemaal wel lekker. Maar niet veel meer dan dat, begon ook een beetje eentonig te worden :(

* Hierna kwam Chain Reaction.
Hier waren mijn verwachtingen het allerhoogst voor gespannen, en die verwachtingen zijn meer dan waargemaakt! De platenkeuze was heel goed, en hij mixte voor mijn gevoel dit keer niet zo traag!
Kicks kwamen heerlijk door, soms schrok je van hoe lekker het ging.
Hij draaide onder andere Pulling the Trigger, Jealousy remix, Darkness is Calling, Out with a Bang & Answers :worship: Heerlijk naar de tering gegaan met Wootum!
Al met al voor mij de beste set :worship:

* Hierop volgde Ran-D.
Ik had al zo'n naar vermoeden dat het eerste kwartier heel melodieus werd, hij rekte het zelfs tot een half uur :(
Bij deze set was de sfeer in onze groep wel heel goed, dus dat maakte veel goed!
Het laatste half uur was legendarisch! Beste streak van knalplaten die ik ooit gehoord heb denk ik :worship:
Under Attack, Haunter of the Dark, Son of Torture, en JAAAAA..... DEAD OF THE NIGHT :love:
Oei oei oei, wat een geweld!

* Als laatste kwam Thera.
Heb me kapot gelachen om zijn act op het podium, geweldig om te zien!
Hij ging harder los dan het publiek xd
En ook klonken de platen, die thuis zo zacht klinken, ook ERG hard.
Blijft niet echt mijn ding, maar ging wel hard zeg!
Wel een paar heerlijke platen gehoord ook in deze set:
The Sexual Thrill, The Hard Way, Edge of Extinction, Outside the Box & Trespassers :loving:
Op een gegeven moment ging het bij 1 plaat ook zo hard, dat ik het gevoel had dat de grond het niet meer hield :lol:
Was volgens mij wel een Hardstyle-track, maar dan met een hele lekkere Hardcore-kick :yay:

+ en - punten

+ De sfeer :thumbsup:
+ Set van Chain Reaction.
+ Laatste half uur van de set van Ran-D, dit verdient eigenlijk 2 plusjes :love:
+ Losgaan van Thera achter de decks.
+ Ontmoeten van een paar 'onbekende' Hardtraxxers (Vooral Wootum & 93Wesley93)
+ Nando die bij de set van Tatanka zijn broek al had gescheurd op een hele nare plek :lol: :lol:
+ Wesley die eerst normaal met mij kon praten, en toen opeens van alles begon te lullen (volgens mij nadat hij een pilletje op had) 'Je maakt er echt een potje van Davey!' 'Je maakt er ECHT een potje van!' :lol:

- Van de kaart-gehalte van sommige mensen, kan toch niet gezond zijn >.<
- Set van Tatanka :thumbdown: Dit hoort niet thuis op Loudness!
- Te hoge verwachtingspatronen over de sets van mezelf. Was een topfeest, maar had niet zo veel moeten verwachten, daar maak je jezelf het alleen maar kut mee.
- Mensen die er komen om beetje mooi te zijn :thumbdown:
- Meeting was ook niet spectaculair xd Beetje tamme boel weer! Heb ook een aantal mensen niet gezien die ik daar wel verwachtte.
- Weinig promo's :huh: Kende bijna alle platen die gedraaid werden, geen goed teken!
- Bringing the Funk remix & Oldskool remix werden beiden 3 keer gedraaid. Mogen ze de volgende keer wel bijhouden, welke tracks al minstens 2 keer gedraaid zijn, die niet draaien a.u.b.
- GEEN PATTERN 2, like.... WHAT THE FUCK !?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 09:34 

Hardtraxxer

Godverdomme lekker feestje geweest zeg niet normaal!
Werd door flink wat hardtraxxers ''herkent'' en andere Ht'ers vroegen wie ik was omdat ik zo een loudness shirt had xd

Anyways,
Muziek beviel me goed, geluid in de zaal soms wat minder maar dat dat slecht zou zijn was al bekend -.-
Enige set die ik erg vond tegenvallen was die van Tatanka, die hadden ze beter bij de toren van Pisa kunnen laten staan. >.<

Thera wat een koning was hij zeg!
niet normaal zeg, de Silo ging bij door zijn voegen! :love:

En ja daar staan raggen met een aantal HT'ers in het midden achteraan dat was gewoon heel erg nice :thumbsup:

lekkah feestje!
Volgende week weer?
ik ga maar lekker slapen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 09:38 

Bierkoning

zo, ik ben ook weer (half) levend thuisgekomen -.-
lig echt als een zwaar invalide persoon in bed, heb mezelf echt helemaal de vernieling in gestampt, vooral tijdens de set van Thera, tering wat een geweld, en het hield maar niet op :love: als afsluiter nog ff hardcore op volges mij 200 BPM en zelfs daarop kon ik nog net alles eruit persen

Verder nog wat nieuwe HT'ers ontmoet, en natuurlijk degene die ik al kende, was weer heerlijk stampen met jullie :D (vooral Nando met zn gescheurde broek :lol: )
Maarja ik schrijf morgen nog wel een uitgebreider verslag, nu geen energie meer voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 09:54 

Hardtraxx Veteran

Zo, ik heb idd nu ook een aantal HT'ers ontmoet, echt supertof. Nando ja, Rawbin, volgens mij ook Raw-Vizion, ehm ook een aantal van de Oranje Hoedjes Brigade, waarvan er meteen ook wel een aantal van Hardtraxx bij waren denk ik. Dan nog een huisgenoot van Darkbeatz, kan zijn dat ik je al vermeld heb, maar dat ik de naam bij die huisgenoot niet precies meer weet.
En dan denk ik nog een aantal HT'ers, waarvan ik niet gevraagd of gehoord heb, wat hun forumnamen waren.

Oh ja, vlak voor Oss kwam ik erachter dat ik mijn portemonnee vergeten was met de tickets erin, gelukkig kreeg ik mn vader te pakken, die zo lief was om eventjes op en neer naar Oss te komen om ons toch nog bij Loudness te krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 10:17 

Hardtraxx Addict

zo dat was me me feestje wel! Ging goed los en heb me prima vermaakt!
veel hardtraxxers gezien, heb me enkel aan chukkels en ?? Voorgesteld :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:03 

Hardtraxxer

Kan me vinden in het verslag van Dave.
Echt een topfeest, weinig op aan te merken, maar geen Pattern 2 was toch wel een beetje een domper.
Pattern 1 trouwens wel voorbij horen komen bij Chain Reaction. (L)

Set van Thera was echt een dikke vette plus!
Hoe hij los ging was gewoon episch. Ze hadden de lampen & lasers wel uit mogen laten en slechts een spot op hem mogen richten, dat was echt show genoeg (vooral tijdens het versnelde stuk van zijn GZ Anthem :thumbsup: ).
Heb geprobeerd harder los te gaan dan Thera op The Sexual Thrill, aardig gelukt al zeg ik het zelf. -.-

Al met al, een prima feest. Hoewel het druk was, was het niet echt 'vol' dus m'n groep had lekker de ruimte.
Voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:09 

Hardtraxx Elite

Mijn beentjes zijn al voor geruime tijd niet zo naar de tering geweest als vandaag! Heerlijk feest dus, met Thera als absolute koning :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

Tatanka mag zich van mij op z'n hoofd slaan en zich nooit meer vertonen achter een deck. Wat een kneus was dat zeg met zn klote platen.

Beholder snap ik ook niks van, heb je legendarische platen (Midnight, Who Wants This, Annihalating etc) draait die er geen 1, geen 1 op Loudness nog wel. Die hoef ik dus ook nooit te zien.

B-Front LIVE was ziek en Thera was nog veel zieker. Wavolizer - Done :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:23 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Tatanka mag zich van mij op z'n hoofd slaan en zich nooit meer vertonen achter een deck. Wat een kneus was dat zeg met zn klote platen.

Openen met Gangsta was inderdaad wel een enorme tegenvaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:34 

Hardtraxx Veteran

Guido schreef:
Dakpan schreef:

Openen met Gangsta was inderdaad wel een enorme tegenvaller.

Ja maar de rest ook, Underground tacticz en To The Top kom op man. Was hem het concept niet uitgelegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:35 

Hardtraxxer

Jammer dat ze het Loudness concept niet zo goed begrepen hadden, al met al klinkt het als een lekker feestje, herstelze jullie hebben 't verdient :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:38 

Hardtraxx Veteran

Ik had zelf te veel verwacht, vooraf aan het feest zijden we in de trein al: het enige dat slecht kan worden is als tatanka het verneukt, beholder geen do you want heavy, who wants this, midnight etc. draait. Alpha 2 en Ran-D de zelfde soort setjes neerzetten. Nouja dat is allemaal zo'n beetje wel uitgekomen :P

kodex vond ik ook apart draaien, eerste half uur was geweldig (de muntentrij nog uit gesprint omdat overcome kwam :woot: ) maar daarna viel het tempo weg.

Geluid vond ik sommige plekken (bijna overal) ook bar slecht. Hoge tonen kwamen niet over en het enige wat ik soms kon horen was een zoemende bass >.<

Verder zijn er wel hele lekkere nummers voorbij gekomen! Thera voor het eerst mee gemaakt (held! :worship: )
Mag eigenlijk niet klagen met de hoeveelheid aan rauwe klappers die er voorbij zijn gekomen :$

Was ofc ook gezellig met de HT lui die ik heb gezien/gesproken :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:40 

Hardtraxx Elite

Vet feestje!
Eerste uur Kodex was het jammer dat er problemen waren met geluid waardoor het rommelig was. CDJs pakten zijn Loudness tool ook niet.. wtf hoe zonde die is echt hard. Rest van de avond ook goed vermaakt, irriteerde me wel een beetje aan dat iedereen uit het zelfde potje hun tracks viste. Soms beetje het gevoel alsof ik 1 lange set op repeat had staan. Bringing the funk zelfs 4 x gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:52 

Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Vet feestje!
Eerste uur Kodex was het jammer dat er problemen waren met geluid waardoor het rommelig was. CDJs pakten zijn Loudness tool ook niet.. wtf hoe zonde die is echt hard. Rest van de avond ook goed vermaakt, irriteerde me wel een beetje aan dat iedereen uit het zelfde potje hun tracks viste. Soms beetje het gevoel alsof ik 1 lange set op repeat had staan. Bringing the funk zelfs 4 x gehoord...

Indd back to the oldschool ook 3x ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Wat heeft beholder dan wel gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

Nou ik ben ook weer thuis gekomen dan. Geweldig feest! :worship: Dit heeft zelfs de vorige editie overtroffen voor mij. Eindelijk ook eens met heel wat HT'ers kunnen spreken en losgaan. De aanvulling komt later nog wel, nu geen zin in. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Wat heeft beholder dan wel gedraaid?

fade to black, on the go, again we will rise, act of rage, machine master etc.. zeker ook niet slecht :) !
maar had op meer gehoopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 12:17 

Donateur

Kodex: gemist

Tatanka:
wij kwamen de Maassilo binnenlopen en Tatanka heeft net z'n set geopend met Gangsta. Dat is nou niet bepaald wat ik noem een lekkere binnenkomer. Tatanka fungeerde als een Zatox stand-in ofzo, af en toe een Tat n Zat plaat, zijn eigen nieuwe tracks... en ook aardig wat waardeloze rommel. Triest dieptepunt was toch wel dat ie Smells Like Hardstyle ging draaien (ook grappig dat niemand mee wilde doen haha), en nog enkele platen die totaal niet op dit feest thuis hoorden. Gelukkig stond ie vroeg, normaal ben ik wel fan van deze man maar die heeft me echt zwaar teleurgesteld gisteren. Hem is duidelijk niet uitgelegd wat Loudness in houdt en vooral wat mensen van hem verwachten.

The Beholder:
Was heldig op Decibel in de Loudness tent, dus had er hoge verwachtingen van. Hield zich wel redelijk in met wat melodieuzere nummers aan het begin. Had nu echt moeite om erin te komen, ik kwam toch naar Loudness voor het godvergeten beukwerk of niet? Na een tijdje ging dan eindelijk de knop om met o.a. Fade To Black, On The Go, Psychedelic Trip, Jealousy-remix, Act Of Rage etc. Totaal misplaatst midden in zijn set de Decibel-anthem van 2008... overal wel een goed setje maar had veel meer verwacht. Ook idd vanwege het ontbreken van Who Wants This/Midnight/Fear Reigns Today/Do You Want Heavy en een hoop andere oude Seismic-knallers die er niet hadden misstaan.

Alpha2:
Hadden me op Scantraxx al positief verrast en gingen vandaag vrolijk door. Hun platenkeuze was heel erg goed! Setje werd eigenlijk perfect opgebouwd met bijv. nog Breathe ergens aan het begin, maar na een tijdje klapte een aantal zwaar duistere nummers er echt snoeihard op. O.a. de nieuwe E-Force platen gaan heerlijk, en Haunter of the Dark is echt zie-ke-lijk live, wat een gruwelijk duistere sfeer! Daarna kwam ook Psycho nog ff langs. Vervolgens was het wel jammer dat Angel of the Sun werd gedraaid, maar dat was de uitzondering eigenlijk. Ook deze keer geen teleurstelling dus, nadat Hardbass aardig kloten was... t is ze na 2 gruwelijke sets die ik daarna heb gehoord wel vergeven ;)

B-Front LIVE
Verwachtingen waren echt torenhoog, en die verwachting heeft ie niet waar kunnen maken. Grootste minpunten vond ik dat de opbouw ver te zoeken was in de set (vond de logica er echt ontbreken deze keer) en een aardige hoeveelheid breaks. Er zat ook een enorme hoeveelheid nieuw spul in zijn set die me niet altijd wat zei, wat het soms ook lastiger maakte voor mij om erin te komen. Ik vond het zeker niet slecht, maar ik vond het ook echt niet geweldig of bijzonder. B-Front kan beter. Laat m maar lekker gewoon een DJ-set doen voortaan. Die Symphonic Sound is wel een ragplaat eerste klaas, heerlijk!

Chain Reaction
De man waar ik het minst van verwachtte. Maar Chain Reaction zette een meesterlijke set neer! Tot dan toe de beste van de avond. Van Clash-remix opgebouwd naar een heel erg lekkere harde kern van z'n set met Answers, Out With A Bang, Pattern 1, Furious, en zo goddelijk lekker dat ie Times Like These van The Machine erop gooide. Ik heb eigenlijk vrij weinig met dit soort nummers van The Machine, maar ik snapte gisteren ineens waarom iedereen er zo lyrisch over was. Snoeihard nummer met een waanzinnig mooie, gevoelige melodie. + 1 voor Chain Reaction, had ik echt niet verwacht dat ie zo vet zou draaien!

Ran-D
Opende met Rebirth-anthem... ik had niks met die plaat maar door verschillende omstandigheden vind ik m toch ontzettend vet en passend bij mijn avond gisteren. Ran-D bouwde z'n set wel heel sterk op en qua volgorde van de tracks was er vrij weinig op aan te merken. 2e gedeelte was vies hard beukwerk met Under Attack, Indoctrination, Son Of Torture en Dead of the Night, die eindelijk een keer wel flink door de subs knalde en dat gaf wel een heerlijke extra dimensie aan het nummer mee. Minpunt: Ran-D was de 3e (!!) die die avond Bringing The Funk (Zatox) remix draaide. Maar overal wel een van de betere setjes van de avond.

Thera
Eigenlijk is er tijdens de hele avond nog geen enkele artiest geweest die echt volgas heeft durven te geven gedurende een hele set. Maar bij Thera kon dat gewoon niet mis gaan. Openen met Doggystyle en gelijk Rotten From The Inside erachteraan zette gelijk de toon voor de rest van de set, en het werd alleen maar harder en sneller. Ergens halverwege de set zat ik BPM's te tellen en het zat ergens rond de 158 :woot: . De ene knalplaat kwam na de ander, ik kan ze eigenlijk allemaal wel opnoemen wat ik vet vond. De allerdikste was nog wel eentje die ik niet kende, maar een reverse bass had die de hele maassilo uit elkaar zaagde en hele dikke screechpatronen bevatte.
Trespassing werd op ziekelijk hoog tempo gedraaid met daarna Breadstick, en omdat de beste man nog ff een minuutje of 20 langer door ging bouwde hij vlug op naar (industrial) hardcore. En zelfs daarin is hij een held! Butterfly VIP was kippenvel, en ik werd helemaal gek toen I Call Tha Shots van Tha Playah erop werd gelegd :love: Als kers op de taart werd op waanzinnig hoog tempo afgesloten met Shadowlands Anthem. De met afstand ziekelijkste afsluiter op een feest ooit! En ik denk ook de beste set die ik ooit heb mogen bijwonen. Intens genieten was dit! Je kon wel merken dat naarmate de set langer ging duren het publiek zich geen raad meer wist met die vage herrie...

Feest:
Er was maar 1 ding echt kut geregeld deze keer: de muntverkoop. Mensen, het kan toch niet zo zijn dat je met 2500 bezoekers maar 4 (!) kassahokjes open gooit om je muntjes te halen? Onbegrijpelijk, heb gewoon drie kwartier moeten wachten tot ik eindelijk mn munten had. Gelukkig was het tijdens Tatanka, wellicht was het nog geluk bij ongeluk, maar ik vond het absoluut niet chill.
Verder waren er veel dingen beter dan vorig jaar. Het geluid stond een stuk beter en vooraan was het loei en loeihard, maar vooral ook zuiver! Alleen helemaal achteraan was een drama, maar dat is meer de akoestiek dan het geluid. Er was een eetkraam, je mocht gewoon in de zaal roken, en de beveiliging was een stuk minder vervelend aanwezig.

Qua sets was deze editie wel een beetje matig vergeleken met vorig jaar. Veel DJ's leken zich in te houden ipv gewoon lekker ongecompliceerd beukwerk erop te gooien. Daar was vorig jaar absoluut geen sprake van, op Zatox na die t gewoon niet begreep. Tatanka was werkelijk zwaar ruk, The Beholder hield zich in, B-Front vond ik te weinig doorbeuken, Ran-D die ook nog eerst ff wat melodieuzer moest draaien zo laat op de avond... dat was vorig jaar gewoon beter. En daarnaast kwamen er vorig jaar heel veel lekkere oude platen langs, deze keer vlogen de promos om je oren... jammer.

Persoonlijk vond ik deze editie wel leuker, omdat er vorig jaar toch een hoop andere minpunten waren die het feest redelijk vergalden. Ik heb me iig optimaal vermaakt met zowat half Hardtraxx en weer gelachen met Tel Piaaa en Maarten :D En Thera en Geck-O ook nog ff tegen het lijf gelopen, was erg leuk! Volgende editie is wel weer een zekerheidje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Kodex
We kwamen binnenlopen bij het begin van de set van Kodex.
Moet zeggen dat ik het niet heel interessant vond want ik heb nogal gauw met de platen van Kodex dat de kick teveel op de voorgrond staat.
Dat was nu dus ook het geval dus hoorde eigenlijk alleen maar één grote basswalm wat wat minder was.
Kan me ook weinig herrineren van de platen die hij erop gooide, nog wel 2 Donkey Rollers platen voorbij horen komen die goed in het gehoor lagen.

Tatanka
Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken.
Maar ik weet wel dat we best kunnen leven met 1 italiaan minder op de wereld, laat die man de volgende keer alsjeblieft lekker in Italië blijven.

The Beholder
Volgensmij heeft iedereen hetzelfde met deze set, tis niet wat er van werd verwacht...
Het is spijtig dat hij niet wat ouder Seismic spul erop gooide maargoed, over het algemeen was het een prima set en dan vooral na die ballenbende van Tatanka.
Moet nog wel even kwijt dat ik mijn mening bij stel over Again We Will Rise en Act of Rage, GODSAMME wat een geweld TE vet gewoon!

Alpha Twins
Tsjaa wat moet ik hier nou van zeggen, de nieuwe Alpha Twins sound ligt me niet zo dus vond deze set ook niet geweldig.
Het zijn kwalitatief allemaal prima platen en rammen goed door, maar het is gewoon niet mijn ding helaas.
Alhoewel Haunter of the Dark enz wel enorm doorklappen echt ziekelijk.
Maar dan voor alsnog niet mijn ding.

B-Front - Live
Ik moet zeggen dat mijn verwachtingen vergeleken met anderen hier niet torenhoog was.
Maar om nou te zeggen dat het een fantastische Liveact was? Nee eigenlijk niet.
Oke het dreunt allemaal enorm door en oke het is allemaal enorm duister en kwalitatief hoogstaand.
Maar ook bij B-Front begint het toch allemaal wat eentonig te klinken helaas...
Ondanks dat me toch prima vermaakt op deze set!

Chain Reaction
Openen met een plaat die ik niet ken en die enorm doorklapt en dit zo vervolgens de hele set doorzetten.
Out With a Bang, Jealousy Rmx, Clash Rmx(die overigens live best aardig gaat), Furious, Darkness is Calling en noem ze allemaal maar op!
Ging er totaal blanco in maar wat verraste deze man enorm.
Heerlijke set ben hier ook flink hard op gegaan, Heerlijk!!!!!

Ran-D
Tsjaa, Als je Alpha Twins en Ran-D op hetzelfde feest zet dan mag je ze voor mijn part samen laten draaien.
Vond het setje niet indrukwekkend, Opbouw was daarentegen wel erg sterk, maar wederom weet ook Ran-D net zoals Alpha Twins me niet te pakken.
Maargoed als de man dan Under Attack erop gooit word toch wel weer even duidelijk hoe hard deze plaat werkelijk gaat!

Thera
Ik lees nog de reacties, ik had liever die en die als afsluiter gezien ...
Ik durf met zekerheid te zeggen dat Pieter iedereen die dat soort uitspraken heeft gedaan het mondje heeft gesnoerd :drool:
De afsluiter van de eeuw voor mij, een betere afsluiter als dit zul je echt niet gauw vinden.
Openen met Doggystyle was al heilig, alles wat er daarna op gegooid werd nog heiliger!
Wavolizer - Done gaat echt door merg en been niet normaal.
De rest van de kicks en basslines die te horen waren deden het Maassilo op zijn grondvesten trillen.
Het mooiste moment van deze set voor mij was toch wel toen meneer er Skullfuck3r - C4veman opgooide (BECAUSE I'M A FUCKING CAVEMAN)
Heb deze plaat eerder gehoord en was er toen al weg van, echt een heilig moment.
Heb ook geen moment stil gestaan op deze set, maximaal gaan en niet meer stoppen.
Ik wil Pieter bedanken voor de spierpijn en het verliezen van mijn stemgeluid, ziektekosten worden nog verrekend.

Over het feest zelf
Heb me deze keer veel meer vermaakt als vorige keer, en dat kwam toch wel degelijk omdat het geluid hier stukken beter was.
Vond het wel op sommige plekken iets te druk, had voor mijn gevoel af en toe wat weinig ruimte.
Sfeer zat er bij iedereen goed in had ik het idee en dat voegde zeker wat toe!
Ben voor de rest ook niet van men plek afgeweest, drinken werd elke keer gehaald, hoefde niet te pissen en had geen honger.
Voor mij mogen ze de volgende keer die tierelantijnen bij de stage wel weglaten, keek liever niet naar de stage want dat was minder prettig voor de oogjes door die strobo's en dergelijke...
Heb me voor de rest echt goed vermaakt en ben weer lekker hard gegaan.
Was erg lachen met Daan, Tel, Sjoerd, Rik en Maarten(plus aanhang)
Volgende Loudness ben ik ook zeker weer aanwezig!
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten