Was ge-fucking-weldig!!
Klein verslagje:
* Kwam samen met vrienden om ongeveer 22.15 binnen, eerst munten halen e.d.
Toen draaide Kodex dus al, en we hoorden Paranormal Activities al als 1 van de eerste platen
Lekker begin dus! Voor de rest draaide Kodex niet echt lekker, geen geweldig mixwerk en de platen waren ook niet geweldig.
Maar de Loudness-edit van Darkness is Calling was wel héél lekker
* Toen kwam Tatanka, dat was 1 groot drama eigenlijk. Mixwerk was heel erg strak, maar de platen die hij draaide waren gewoon niet interessant meer (alle Zatox-platen op een rijtje)
* Daarna was het tijd voor The Beholder.Ik maakte mij klaar voor platen als Fear Reigns Today, Euphoria etc. etc.
Helaas werd het wat minder, maar daarentegen waren Fade to Black, Again we will Rise & Act of Rage wel weer heel lekker om te horen!
Was dus wat minder dan ik er van verwacht had, maar misschien lag mijn verwachtingspatroon wel te hoog
* Als ik het goed heb kwamen daarna de Alpha Twins. Tijd om even pauze te houden in het begin, en na een klein kwartiertje liepen we terug.
We hadden wel gehoord dat Breathe langskwam, en Kick Back, maar dit vonden wij niet erg om te missen
Daarna nog een kleine 25 minuten rustigere platen, en na 40 minuten in de set begon het raggen pas echt!
Psycho kwam voorbij, Haunter of the Dark

en nog een paar lekkere platen!
* Toen was het tijd voor B-Front Live:Hier waren de verwachtingen extreem hoog voor, en helaas viel dit een klein beetje tegen.
Kicks kwamen niet lekker door voor mijn gevoel, maar de platen die gedraaid werden, waren allemaal wel lekker. Maar niet veel meer dan dat, begon ook een beetje eentonig te worden
* Hierna kwam Chain Reaction.Hier waren mijn verwachtingen het allerhoogst voor gespannen, en die verwachtingen zijn meer dan waargemaakt! De platenkeuze was heel goed, en hij mixte voor mijn gevoel dit keer niet zo traag!
Kicks kwamen heerlijk door, soms schrok je van hoe lekker het ging.
Hij draaide onder andere Pulling the Trigger, Jealousy remix, Darkness is Calling, Out with a Bang & Answers

Heerlijk naar de tering gegaan met Wootum!
Al met al voor mij de beste set
* Hierop volgde Ran-D.Ik had al zo'n naar vermoeden dat het eerste kwartier heel melodieus werd, hij rekte het zelfs tot een half uur
Bij deze set was de sfeer in onze groep wel heel goed, dus dat maakte veel goed!
Het laatste half uur was legendarisch! Beste streak van knalplaten die ik ooit gehoord heb denk ik
Under Attack, Haunter of the Dark, Son of Torture, en JAAAAA..... DEAD OF THE NIGHT
Oei oei oei, wat een geweld!
* Als laatste kwam Thera.Heb me kapot gelachen om zijn act op het podium, geweldig om te zien!
Hij ging harder los dan het publiek
En ook klonken de platen, die thuis zo zacht klinken, ook ERG hard.
Blijft niet echt mijn ding, maar ging wel hard zeg!
Wel een paar heerlijke platen gehoord ook in deze set:
The Sexual Thrill, The Hard Way, Edge of Extinction, Outside the Box & Trespassers
Op een gegeven moment ging het bij 1 plaat ook zo hard, dat ik het gevoel had dat de grond het niet meer hield
Was volgens mij wel een Hardstyle-track, maar dan met een hele lekkere Hardcore-kick
+ en - punten+ De sfeer
+ Set van Chain Reaction.
+ Laatste half uur van de set van Ran-D, dit verdient eigenlijk 2 plusjes
+ Losgaan van Thera achter de decks.
+ Ontmoeten van een paar 'onbekende' Hardtraxxers (Vooral Wootum & 93Wesley93)
+ Nando die bij de set van Tatanka zijn broek al had gescheurd op een hele nare plek
+ Wesley die eerst normaal met mij kon praten, en toen opeens van alles begon te lullen (volgens mij nadat hij een pilletje op had) 'Je maakt er echt een potje van Davey!' 'Je maakt er ECHT een potje van!'
- Van de kaart-gehalte van sommige mensen, kan toch niet gezond zijn
- Set van Tatanka

Dit hoort niet thuis op Loudness!
- Te hoge verwachtingspatronen over de sets van mezelf. Was een topfeest, maar had niet zo veel moeten verwachten, daar maak je jezelf het alleen maar kut mee.
- Mensen die er komen om beetje mooi te zijn
- Meeting was ook niet spectaculair

Beetje tamme boel weer! Heb ook een aantal mensen niet gezien die ik daar wel verwachtte.
- Weinig promo's

Kende bijna alle platen die gedraaid werden, geen goed teken!
- Bringing the Funk remix & Oldskool remix werden beiden 3 keer gedraaid. Mogen ze de volgende keer wel bijhouden, welke tracks al minstens 2 keer gedraaid zijn, die niet draaien a.u.b.
- GEEN PATTERN 2, like.... WHAT THE FUCK !?!?!