Nieuwe maatjes maken op Loudnesswrote:Hmm, wil hier ook zo ontzettend grg weer naartoe, vorige was echt subliem.
Maar maatjes willen allemaal naar Black, erg teleurstellend
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Noisecontrollers, Frontliner, Ran-D, AVIO, Tatanka en Zatox staan op BLACK. Dus ik denk een kleine kans dat die komen. Volgensmij ligt het best ver uit elkaar dus.
Geen daarvan hoort hier verplicht bij te zijn, dus dat komt wel goed 
Nee is ook zo, maar zijn wel leuke namen op zich. Ik had Ran-D of NC met een rauw setje er wel zien willen staan.wrote:Geen daarvan hoort hier verplicht bij te zijn, dus dat komt wel goed
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017

Waat, draait DJ Reinaldo eindelijk op Loudness?

Thera komt, deze editie wordt nu al beter dan de vorige 
Nouja, hopen dat ie er idd als deel van de lineup staat en niet alleen als bezoekerwrote:Thera komt, deze editie wordt nu al beter dan de vorige
Mja, als tie als bezoeker zou komen is er wel best n kans dat er iig iemand anders van Theracords tussen zou staan, dus komt sws wel helemaal goed
Catatonic Overload plxwrote:Nouja, hopen dat ie er idd als deel van de lineup staat en niet alleen als bezoekerwrote:Thera komt, deze editie wordt nu al beter dan de vorige![]()
Mja, als tie als bezoeker zou komen is er wel best n kans dat er iig iemand anders van Theracords tussen zou staan, dus komt sws wel helemaal goed
Wtf ik draai op loudnesswrote:
Heb er zin in,jammer dat het nog zo lang duurt.Thera zou idd wel vet zijn.
Idem hierzo.. ik doe men best te overtuigen.. maar dan moet de lineup meezittenwrote:Hmm, wil hier ook zo ontzettend grg weer naartoe, vorige was echt subliem.
Maar maatjes willen allemaal naar Black, erg teleurstellend
Psyko Punkz komen wss ook niet, staan dan op Beatbusters. Hoop wel op een redelijke line-up met o.a. Zany, B-Front en eventueel Chain Reaction. Er zijn al vrij veel DJ's die voor mij geschikt waren die dezelfde dag op een ander feest draaien. Met een line-up a la Theracords gaat het hem voor mij niet worden.
Ondanks dat theracords een erg goed label is gaan ze hier echt niet zo een lineup neerzetten hoorwrote:Psyko Punkz komen wss ook niet, staan dan op Beatbusters. Hoop wel op een redelijke line-up met o.a. Zany, B-Front en eventueel Chain Reaction. Er zijn al vrij veel DJ's die voor mij geschikt waren die dezelfde dag op een ander feest draaien. Met een line-up a la Theracords gaat het hem voor mij niet worden.
Daar heb je wel gelijk in. Heb trouwens niks tegen Theracords hoor, maar het is gewoon niet mijn smaak en daarom zou ik er niet veel geld voor over hebben. Maar inderdaad, om zo'n locatie te vullen heb je wel meer nodig.
1 artiest zou denk ik best wel kunnen. Ik zie zo goed als iedere Theracords artiest (met uitzondering van Busho en Sinith) daar draaien als je kijkt naar of ze in het concept passen. Ik denk inderdaad alleen dat 1 de max is als je veel mensen wil trekken. Theracords is nou eenmaal niet zo bekend.wrote:Daar heb je wel gelijk in. Heb trouwens niks tegen Theracords hoor, maar het is gewoon niet mijn smaak en daarom zou ik er niet veel geld voor over hebben. Maar inderdaad, om zo'n locatie te vullen heb je wel meer nodig.
Topic is dood!!! maar wat kijk ik hier OOOK weer naar uit!!!

Idd!wrote:Topic is dood!!! maar wat kijk ik hier OOOK weer naar uit!!!![]()
Jaa ik verwacht dat indd ook!wrote:Idd!wrote:Topic is dood!!! maar wat kijk ik hier OOOK weer naar uit!!!![]()
De line-up mag nu ook wel komen. Ik denk in het boekje van Hard Bass.
Lijkt me ook wel gaaf, Rotterdam is alleen wel een pokke end zeg.
Over dat boekje heen kwijlen in de trein. 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Word pas 6 mei 18
maar ben eens benieuwd naar de line-up.
Gewoon gaan.
Snap aan de ene kant niet dat mensen daar nog steeds bang voor zijn.
95% kans dat je binnen komt en anders neem je gewoon een ID van iemand anders mee.
95% kans dat je binnen komt en anders neem je gewoon een ID van iemand anders mee.