Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 21:52 

Voor het bestellen van de shirts kan je nu hier terecht:

http://loudness.lyxdesign.nl/

Daar doe je een aanvraag voor de inloggegevens, waarbij je naam wordt geregisteerd.
Daarna krijg je instructies toegestuurd via de email, en kan je de shirts bestellen!

Op het moment zijn de shirts alleen beschikbaar in Navy Blue (zeer donker blauw).
Als jullie shirts willen in een andere kleur, dan moet je het even laten weten en zet ik die er bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 23:02 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Voor het bestellen van de shirts kan je nu hier terecht:

http://loudness.lyxdesign.nl/

Daar doe je een aanvraag voor de inloggegevens, waarbij je naam wordt geregisteerd.
Daarna krijg je instructies toegestuurd via de email, en kan je de shirts bestellen!

Op het moment zijn de shirts alleen beschikbaar in Navy Blue (zeer donker blauw).
Als jullie shirts willen in een andere kleur, dan moet je het even laten weten en zet ik die er bij :)

Thanx man besteld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 23:13 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
Ik heb dat probleem ook, van mij vriendengroep wilt ook niemand of kan niemand, en ik heb nog niemand van Hartraxx op een feestje ontmoet dus alleen gaan is dat ook nogal raar lijkt me.

en daar zijn die meetings dus voor :)
als je een beetje vlot bent ( evt na een paar biertjes (of wat anders :P ) ) dan is zon meeting altijd wel gezellig zelfs als je niemand kent :)
want ooit moet je 1e keer zijn :P

Ja daar heb je ook wel weer goed gelijk in :P . Eens kijken bij de volgende Xxlerator als er niemand meegaat/kan. Hoef ik niet zo lang in de trein/auto te zitten hehe.

En vlot, ja dat ben ik wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:31 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
Ik heb dat probleem ook, van mij vriendengroep wilt ook niemand of kan niemand, en ik heb nog niemand van Hartraxx op een feestje ontmoet dus alleen gaan is dat ook nogal raar lijkt me.

als je een beetje vlot bent ( evt na een paar biertjes (of wat anders :P ) ) dan is zon meeting altijd wel gezellig zelfs als je niemand kent :)

Ja daar heb je ook wel weer goed gelijk in :P . Eens kijken bij de volgende Xxlerator als er niemand meegaat/kan. Hoef ik niet zo lang in de trein/auto te zitten hehe.

Je kan ook stationmeeting doen heb je helereis om iemand te leren kennen ;).

Als ik niemand vind die mee gaat wordt het voor mij wss ook mensen zoeken voor stationmeeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

Ik ben wel in voor eens stationsmeeting :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:04 

Hardtraxx Newbie

aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:40 

Hardtraxx Addict

mikeee schreef:
Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:

Je kan ook stationmeeting doen heb je helereis om iemand te leren kennen ;).

Als ik niemand vind die mee gaat wordt het voor mij wss ook mensen zoeken voor stationmeeting.

Goed plan, ben ik wel voor in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:56 

Hardtraxxer

Ik ben daar ook wel voor in. Als er mensen via rotterdam centraal gaan, moeten die dat maar even laten weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:59 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Ik ben daar ook wel voor in. Als er mensen via rotterdam centraal gaan, moeten die dat maar even laten weten.

Jazekert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:14 

Hardtraxx Addict

Maar spreken jullie dan ook nog af op het eindstation? EHV in dit geval. Of enkel op het station waar toevallig 3 dezelfde mensen opstappen oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:48 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Maar spreken jullie dan ook nog af op het eindstation? EHV in dit geval. Of enkel op het station waar toevallig 3 dezelfde mensen opstappen oid?

Sommige doen op stations ergens tussenin (Zoals Utrecht of Rotterdam), maar de meeste doen het gewoon op Eindhoven nogwat, dat station naast het Klokgebouw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:50 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ritsurt schreef:

Sommige doen op stations ergens tussenin (Zoals Utrecht of Rotterdam), maar de meeste doen het gewoon op Eindhoven nogwat, dat station naast het Klokgebouw :)

Stationsnaam is trouwens fucking toepasselijk op dit feest...
Eindhoven BEUKENlaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:00 

beukenlaan is idd tegenover klokgebouw, anders pak je station eindhoven centraal is 20 minuutjes lopen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:17 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Ritsurt schreef:

Ah ok.

Hoor het wel als er meer mensen trek in hebben lijkt me gezellig. Toevallig mensen die via Oss of Den Bosch reizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 05:17 

Hardtraxx Newbie

ik ben hier zeerzeker aanwezig, vorige keer loudness was geniaal. Ik ben benieuwd naar het klokgebouw tegenover de maassilo. die sfeer is geweldig en die hele industriƫle look maakt het helemaal top
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 09:33 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Hoor het wel als er meer mensen trek in hebben lijkt me gezellig. Toevallig mensen die via Oss of Den Bosch reizen?

Ik via Den Bosch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 09:45 

Hardtraxxer

Als ik zou gaan zou dat ook via Den Bosch zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 13:04 

Hardtraxxer

Dit zou mijn eerste feest in NL wel eens kunnen worden en ik denk dat ik het me zeker ook niet zal beklagen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 13:16 

Hardtraxx Veteran

DjDeenite schreef:
Dit zou mijn eerste feest in NL wel eens kunnen worden en ik denk dat ik het me zeker ook niet zal beklagen! :$

Doen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 13:25 

Hardtraxx Elite

Ik reis via 's-Hertogenbosch en Utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:28 

Hardtraxxer

Kaarten in de pocket! Hoop dat ik dit keer weer wat HT'ers mag ontmoeten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:53 

Hardtraxx Addict

Wat denken jullie, verstandig om nu al een kaartje te kopen of kan ik er nog even mee wachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:24 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Wat denken jullie, verstandig om nu al een kaartje te kopen of kan ik er nog even mee wachten?

Ik zou wel willen meeten op station Den Bosch eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:40 

Hardtraxx Addict

Ritsurt schreef:

Gewoon op het station doen joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:23 

Hardtraxx Addict

Qz. schreef:
Ritsurt schreef:

Gewoon op het station doen joh.

Ja, bestel wel een kaartje en zie wel wie er komt, zoals ik nu lees zijn er wel wat mensen die in zijn voor een meeting.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten