Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 16:38 

stynch schreef:
Moest die verkoopsite 4x opnieuw openen voordat er loudness bij kwam te staan :/

MAAR, ik heb kaarten :D

ik ging gewoon meteen naar loudness.tickets.b2s.nl :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 16:52 

PierrePruuk schreef:

Wat doen onze opa's daar!!!!!! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

yaay ticket is binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

Mijn ticket is ook binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 18:19 

Zal deze dagen bestellen, vanavond effe met wat vrienden over hebben. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:05 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
en het shirt vorderd ook al goed:
Afbeelding

Nando schreef:
Rampestamper schreef:
Klos schreef:
Nice, misschien dat ik 'm ook wel haal :D heb er nog geen .. :$

Maar dan geef ik toch de voorkeur aan een v-hals..

Dit. Dan haal ik hem wel. :D

Hier ben ik ook zeker bij !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:41 

Hardtraxx Newbie

zeker weten aanwezig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 08:58 

ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:36 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij

Nooooo :( Je moet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:17 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Smoesjes, we have a throll in da house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
KSwoosh schreef:

Smoesjes, we have a throll in da house.

Aangezien onderschrift, denk ik het ook :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Probeerde je nog over te halen om wel te gaan in de trein :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:29 

Neehoor mensen, geen troll ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:30 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Swooshie is meer van de Commerciele Hitjesparade :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:06 

Hardtraxx Addict

Ticket binnen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

maak je nog wel de shirts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:30 

Delt-A schreef:
KSwoosh schreef:

maak je nog wel de shirts?

Ja, die gaat gewoon door hoor :)

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:

Ik hou meer van melodische hardstyle ja.
Ik ben er de laatste feesten wel achter gekomen dat die standaard "rawstyle" tracklists die ik overal terug hoor komen mij gewoon niet trekken. Ik kan er niet van genieten, er zit geen energie in, geen fijn gevoel en is voor mij gewoon niet wat hardstyle voor mij betekend.
Bestempel me maar hoe je wilt, maar ik vind dat iedereen mag houden van wat ie wilt. Het is dan wel redelijk triest dat je daar zulke opmerkingen over maakt (ookal weet ik dat je het zegt met een knipoog Jur, maar niet iedereen zo).

Ik hoor de laatste tijd veel te vaak dezelfde "raw" nummers, dus nee, Loudness wordt em niet voor mij dit keer. Misschien de volgende weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:

Ik ben er de laatste feesten wel achter gekomen dat die standaard "rawstyle" tracklists die ik overal terug hoor komen mij gewoon niet trekken. Ik kan er niet van genieten, er zit geen energie in, geen fijn gevoel en is voor mij gewoon niet wat hardstyle voor mij betekend.
Bestempel me maar hoe je wilt, maar ik vind dat iedereen mag houden van wat ie wilt. Het is dan wel redelijk triest dat je daar zulke opmerkingen over maakt (ookal weet ik dat je het zegt met een knipoog Jur, maar niet iedereen zo).

Ik hoor de laatste tijd veel te vaak dezelfde "raw" nummers, dus nee, Loudness wordt em niet voor mij dit keer. Misschien de volgende weer.[/quote]

Ik zei het inderdaad met een knipoog, en kan je zeker wel begrijpen. Al is het bij mij juist andersom, vroeger was ik meer van de melodieuze en dat begint mij nu een beetje te vervelen. Dus ben ik overgestapt naar de wat "rauwere" kant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:58 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Ik hoor de laatste tijd veel te vaak dezelfde "raw" nummers, dus nee, Loudness wordt em niet voor mij dit keer. Misschien de volgende weer.

Je doet hier net alsof de melodieuze artiesten niet elke keer dezelfde nummers draaien. Ik vind het daar zelfs nog veel erger. Ik accepteer natuurlijk het feit dat je meer van mainstream houdt (mainstream is ook awesome), maar ik wilde even zeggen dat de setjes minstens net zo standaard zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Je doet hier net alsof de melodieuze artiesten niet elke keer dezelfde nummers draaien. Ik vind het daar zelfs nog veel erger. Ik accepteer natuurlijk het feit dat je meer van mainstream houdt (mainstream is ook awesome), maar ik wilde even zeggen dat de setjes minstens net zo standaard zijn ;)[/quote]

Voor hem zijn ze nu natuurlijk niet standaard, aangezien hij eerder ook net als velen van ons meer de rauwere kant bezocht. Dus maakte hij weinig mainstreamsetjes mee :) (Of ik moet er natuurlijk helemaal naast zitten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Het is gewoon simpel. Melodieus is snoepjesparadijs en raw is beukparadijs. 'Nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Ik kan me hier wel in vinden,sterker nog..ik ben hier afgelopen zaterdag zelf ook weer achtergekomen. Ook al vond ik anderhalf uur team Blue verreweg t beste,ik hou veel meer van bijv. een Frontliner - Discorecord. (heb het daar volgens mij nog over gehad zelfs :P )

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het rauwere ook heerlijk en zal ook nog vaak naar die feestjes gaan, maar de laatste tijd kan ik gewoon even veel meer genieten van de melodieuze hardstyle ^^

OT: misschien ben ik ook niet aanwezig op Loudness,om dezelfde reden dus.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten